Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva skal du på 17.mai?


Ja, da er den store dagen her, hva har du tenkt å bruke den til?
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Gå i tog med masse barn og være patriot hele dagen!

Neida, skal være med noen venner!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Høre en eller annen tale om ett eller annet, droppe kirka, droppe toget. Være sammen med folk jeg kjenner. Akkurat som alle de andre årene
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Være sammen med moren min i byen, delta i russetoget, spise meg mett og øve til eksamen
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
Jeg skal til Sverige om en halv time.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Sove, nettopp kommet hjem fra en tur til Brüssel så nå må jeg ta igjen tapt søvn.
Blå...
  • 0
  • Zook
  • Zook
Har sett på toget sammen med noen venner tidligere i dag, og nå nettopp spiste jeg rømmegrøt. Klokken halv seks skal hele familien på besøk til noen folk jeg nesten ikke kjenner

Nå i mellomtiden tenkte jeg å spille litt Bioshock.
You're sleeping over, right?
  • 0
Har kost meg med venner, og gått i tog.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg har sittet å dratt pølsa mens jeg har sett på 2 damer spise noe brunt i en kopp.
  • 0
Har for det meste spillt, men har også brukt litt tid på One Piece og programmet Game Maker.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Har spist bløtkake og spilt Dark Chronicle!
  • 0
Har vært i Sverige
  • 0
Siterer iharal3:
Har vært i Sverige


For en patriot du er
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer EvilNicholas:
Jeg har sittet å dratt pølsa mens jeg har sett på 2 damer spise noe brunt i en kopp.


Kjenner meg igjen... xD
Hasta la-vista baby!
  • 0
Var russ i år, så store deler av dagen gikk til å sove/slappe av.
På kvelden var jeg i frognerparken.
  • 0
Jeg var ute i skauen på løpetur og hogget ved med en kompis. Ikke noe stivpynt og kremkaker her, nei!
Knurr...
  • 0
Jeg gidder ikke anstrenge meg, fordi jeg uansett vet at jeg er kulest.

Hvis andre er uenige, bryr det meg ikke.

Her er alle smileyene som er tilgjengelige på GR-forumet:

For den obervante kan man også se dem ved siden av tekstboksten nedenfor. Y u spam on day of daughters wedding, dude? /Ole-C
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Har ikke venner, så ser for meg å bare game WoW og henge med foreldrene mine. Gidder ikke gå i tog.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Det er faktisk ikke så sinnsykt lenge til 17. mai nå! Gleder meg helt utrolig mye. 17. mai er en av mine favorittdager gjennom hele året. En vanlig 17. mai for meg pleier å utfolde seg slik: Først går jeg i barnetoget og synger sanger for full hals (dette har jeg gjort hvert år siden jeg begynte på barneskolen). Deretter blir det å møte gode venner i byen og kanskje ta seg en 17. mailunsj med dem. Tidligere spiste jeg alltid med familien, men nå begynner jeg å bli voksen nok til å kunne være med de jeg vil etter barnetoget. Tidligere dro jeg alltid til en park i nærheten hvor det var 17. mai-leker og alskens moro etter lunsj, men dette har jeg dessverre droppet de siste årene. På kvelden pleier jeg å være med gode venner, helst noen andre enn de jeg møtte på dagen.

Hvordan er din 17. mai? Skaper du nasjonalistisk liv i toget eller sitter du hjemme også denne dagen og gjør det du pleier resten av året?
  • 0
Siterer Mexis:
eller sitter du hjemme også denne dagen og gjør det du pleier resten av året?


Etter videregående, så har denne tendensen blitt mer og mer gjeldende for min del. Jeg bryr meg ikke sånn kjempemye lenger og det samme gjelder forsåvidt de fleste vennene mine

Når det er sagt, så burer jeg meg ikke inne hele dagen. Jeg pleier å ta en tur ut på ettermiddagen og med tanke på hvor liten hjemplassen er, så møter jeg alltid kjentfolk.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg pleier å ta en tur ut på ettermiddagen og med tanke på hvor liten hjemplassen er, så møter jeg alltid kjentfolk.

Det er i hvert fall bedre enn ingenting. Synes man alltid burde ta seg en tur ut på 17. mai for å feire Norge.
  • 0
Denne 17. mai skal jeg løpe rundt på skolen min med norsk flagg og bjørkeris mens jeg skriker "ja vi elsker" av full hals. The Americans will never know what hit them.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Mexis:
Hvordan er din 17. mai? Skaper du nasjonalistisk liv i toget eller sitter du hjemme også denne dagen og gjør det du pleier resten av året?


Jeg har aldri hatt sansen for 17 mai. Folk må gjerne feire, men jeg personlig ser ikke noen grunn til å gjøre det. Gikk i barnetoget de første 7 årene på skolen fordi det var obligatorisk, og så var det egentlig punktum for 17 mai for meg.
Nå de senere årene har det også vært et mareritt å være i byen på 17 mai, på grunn av min sosiale angst. Å befinne seg blandt 40.000 mennesker er ikke det beste jeg vet.
Så jeg pleier å sove til barnetoget er over, også rusler jeg innover til byen for å møte resten av familien for å spise et eller annet sted, så går jeg hjem igjen og gjør hva nå enn det er jeg ville gjort en hvilken som helst annen dag.
Mulig jeg gjør litt mer ut av det i år, for å teste psyken og se om jeg holder ut, men jeg har hvertfall ingen bestemte planer for dagen.
  • 0
Elsker 17 mai, og utrolig nok så har jeg vært på tusenfryd de 3 siste årene. I år blir det liseberg!
The D' is silent.
  • 0
Siterer Predator:
Denne 17. mai skal jeg løpe rundt på skolen min med norsk flagg og bjørkeris mens jeg skriker "ja vi elsker" av full hals. The Americans will never know what hit them.

Høres veldig bra ut! Tok du virkelig med deg norsk flagg til Amerika?

Siterer Tommy Kvaernerud:
Så jeg pleier å sove til barnetoget er over, også rusler jeg innover til byen for å møte resten av familien for å spise et eller annet sted, så går jeg hjem igjen og gjør hva nå enn det er jeg ville gjort en hvilken som helst annen dag.
Mulig jeg gjør litt mer ut av det i år, for å teste psyken og se om jeg holder ut, men jeg har hvertfall ingen bestemte planer for dagen.

Det høres jo ut som en koselig tradisjon. Høres jo veldig positivt ut at du vurderer å være noe mer ute blant folk, med tanke på den sosiale angsten!

Siterer Finalfantasyfrelst:
Elsker 17 mai, og utrolig nok så har jeg vært på tusenfryd de 3 siste årene. I år blir det liseberg!

Tusenfryd er koselig. Men Liseberg? På Norges nasjonaldag?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!