Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Vurdering av medlemmer! [lek]


Siterer 333-half-evil:
Kom ikke med en trussel jeg?
jeg sa at hvis ikke du slutter og være så eplekjekk så skal jeg lære deg folkskikk.
Det betyr vel ikke at jeg skal bruke vold gjør det ?

Men jeg har noen venner som er ekspert på å finne IP adresser så hvis ikke du bor så langt unna der jeg bor, så kan det hende jeg kommer hjem til deg og lærer deg litt folkseskikk for du er en jævla irriterendes person, sånne som deg kaller jeg for fitter! du skulle hatt juling


Tidenes motsigelsesinnlegg.
  • 0
Vet du hva.. det her blir bare for feigt og retarded.

Hvis du er tøff nok ole marius så kan jeg møte deg nå?

gi meg din adresse på PM siden du skal "kverulere" på hver jævla ting jeg skriver inne på her. så kan vi heller møtes og ordne opp.

Lagt til 2012-06-22 19:57:
Og hvis ikke.. så vær så snill og ikke skriv til meg igjen.
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Siterer 333-half-evil:
Vet du hva.. det her blir bare for feigt og retarded.

Hvis du er tøff nok ole marius så kan jeg møte deg nå?

gi meg din adresse på PM siden du skal "kverulere" på hver jævla ting jeg skriver inne på her. så kan vi heller møtes og ordne opp.

Lagt til 2012-06-22 19:57:
Og hvis ikke.. så vær så snill og ikke skriv til meg igjen.


Jeg har virkelig ikke noe behov for å treffe deg, Levi. Det er virkelig fantastisk hvordan et lite spørsmål kan føre til at du klikker slik i vinkel.
  • 0
Jeg syntes du var spydig imot meg.

Ja kanskje jeg klikka, men jeg tolerer ikke når folk har sånn oppførsel imot meg, kanskje vi ser på *spydig* forskjellig da?

Men da kan vi slutte og diskutere og heller være "venner"

dette har jo vart en stund så på tide og være On-Topic eller hva ?


"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Nr.1

Nr.2 Duckislate er neste som skal vurderes.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer 333-half-evil:
Jeg syntes du var spydig imot meg.

Ja kanskje jeg klikka, men jeg tolerer ikke når folk har sånn oppførsel imot meg, kanskje vi ser på *spydig* forskjellig da?


Da burde du komme deg vekk fra nettet så fort som mulig. Men vi kan godt avslutte det nå.

On-topic:

Duckislate

Navn: En and som er sen? Litt teit. 5/10
Avatar: Jeg er ikke noen særlig fan av Crysis. Men den var litt kul. 6/10
Signatur: Haha. GLaDOS er bare best. 10/10
  • 0
Så du sier selv at du var spydig?

Kutter ikke ut Internet pga at noen folk innpå Internet plages med noe så de må Kverulere/spydig imot andre folk.

Men ok vi kan avslutte det nå.
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
LesMiserable

Nav: Går utifra det er ifra musikalen/filmen? Funker ihvertfall som et nick selvom jeg har sett bedre. 7/10

Avatar: Aner ikke hvor det er ifra men det ser greit ut i forumrammen ihvertfall. ?/10

Signatur: Apocalypse now? Isåfall 10/10
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
2/3 referanser tatt


Nicket er fra boken/musikalen/filmen, avataren er fra One Flew Over the Cuckoo's Nest og sitatet er selvsagt fra Apocalypse Now.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Navn: En and som er sen? Litt teit. 5/10


Neinei, Er ikke det et betyr. Det er jo tross alt en And som er sen.
  • 0
Andersen! hah, clever 8/10!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Duckislate:
Citerer Neinei, Er ikke det et betyr. Det er jo tross alt en And som er sen.


Hoho. Da endrer jeg til 8/10, nå som jeg tok den.
  • 0
NewAge

Navn: Ganske kult navn, som har litt "groove" over seg. Liker at du har stor bokstav i Age og, det gjør det enda kulere 9/10

Avatar Den likte jeg ikke. Du har hatt bedre før. 2/10

Signatur Nåja, ikke så morsomt etter min smak.</b>
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
The Cookiemonster

Navn. Bra navn! *Coooockiiies.. omnomnomn* 9/10

Avatar. en mann som har crazy øyne.. men ikke helt min smak 4/10

Signatur. ikke personlig, men jeg synes den ikke var bra 3/10
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Siterer NewAge:
Andersen! hah, clever 8/10!


Siterer LesMiserable:
Citerer Duckislate:Citerer Neinei, Er ikke det et betyr. Det er jo tross alt en And som er sen.

Hoho. Da endrer jeg til 8/10, nå som jeg tok den.


