Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Sitat til russekort


Siterer Ryuzaki:
Citerer Endless Sacrifice:
Klær skaper folk, men man kan også gjøre det uten


Bra poeng derfor tror jeg att jeg dropper og være russ blant annet for å slippe og gå med den smakløse buksa i 3 uker.
? Misforsto du poenget i vitsen, eller misforsto jeg poenget ditt?
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
Jeg tror det var en vits bakt inn i litt sannhet. Jeg tror ikke han liker buksa, og russetiden, og bruker derfor vitsen din som unnskyldning x)
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Denne er litt slem da men den er ganske bra...

Hvem vinner i sjakk av George W. Bush og Osama Bin Laden?
Osama, for Bush mangler to tårn.
  • 0
Siterer Xelig00n:
Denne er litt slem da men den er ganske bra...

Hvem vinner i sjakk av George W. Bush og Osama Bin Laden?
Osama, for Bush mangler to tårn.


haha
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Hvor "grov" går det ann å være?
Grovis på vei, nemlig xD

"Hva gjør nekrofile når de ikke har noen lik å knulle?
De runker til dødsannonsene"
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
http://bildr.no/view/565039

Slik ble kortet mitt seende ut. Gassmaska fordi jeg nylig har blitt blodfan av Kaizers Orchestra. Det er faktisk meg på bildet.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Mitt: (eigentleg dialekt, men oversatt til bokmål) :
"Alle gjør feil. Det er derfor det er visk på alle blyantene... utenom min "

Kanskje ikkje det beste sitatet, men litt meg liksom
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siden det er så mange småbarn som spør om russekort, så burde man ha no skikkelig nasty. En jeg kjenner hadde en penis som bilde...
Uansett.. russetia var moro, men sitatet på kortet mitt var teit. Målet mitt var å lage et så internt sitat som mulig som ingen andre enn meg ville ha glede av.. muhaha.
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Hvem er er den mest populære på nudist stranda. Han som kan bære to kafekopper og et dusin smulteringer samtidig
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Joelspeanuts:
Enig i at man ikke trenger å være dritings og full av russeklær i russetida, men det med russeklær:



Jeg skulle gjerne ha vært sær, og ikke brukt russeklær, men mora til en kompis av meg sa at de hadde en sånn type "særing" i kassen da de var russ, og de følte at han ødela russetiden for alle de andre. Fordi de tenkte at han var utenfor, sikkert, og hadde det kjipt, SELV om han hadde valgt det selv... Så derfor ditcher jeg prinsipper, og blir delvis med på spasen. Og hei... Buksene er ikke nødvendigvis stygge. Bare man ikke tagger dem ned med de UFATTELIG stygge strykemerkene!!!


Jeg har kun 4 ting på buksa mi. Det er bokstavene i "Gnyg" . Kallenavnt mitt

På mitt står det : Ikke les mellom linjene, det kan komme et tog.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
På mitt står det: Hatred originating from disreputable gentlemen is going to continually persist.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!