Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Vurdering av medlemmer! [lek]


Hamletsss og Wannskrk:

Jeg føler meg veldig gavemild i dag, så full pott til begge!
10/10

Lagt til 2009-12-14 20:40:
Unique-het er en awsome-het sies det
  • 0
Michael92

Navn: Ikke spesielt kult eller bra på noen måte. Har heller ikke stor bokstav. 5/10

Avatar: Er det Naruto i sage mode? Uansett, det er awsome! 9/10

Signatur: Skjønte ikke den helt, men på en eller annen rar måte likte jeg den uansett. 7/10
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Hvis du ser Dirty Harry med Clint Eastwood, så skjønner du
  • 0
Kakashi sensei

Navn: Tenker litt på sånn: HAAAAYAAAAHHH karatelyd. Du har ikke stor forbokstav i sensei. Men navnet høres og ser skikkelig kult ut. 8/10

Avatar: Det går mye i anime idag ser jeg, er ikke verdens største fan av sånt, men den så helt grei ut. 6/10

Signatur: Flynn fra Tales of Vesperia? Kul nok han. 7/10
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Cboy j-kins

Navn: ka betyr det? 4/10
Avatar: dude med gitar med alt for svær lue. 10/10
Signatur: tidig 8/10
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Cboy J-kins = Tribute til Leeroy Jenkins. Cboy J-kins = Ingen andre som heter.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Haha :p
Real friends stab you in the front
  • 0
Vil anta det er Lompi sin jeg skal vurdere?

Nick: Lompi.. Rart, meningsløst, og veldig happy. 4/10
Bilde: Store gubber med enda større våpen, og lysende nisseluer! Haha! 8/10
Signatur: Semi-morsomt, men artig poeng. 6/10 (Mer hvis det faktisk er sant )

Overall: 7/10. En bra bruker!
Knurr...
  • 0
Turbo-Kåre:

Navn: He he xD AWESOME!
10/10

Bilde: Nei usjameg! Hitler a gitt! Blæ! Kunne holdt en jævlig lang tale om hvor idiotisk det er å holde på med sånn "Hitler-loving", men skal spare deg for den, siden jeg ikke vet om du kødder eller ikke Pluss for at nisselua og teksten i bildet ikke samsvarer så det blir litt komisk.
3/10

Signatur: To ord: FUCK YOU!(med mindre du bare tuller, men egentlig bør man ikke kødde med sånt såååååå.... FUCK YOU )
1/10
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
hamletsss

Navn: hamlet- minner meg bare om en rimelig kjedelig film. -sss vet jeg ikke hva skal være. Men det er ikke for komplisert til at et surrehue som meg klarer å huske det. 7/10

Avatar: Jeg vet ikke hvem som gjemmer seg bak nisseskjegget. Som forøvrig sikkert kunne blitt jobbet litt mer med 6/10

Signatur: Ganske oppbrukt sitat i ny innpakning. Men hvem er vel jeg som setter spørsmålstegn ved andres humor. 5/10
  • 0
Siterer hamletsss:
To ord: FUCK YOU!(med mindre du bare tuller)
Det er bare kødd, jeg er ikke Nazist eller noe slikt. Han er bare blitt avataren min av en eller annen grunn
Knurr...
  • 0
Okei, greit xD Sorry hvis jeg var litt.......... Sur
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
TommyK:

Navn: Enkelt, greit, og funksjonabelt Pluss for store bokstav. 7/10

Bilde: Mutley er ganske kul. Nisselua og skyggene er også veldig kult. 8/10

Avatar: Det er sikkert et sitat fra en film, men jeg skjønner det ikke 6/10
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Matscoolio

Navn: Lyder bra og man husker det. 8/10

Avatar: OH NOES, GOATS IN TREES, det kan ikke gå galt. 10/10

Signatur: Briter i indianer klær, FTW 8/10
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
blyantkvesser:

Navn: Synes det var et utrolig artig navn av ein eller anna grunn. Ikkje akkurat det ein forventer i et spillforum 9/10

Avatar: Morsom og enkel. Me like! 8/10

Signatur: ha, ha sa han det? fønny! 7/10
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Christinem

Navn: skjønner ikke helt det navnet 3/10

Avatar: ka er det dr for noe? en katt klemt opp etter veggen og en mann med hodetelefoner?? 1/10

Signatur: skjønte ikke en dritt 1/10
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Lompi:

Nick: Ganske kult navn som er morsomt å si 8/10

Avatar: Er ikke noen fan av Killzone 2, har heller aldri spilt det. Pluss for nisselue(r). 4/10

Signatur: Skjønte ikke akkurat humoren i den signaturen. Men om den er sann, så er det jo morsomt 7/10

PS: Veit om en prest som spiller WoW(World of Warcraft). Han er en level 80 human priest
  • 0
DoGRoG

Navn: Tøft det, og det setter seg virkelig på hjernen! 9/10

Avatar: Er ikke så veldig glad i hypre folk, men man kjenner deg igjen på forumet ganske lett. + For nisselue 7/10

Signatur: Bra Halo-sitat! 8/10

Totalt: 8/10
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
AcH Clawed

Navn: Betydningen er ukjent for meg, men hvem bryr seg? 9/10

Avatar: Bwahahaha! den ligner en av mine katter 9/10

Signatur: Der er vi to 10/10
  • 0
TommyK

Navn: Fornavn og etternavn (tror jeg) klinger fint 8/10

Avatar: Haha 9/10

Signatur: Umm.. ok 6/10
  • 0
PerPenger:

Navn: Kult nok, ganske fett egentlig. Litt morsomt og pluss for stor(e) bokstaver. Skjønner ikke helt hva det skal bety, men whatever^^
8/10

Avatar: Kis med afro el no(deg?) med en diger nisselue? Ikke spess bra, ikke spess dårlig...
6/10

Signatur: xD Genialt!
10/10
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
hamletsss:

Navn: Kult, men trekk for liten forbokstav.
8/10.

Avatar: Alle liker nisser!
9.5/10

Signatur: Småmorsomt sitat, men jeg liker ikke Scout... =P
8/10
Sproing!
  • 0
Orkestergrav

Navn: Hvordan i huleste fant du på det, orkestergrav?? Skulle trodde hele orkesteret daua og så pelma de alle i samme grav. 2/10

Avatar: wow jeg er imponert. To o-er med nisselue på 1/10!!!!

signatur: Sproing= 4/10

Sorry for negativt, but that`s how it goes when you are calling yourself Orkestergrav!!
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Lompi:

Navn: Artig ring. Lompi, liksom. 10/10

Avatar: Meeeh. 5/10

Sign: Signaturen din er genial. Nao gief monez ?/10
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Ikki-kun:
Navn: Et navn det oser av begrennsninger(ikke &kun)... Men jeg tenker jo på manga. Tror mange kan la seg lure. 7/10

Avatar: Nisselua passer jo perfekt til ansiktstrekkene. Ser ut som du har funnet riktig størrelse også.9/10

Signatur:Virker svært suspekt. Vil nødig kommentere særlig mer.3/10
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!