Hehe
  • 0
Siterer 333-half-evil:
Signatur. ikke personlig, men jeg synes den ikke var bra 3/10


Signaturen er ikke nødvendigvis ment å være morsom. Signaturen min er mer hva jeg står for, og liker.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • 192
  • 192
The Cookiemonster

Navn: Enkelt og veldig greit! Det er et navn jeg stadig liker mer og mer, rett og slett fordi det er lett å huske, lett å kjenne igjen og klinger godt i seg selv. Det eneste jeg har å trekke ned for er at det ikke er særlig originalt, og passer ikke helt bra inn i forumet. 8/10

Bilde: Bildet ditt liker jeg derimot ikke like godt.
1. Syns dessverre det ikke er særlig morsomt
2. Passer, som navnet, ikke ikke inn i forumrammen.
Du har hatt mye bedre profilbilder tidligere!
4/10

Signatur: Syns dette ble for rotete. Hold deg til en signatur. Positive er at du viser både at du liker AC og Liverpool, men samtidig ser jeg ikke på det som signaturfeltets jobb. Hold deg i bestefall til et av dem. Personlige preferanser skal jeg holde utenfor.
4/10
Get ready for a better you
  • 0
192

Navn:
Jeg kan kanskje se et mønster i tallene. Man starter på 1 og går til det høyeste ensifrede tallet 9, deretter går man til tallet over 1: 2. Men dette er bare en teori. Det er også enkelt å skrive. Jeg vet ikke hva det betyr så jeg må trekke det ned til 7/10.

Bilde:
Ser jeg kingdom hearts?
Bakgrunnsfargene var veldig fine, men passer ikke med 192 synes jeg. Alt i alt flott bilde 6/10

Signatur:

Det er Einstein, hva mer kan jeg si? 10/10
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer 333-half-evil ignatur. ikke personlig, men jeg synes den ikke var bra 3/10

Signaturen er ikke nødvendigvis ment å være morsom. Signaturen min er mer hva jeg står for, og liker.


ok, men jeg likte den ihvertfall ikke.
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
MrTheSmartestMonkey

Navn: Jeg får starte med det mest åpenbare: brukernavnet er altfor langt og det mangler mellomrom. Det at det er altfor langt gjør at det blir tungvint å både lese og "uttale" for seg selv i hodet. Det at du heller ikke har noen mellomrom gjør det enda tyngre, samt at det i stedet for å hoppe ned en linje (Som det gjør i blant annet The Cookiemonster) så dytter den rosa teksten seg inn i selve posten din. Ellers så liker jeg navnet, men jeg tror at det hadde blitt mye bedre som "Smartest Monkey". 4/10

Avatar: Haha! Sitter som smurt til navnet, samtidig som den er både latterlig og nusselig på en gang! Den sitter så godt som helt perfekt i forumrammen, og det er ingen forstyrrende elementer. Nydelig! 10/10

Signatur: Ah... hadde nå bare en eller to idioter fulgt dette, og flere smarte mennesker sluttet å følge det, så hadde verden blitt et bedre sted med en gang. Et meget godt sitat, men litt klisjé. 9/10
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
AcH Clawed

Navn: Du har et ganske kult navn, som inneholder et rart ord og et kult ord, noe som igjen gjøre totaltpakken både rar og kul. Et av GR's mest orginale brukernavn 10/10

Avatar: Er ikke noe Halo fan egentlig, samt at bildet er litt for smått i forumramma. Det er GR sin skyld da, ikke din 4/10

Signatur: Kunne ikke sagt det bedre selv, helt sant.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
The Cookiemonster

Navn: Hva er det ikke å elske med dette navnet? Det er et bra og originalt navn som jeg personlig mener er ganske kult. 8/10

Avatar: Sorry vet ikke hvorfor men den passer ikke helt inn på en måte. Minner meg av en eller annen grunn om en dårlig Internett side (aner ikke hvorfor) Hvis man ser nærme på bildet alene så er det greit, men når man ser på bildet sammen med navnet og hele pakka så liker jeg det ikke av en eller annen grunn. 4/10

SIgnatur: Tøff og bra signatur. Det er forsåvidt sant at det eneste vi vet er at vi intet vet. Selv om at jeg selv er rimelig sikker på at jeg ikke burde hoppe ut av vinduet for å teste om tyngdekraften fungerer i praksis. 9/10
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Onkel Gerda

Navn:Navnet passer perfekt under bildet, og er i tillegg morsomt. 9/10

Avatar: Se der har vi jo et bilde av Onkel Gerda også ja. 8/10

Signatur: Genialt og helt sant. 9/10
  • 0
Duckislate

Navn:
Har aldri helt skjønt navnet ditt. Ei treig and? I såfall er det i hvertfall tilstrekkelig random. 6/10

Avatar:
Det første Crysis var fantastisk, det andre var helt på trynet i forhold. Men når jeg tenker tilbake på de timene jeg har tilbragt med det første spillet kan jeg ikke si at jeg ikke liker serien, oppfølgerens feiltrinn til tross. 8/10

Signatur:
GLaDOS er uten tvil en av de bedre bossene de siste ti årene, og det første Portal-spillet står som en nokså vittig bauta blant puzzlespill. Et symbol på at humor og kreativitet ikke er glemt, ei heller i dagens spillindustri. 8/10
  • 0
Siterer Ursa Minora:
Navn: Har aldri helt skjønt navnet ditt. Ei treig and? I såfall er det i hvertfall tilstrekkelig random. 6/10


Såvidt jeg husker står det for Andersen, altså And-er-sen (Duck-is-late)
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!