Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gaming navn??


Jeg valgte "Onkel Gerda" siden Gerda er et navn jeg forbinner med gamle damer, og er et dame navn forsåvid, og hvordan går det an og være onkel når man er dame (med mindre man har noen slemme foreldre, som ga deget kødde navn, og man ikke har oppdaget at man kan bytte navn)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Du burde høre på Onkel Ruth sangen av Vassendgutane!

Noe av teksta er sånn:
Onkel Ruth og Tante Bjarne!

Mer husker jeg ikke!
Decyfered!
  • 0
Smart sang tekst
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Slik jeg ser det, kan ingen hjelpe deg med å finne på et ordentlig Gamernavn. Det må være et kallenavn, eller ord om du vil, som du selv knytter noe til, som bare kommer til deg en dag. Personlig bruker jeg Zechez som kallernavn og brukernavn i de fleste spill hvor man kan gi karakteren sin et navn. Og forsåvidt så er ikke så mye som én eneste bokstav i Zechez og mitt eget navn den samme. Zechez er bare et navn som falt over meg. Og som passer meg perfekt.

Men dersom du ikke tar det så høytidlig som meg, noe du neppe gjør, så får jeg vel prøve å gi noen gode råd på kallenavn... Som begynner på M.

...
Kommer strengt tatt ikke på et eneste fengende ord eller kallenavn, du kan jo alltids bruk "Mordi". You killed Mordi. You were killed by Mordi.

Yessda.
Square Enix.
  • 0
Jeg har omtrent samme mening som Zechez her. Bruker Kronoz, eller Lord Kronoz på alt jeg spiller. Fant på navnet for lenge siden, og har brukt det siden da.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
ManGoose
  • 0
Siterer Faunvik:
Du burde høre på Onkel Ruth sangen av Vassendgutane!

Noe av teksta er sånn:
Onkel Ruth og Tante Bjarne!

Mer husker jeg ikke!

Den har jeg hørt mange ganger
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
KleppCowboy her, haha

Da jeg skulle lage BF 2142 bruker måtte jeg ha et som ingen andre hadde, det meste var opptatt
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer Faunvik:
Du burde høre på Onkel Ruth sangen av Vassendgutane!


Nei fysj! Å lage gamer-navn utifra en av sangtekstene deres er ikke humant
Men for å komme med et lite tips...hva med....

Man(n)darin...?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
ikke Magmasatan altså?
  • 0
Nå er det nesten på tide at du bestemmer deg manli, du har jo tonnevis med forslag allerede!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Nå er det nesten på tide at du bestemmer deg manli, du har jo tonnevis med forslag allerede!


Jaja. Tok MaLI

Men når jeg skulle registrere meg på xbox live var det opptatt-.-


Lagt til 2009-07-26 11:18:
Takk for alle forslag. Beste forumet jeg har vært på
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Du burde kalle deg "therapist", men når du sier hva du heter i micen til lagkamerater eller folka du spiller med utaler du det som "the rapist".
  • 0
Roflmario..jeg må stjæle therapist..
Cereal killer er også en mulighet..(ja, cereal som i frokostblanding,ikke serial)
Fem-stjerners medlem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!