Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Lockerz


frakt er gratis, du trenger kun 100 pointz meld deg inn i facebook gruppa, all info står i "notes" seksjonen der
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Er det bare jeg som ikke kommer inn på Lockerz.com i dag? Får bare feilmeldingen:
"Lockerz.com is temporarily down for upgrades. Please check back in a bit.
Thanks, The Lockerz Team"
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Er det sikkert? Og har noen fått ting derfra?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Spreeky:
Er det sikkert? Og har noen fått ting derfra?


Tror nok det er sikkert med tanke på at du ikke skal gi noe kreditt info
  • 0
Går det ikke ann å laga mangen spam emailer og tjene masse poeng der?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Spreeky:
Går det ikke ann å laga mangen spam emailer og tjene masse poeng der?


Blir du tatt, blir du bannet med IP fra siden.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Er det bare jeg som ikke kommer inn på Lockerz.com i dag? Får bare feilmeldingen:
"Lockerz.com is temporarily down for upgrades. Please check back in a bit.
Thanks, The Lockerz Team"


siden er oppe og nede periodevis fram til de starter for fullt som blir førstkommende torsdag.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Datoen er blitt endret, siden vil ikke starte for fult før førstkommende mandag.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Kan noen invita meg til Lockerz? Eg hadde blit kjempe glad
  • 0
Hvis du vil ha Invite send meg PM og Emailen din
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Kommer dei PTZ med ein gong eller må eg venta ei stund til dei kommer? Eg har fåt over 20 stk. Men det står at eg bare har 0
  • 0
Har hørt at de ikke sender til Europa, og at istedenfor får et gavekort på amazon. Har også hørt at du må betale frakt selv Er det noen som kan bekrefte eller avbekrefte dette?
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Siterer pernell:
Har hørt at de ikke sender til Europa, og at istedenfor får et gavekort på amazon. Har også hørt at du må betale frakt selv Er det noen som kan bekrefte eller avbekrefte dette?


Akuratt nå er det free shipping World Wide, men skal kanskje bli rundt 15-20 points for shipping til utlandet, det gavekortet på amazone er om du vil skaffe deg produktet i "PAL".
  • 0
Leste en plass at Lockerz var en type for pyramidespill. Kva vil det seie ?
  • 0
http://no.wikipedia.org/wiki/Pyramidespill vet ikke om det er riktig, men nærmeste riktige jeg kom trur jeg...

Btw vis noen vil ha invites har jeg noen og gi ut hvertfall xP.
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Jeg og!
Sproing!
  • 0
Det er vel strengt tatt ikke et pryamidespill, da folk som registrerer seg der ikke taper penger, eller må betale noe for å komme inn i det. Men de samme prinsippene ligger til rette om mange personer opplever at de aldri får varene de har tjent seg opp til.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg står klar til å invitere
Just kill him with your awesome
  • 0
Ok folkens mangler 1 point for å få bestillt et spill på oppdateringen ikveld, vær så snill og gi med det siste pointet med å la meg invite dere
  • 0
Trenger å invitere folk Send PM med emailen deres, så skal jeg sende en invite.
  • 0
Nei, spør MEG!

Lagde btw en blogg om Lockerz idag, men den ble tatt ned fordi Lockerz var en "avart av pyramidespill"
Just kill him with your awesome
  • 0
Skriv den på en blogg side og link til den da vel!

Btw noen som vet når spillene vil åpnes og hvor mange poeng man får når man har spillt et spill...? For man får vel poeng når man spiller?
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Alle som vil joine kan sende en PM til meg for å få invite
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Og hva er landskoden til Norge?
Just kill him with your awesome
  • 0
47
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!