Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Lockerz


Loadetiden er jo ikke stor, den Besides, jeg er jo på andre nettsider samtidig, så...
En Fuego!
  • 0
Siterer Kolbukake:
Citerer Gamer123:
Det er det jeg også lurer på... I FAQ'en står det jo ikke en drit. Mangel 5 folk for å bli Z-lister. Har noen som er Z-lister her fått T-skjorta si?


Jeg ble Z-lister for godt over en uke siden, men har ikke fått mail om at t-skjorten er sendt.. Rart


Du må nok vente 3-4 uker til siden FAQ deres sier at det vil ta 4 til 5 uker å frakte utenfor usa
  • 0
Siterer tyfonknut:
Citerer Kolbukake:
Citerer Gamer123:
Det er det jeg også lurer på... I FAQ'en står det jo ikke en drit. Mangel 5 folk for å bli Z-lister. Har noen som er Z-lister her fått T-skjorta si?


Jeg ble Z-lister for godt over en uke siden, men har ikke fått mail om at t-skjorten er sendt.. Rart


Du må nok vente 3-4 uker til siden FAQ deres sier at det vil ta 4 til 5 uker å frakte utenfor usa


Jeg er klar over det, men jeg skulle fått en mail om at de har sendt t-skjorten...
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Fikk svar fra de nå:

"Hi Espen. Sorry for the scare! Your PTZ are fine. I'm showing that you have 362PTZ in our database. Some accounts right now aren't displaying their correctnumber of PTZ due to a bug. You may also be experiencing other display issuestoo. All of your PTZ should display in your account again very soon. Yourinvited friends and Z-List status are also okay - assuming that all of yourinvites are legitimate with no fake emails or temporary email accounts. Ifeverything is cool, you'll be credited with any double PTZ you aren't receivingright now. Your t-shirt hasn't shipped yet because there is a problem with your shippingaddress. Your Z-List t-shirt will be shipped to the address in your SETTINGS.If you haven't done so already, please make sure that your full name, shippingaddress, gender, t-shirt size, and phone number are filled out correctly inyour account settings. Including your country which can be selected in the dropdown menu. If you're outside the U.S., we DEFINITELY need your phone number to ship at-shirt to you as it's required by our shipping company. In the ‘STATE' field, if you have a State or Province in your address, enter itthere. If you don't have a State or Province, please enter your two characterCOUNTRY CODE. Your order will not go through without this field filled in.Please look up your country code at the following link -http://www.theodora.com/country_digraphs.html. It's also important to only use English letters and characters. There is a 3-4 week wait for international shirts after they ship. You willreceive a shipping confirmation when your t-shirt ships. You will also benotified if there are any shipping delays at the warehouse due to inventoryproblems - we occasionally run out of certain t-shirt sizes and have to waitfor a new shipment to arrive. And you can always reply back to this email if noshipping confirmation is received within the next two weeks. I'll be more thanhappy to look into your shirt's status. Thanks so much for being a loyal member of Lockerz!"
Just kill him with your awesome
  • 0
Ser ut til at de har tatt ned en del produkter, feks PSP i electronics.
  • 0
Mhm, men de har vel aldri hatt de på lager heller? er det ikke bare hva de kansje kjøper inn? så vi kan få liksom 3000 ps3'er og ingen xbox'er OSV..
Fem-stjerners medlem
  • 0
I går var det redeeming for z-listere ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Det er det i dag også
"Objection!"
  • 0
Når er det vår tur? Mener at Z-Listere kan være noen som spammer rundt for invite requests, så vi som inviterer venner og kjente burde heller få kjøpe først! 135PTz
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0
Noen som vet hvilket klokkeslett det er her i norge når z-listere kan redeeme nå i kveld/i morgen?
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Noe galt med Pointz systemet, nå mangler jeg 6 ptz!
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0
Er det et klokkeslett for når nye ting kommer? Det er jo ALDRI noe på lager.
O.O
  • 0
Nå står det bare "more soon", igjen... betyr det at Z-listerne renska ALT, og vi må vente førtifem år til neste gang?
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Vill du ha en Lockerz invite? Skicka din email till mig så får du en invite!!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Orph
Noen z-listere som har fått bestilt noe som helst ? Jeg synes det er litt for beleilig at ALT er rensket ut i det vi "dødelige" som ikke har kompiser som biter på denne greia har tilgang... Jeg har for vane å tenke at når noe er for godt til å være sant, så er det som regel det, og begynner å lure på om dette gjelder lockerz også.
  • 0
Nå har de jo fått inn både Brytal Legend, Assassins Creed 2, Modern Warfare 2 og Lost Sesong 5. Også er jo ingen av produktene på lager heller
  • 0
Dette er sikkert på grunn av at alle varene er tomme for øyeblikket, men det vil kanskje bli påfylling etter en tidspunkt.
  • 0
Vil det NOEN gang bli påfylling? Jeg blir bare mer og mer skeptisk til Lockerz...
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
De skal gi ut info om det snart... tror jeg.
  • 0
Siterer jonaskram:
Vil det NOEN gang bli påfylling? Jeg blir bare mer og mer skeptisk til Lockerz...


Det var påfylling på Mandag og Tirsdag tror jeg, bare for Zlisters though.
  • 0
Det VAR ja.. Nå er alt rensket. Når vil vi andre kunne få mulighet? Vil vi noen gang FÅ MULIGHET?!
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Siterer jonaskram:
Det VAR ja.. Nå er alt rensket. Når vil vi andre kunne få mulighet? Vil vi noen gang FÅ MULIGHET?!


"We are working on some new systems to ease general redemption. This will push the general redemption into December."
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
And then it will be January, and then February, and so on... Om det ikke kommer i Desember, then I've answered my last daily
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Har 161 PTZ! Nå må de få inn varer!
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0
Jeg driter i hvor mange ptz jeg har, jeg vil bare at de skal få inn noe dritt.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!