Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Michael Jackson ER DØD!!!


Jeg bryr meg egentlig ikke, men det er sikkert folk her som gjør det.

forundrer meg egentlig ikke at han døde , sånn som han har ødelagt kroppen sin.

Døde av hjerteinnfark, eller hjertestans blir mer korrekt.
Gum won't chew itself!
  • 0
En legende. The king of pop! R.I.P!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
So what?
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Yeye, trist og slikt.

Personen MJ har jeg aldri likt, men noen av sangene hans er da kule, selv om jeg hadde lyst til å denge til fyren hardt med en hammer i hodet.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Det virker som om det er litt vansker med å få det offesielt bekreftet enda. Men så og si alle medier er enige.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Cladeus:
So what?


Så kul du er da.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Citerer Cladeus:so what?

Så kul du er da.


Definitivt kul.
Jeg sparker rompe
  • 0
Fikk vite det nå nettopp, jeg fikk sjokk, det var komplett utenkelig. En av mine yndlingsmusikere i mitt ennå korte liv, jeg kommer i hvert fall til å savne ham
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
R.I.P Michael Jackson! Det som var rart var at jeg akkurat så på klokken da den var 21.21! OMG

Edit:
Siterer Cladeus:
So what?

STFU! Respect a dead man ffs!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Taxta:
Så kul du er da.


Sssh! Han hater det når folk elsker han.

"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
den barnemisbrukeren kan brenne for min del...
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
den barnemisbrukeren kan brenne for min del...


Er det det du kaller det når en person er grei mot barn, for å så bli utnyttet av foreldrene til barna? Oki.....
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Bryr meg egentlig ikke stort jeg heller, han var litt snål. Forandret hudfarge og holdt ungen utfor en balkong var det vel? Men jeg som egentlig liker metal får vel innrømme at noen av låtene hans var fengende.
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Siterer Taxta:
Så kul du er da.

Ikke missforstå. Kjipt at han er død, men òg passende. Mange av de store dør unge (Freddie Mercury, Elvis Presley, Jimi Hendrix, Jim Morrison, James Dean, etc). Uansett så ser jeg lite poeng med en tråd som dette. Folk følger jo med på nyhetene/har venner som forteller dem ting. Og så hadde vel Michael Jackson egentlig slutta å komme med solide låter, selv om han var, så klisjè som det faen høres ut, en pop...hater meg selv for å skrive dette... en poplegende. Eller. Han laget iallefall en del gode låter. Oh well. Skal ikke henge meg opp i dette. Noen ganger dør folk bare.

Okay da. En liten ting jeg sitter og funderer på:
Hvem skal spille Michael Jackson i filmen?
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Siterer peterernoob:
Citerer Rampage Jackson:den barnemisbrukeren kan brenne for min del...



Er det det du kaller det når en person er grei mot barn, for å så bli utnyttet av foreldrene til barna? Oki.....


ja når han tar dem på tissen i samme slengen..
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
den barnemisbrukeren kan brenne for min del...



Helt enig. Ble vel aldri bevist, men mannen var jo pedofil. Mistenker også at han på slutten var en smule "snurre sprett" i topplokket.
  • 0
Jeg bare nevner at Michael faktisk ble frikjent i alle anklagelsene for overgrep..
  • 0
"frikjent". . . . Var det ikke noe forlik med de som saksøkte. Penger ordner alt.
  • 0
jeg har ikke ord...

verdens beste artist er død!
  • 0
Siterer snappa:
"frikjent". . . . Var det ikke noe forlik med de som saksøkte. Penger ordner alt.


Vær kritisk til fakta om du ønsker. Jeg velger for øyeblikket å tro at utfallet av rettssaken var en ærlig sak. Det var faktisk familien til offeret som spilte skittent i den første rettssaken.
  • 0
Vel, når det gjelder rettsaker i usa velger jeg å være kritisk. OJ simpson var jo heller ikke skyldig. . . .

Samme kan det være. Har brukt nok tid på Mikke Jakobsen i dag.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
ja når han tar dem på tissen i samme slengen..


Så du mener at du vet det bedre enn en domstol som arbeidet med saken i flere år? Javel....

Eneste Michael Jackson gjorde med den ungen var å redde livet hans og hjelpe han gjennom en tung periode. Foreldrene utnyttet muligheten til å tjene penger. Stakkarslige mennesker.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Hvor mange søksmål tror dere kommer ut av at MJ har død nå tror dere?
Han etterlater seg en enorm gjeld, og 50 konserter som det aldri har blitt noe av uansett om han overlevde eller ikke.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Blame it on The Boogie.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!