Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nyttårsforsett


Mitt nyttårsforsett er å ikke ha ett nyttårsforsett.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Tyranus:
-Få mer orden på livet
-Bli mer sosial
-Bli litt sunnere
-Lære death growl
-Få dame
-Bli litt flinkere på skolen
-Få førerkort på bil
-Bli mer utadvendt

Det som de fleste egentlig.


loooooooooool
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Tyranus:-Få mer orden på livet
-Bli mer sosial
-Bli litt sunnere
-Lære death growl
-Få dame
-Bli litt flinkere på skolen
-Få førerkort på bil
-Bli mer utadvendt

Det som de fleste egentlig.

loooooooooool


Vell utenom det da. Men death growl er vell ikke noe absolutt er nødt til å lære meg i år, men heller noe jeg vil trene på i noen år fremover. Hvis jeg i det hele tatt gidder da..
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
-Bli kulere

oh wait, har maxa out my skillz på den fronten
  • 0
Miste jomfruhinna.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
- Bli bedre på skolen.
- Bli mer politisk aktiv innen AUF.
- Trene mer.
- Skrive flere anmeldelser.
- Få dame
- Bli mer sosial.

Det med dame og sosialitet tviler jeg på at det blir å skje akkurat i år. Om jeg får dame så er det ikke særlig fristende å bli kjørt av foreldrene mine hver gang jeg skal ut, og med tanke på at jeg bor i langtvekkistan, er det sosiale heller ikke særlig mye å gjøre med. Tror jeg venter med å få dame og være mer sosial da jeg flytter ut som blir når jeg er ferdig med Videregående. Blir sikkert lettere da. I tillegg har jeg mer frihet da. Hadde jeg bodd "i byen" så hadde det vært noe helt annet og kunne ha prøvd meg MYE mer.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Tyranus:
Vell utenom det da. Men death growl er vell ikke noe absolutt er nødt til å lære meg i år, men heller noe jeg vil trene på i noen år fremover. Hvis jeg i det hele tatt gidder da..


Growling og screamo burde gjøres ordentlig fra starten pga skadeforebygging o.l.

Mine "forsetter":
- Skal prøve å bli sunnere. Kutte ut store mengder cola er en god start.
- Spille mer gitar og bli flinkere på den fronten.

Kunne skrevet å få dame men hell no. Det orker jeg ikke å stresse med.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
- Få Jobb.
- Finner ut whatthefuck jeg skal gjøre det/de neste året/årene..

Siterer gnyg:
Kunne skrevet å få dame men hell no. Det orker jeg ikke å stresse med.


This.

Kanskje lære meg å like øl sånn at jeg kan joine parties uten å være uber awkward. Men det spørs om det er verdt det..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
fantis: du tviler på at du klarer å bli mer sosial på et helt år?

allofmywat
  • 0
Siterer gnyg:
Kunne skrevet å få dame men hell no. Det orker jeg ikke å stresse med.


Det er jeg egentlig helt enig med. Har lyst på ei dame, men passer ikke nå, venter til jeg er ferdig med Videregående eller noe sånt. Stress er ordet!

Siterer NewAge:
-
Kanskje lære meg å like øl sånn at jeg kan joine parties uten å være uber awkward. Men det spørs om det er verdt det..


Selv har jeg ikke gadd å gjort det. Kan sikkert ha noe med at jeg ikke er det store festmennesket.

Siterer DoGRoG:
fantis: du tviler på at du klarer å bli mer sosial på et helt år?


Jeg kan kanskje bli litt mer sosial, men ikke mye.
  • 0
Siterer gnyg:
Growling og screamo burde gjøres ordentlig fra starten pga skadeforebygging o.l.


Nettopp. Er derfor jeg ikke er helt sikker på om jeg burde prøve.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Man trenger ikke å drikke mye øl heller.. Det er jo nok av typer å ta av.. Er bare å finne den rette..
Frydenlund blir nok min norske favoritt mens Efes Pilsner (Tyrkia) er fin i varmen. Men f.eks Carlsberg bare smaker gammel fyll..

Dessuten så er det jo ens eget valg..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Minx
  • Minx
- Legge på meg
- Få gubbe
- Lære meg å stå opp om morgenen
- Holde karaktersnittet mitt oppe

Alle punktene er veldig avanserte.
  • 0
Siterer NewAge:
Kanskje lære meg å like øl sånn at jeg kan joine parties uten å være uber awkward.


Hei Lyngdøl, ta deg ei øl!
Decyfered!
  • 0
Mine nyttårsforsett kan egentlig summeres med ett enkelt et, kall det ett "samleforsett".

Bli mer voksen
Det innebærer da ting som:
- Ta ting som skatt og førerkort seriøst, og gjør noe med det. Slutte å fable om at det løser seg etterhvert...
- Bli bedre på å planlegge og organisere, ikke ta alt på sparket.
- Trene mer og spise sunnere, ikke gi faen, ete kebab og sitte på nettet dagen lang.
Kept you waiting, huh?
  • 0
Siterer fantomena:
- Bli mer sosial.


>må prøve å bli mer sosial
http://bildr.no/view/1074109
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Citerer fantomena:
- Bli mer sosial.


>må prøve å bli mer sosial
http://bildr.no/view/1074109


i lold
  • 0
Legge meg tidligere.
Trene mer såklart.
Drikke mindre leskedrikk ( tips fra tannlege)
Pule en geit.
Kjøpe GTA V.
Brekke armen på kompisen min.
Holde rommet ryddig.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Pule en geit.


trodde jeg var alene om den
  • 0
mitt nyttårsforsett er å bli fit as fuck og banke mathias i elverum. Også skal jeg leve på kebab i 69 dager i strekk.
Fem-stjerners medlem
  • 0
I 2013 skal jeg lifte hver dag og så skal jeg banke henning og addis. Jeg skal også prøve å bli mer sosial og få meg dame og AUF
  • 0
Eneste forsettet mitt er å trene mer, så for en gangs skyld har jeg et håp om å kunne følge forsettet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Bli mer sosial og bli bedre på skolen! Samt få jobb. Sommerjobben er allerede klar da. Det er det jeg kommer på akkurat nå i alle fall.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg kunne gjerne tenkt meg å være skadefri i 2013, det vil si å trene riktigere og ikke overtrene.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Vel, jeg har noen mål. Leste på nettet i går. DU må tenke over dine forsetter i større grad for at du skal klare det. Er haugevis av spørsmål som skal svare godt for deg.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!