Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Vurdering av medlemmer! [lek]


=Predator

Navn: Awesome. Ikke bare er det tøft og simpelt, men det er veldig enkelt å gjenkjenne deg via det brukernavnet. Det passer deg liksom...10/10

Avatar: Antar at det er deg? Ganske kult. En ekstra pluss for GR hjerte. 9/10

Signatur: Vet ikke hvor den kommer fra(don't judge me), men det virker som den kommer fra en artig film så. 7/10

Alt i alt....8/10
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Antar at det er deg? Ganske kult. En ekstra pluss for GR hjerte.


Veldig smigrende at du tror Justin Bieber er meg.

Siterer albaga:
Vet ikke hvor den kommer fra(don't judge me),


Pulp Fiction. Dømmer deg fordi du ikke har sett den.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Justin? Hehe. Tok bare en kjapp titt på bildet før jeg skrev det.

Har faktisk sett Pulp Fiction. Fantastisk film. Den burde jeg ha kunnet.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
albaga

Navn: Tøft, passer bra. 8/10

Avatar: Tøft, tøft. Liker det! Er det fra eit spill? 9/10

Signatur: Har ikkje spilt Bioshock Infinite, men antar at sitatet er ifra spillet. 7/10
  • 0
Ser at dette forumet har stått stille i fire dager eller noe nå.

XxAkresSXx94

Navn: Har faktiske kommet fram til at jeg ikke liker det! (3/10) Fordi det minner meg om en Clan tag eller rett og slett om brukernavnet til naboen min på WoW.

Bilde: sorry, men hvem er det? Han så litt klassisk ut (7/10)

Signatur: hva betyr det? Hørtes litt latinsk ut (5/10)
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Ser at dette forumet har stått stille i fire dager eller noe nå.

XxAkresSXx94

Navn: Har faktiske kommet fram til at jeg ikke liker det! (3/10) Fordi det minner meg om en Clan tag eller rett og slett om brukernavnet til naboen min på WoW.

Bilde: sorry, men hvem er det? Han så litt klassisk ut (7/10)

Signatur: hva betyr det? Hørtes litt latinsk ut (5/10)


Eg veit at navnet mitt er elendig, men bytter ikkje bare pga eit brukernavn. Det er Sir Sean Connery på bilde, ikkje sei at du ikkje hørt om han?? Mr. James Bond i 7 filmer! Signaturen er på latinsk og betyr: Stop testing my skills.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Eg veit at navnet mitt er elendig, men bytter ikkje bare pga eit brukernavn. Det er Sir Sean Connery på bilde, ikkje sei at du ikkje hørt om han?? Mr. James Bond i 7 filmer! Signaturen er på latinsk og betyr: Stop testing my skills.


Damn, nå ble jeg litt flau, selvfølgelig vet jeg hvem det er! Han som spilte i den beste Bond filmen nemlig Gold Finger Haha
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Damn, nå ble jeg litt flau, selvfølgelig vet jeg hvem det er! Han som spilte i den beste Bond filmen nemlig Gold Finger Haha


For meg så er From Russia With Love den beste
  • 0
Victorfinne:

Navn: Enkelt og greit. Ikke noe spesielt med det egentlig. 7/10

Avatar: Animé er greit, men ikke når det blir altfor mye som One Piece er. 3/10

Signatur: Uenig. 4/10
  • 0
DoGRoG

Navn: Vakkert og enestående. Jeg kunne løpt rundt som en liten unge og hylt dette navnet i flere timer, bare for å kjenne hvordan R-en ruller over tungen, mens D-en og G-ene gir det en litt aggressiv og hard følelse. Det er skrevet på en litt slitsom måte, men det gjør ingenting. Det er fortsatt for bra til å kunne bli trukket ned av slikt småplukk. 10/10

Bilde: Uten at jeg vet hvem det er, så gir det en glad og tullette følelse, men det blir desverre litt for mye kuttet i forumet. 7/10

Signatur: ... wat? 1/10
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
AcH Clawed

Navn: Eit utrolig bra brukernavn! 9/10

Avatar: Masterchief! Ein legende blant spill! 10/10

Signatur: Har ikkje noe kjennskap med det, men syns det passer og er bra. 8/10
  • 0
xXAkresSXx94

Navn: Ikke akkurat noe tøft navn (selv om jeg kanskje ikke er den rette til å klage) 4/10

Avatar: Sean Connery, han er legendarisk. 10/10

Signatur: Latin er litt vel mye brukt i mottoer og slikt, litt kult likevel 6/10
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Lt Mactawish

Navn: Call Of Duty - War hero! Perfekt navn! 9/10

Avatar: Eg veit ikkje kven det er, men likte måten han er framstilt. 8/10

Signatur: Veit ikkje om det er sant, men men. 7/10
  • 0
xXAkresXx94

Navn: Symmetri er vel og bra, men jeg er ikke særlig glad i navn med overdrevent mange tall og X'er. Er heller ikke sikker på hva "Akres" referer til, om det refererer til noe i det hele tatt, men det ligger godt på tunga, og sikrer deg en solid 5/10, til tross for X-hysteriet ditt.

Avatar: Et gammelt bilde av en mann som sikkert er ganske gammel nå. Pluss for sepia og at det gir assosiasjoner til en fordunst glanstid for gentlemenn, men et lite minus for at han smiler litt som Zac Effron. 7/10

Signatur: Takket være Latin/Engelsk-lommeordboka vi har stående i hylla skjønte jeg at dette betydde noe slikt som "Stop testing my abilities", eller noe. De som ikke har latinordbok skjønner det ikke, så da virker du mer sofistikert enn dem, noe det står respekt av. Pluss for at du ikke valgte "Carpe Diem". Makan til oppbrukt ordtak skal du lete lenge etter. </b>8/10</b>
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Jompapa:
Avatar: Et gammelt bilde av en mann som sikkert er ganske gammel nå. Pluss for sepia og at det gir assosiasjoner til en fordunst glanstid for gentlemenn, men et lite minus for at han smiler litt som Zac Effron. 7/10


Ikkje sei at du ikkje har hørt om Sir Sean Connery?
James Bond-legende og han som spilte i dei 5 første James Bond-filmene, pluss "Diamonds Are Forever" og "Never Say Never Again".
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Ikkje sei at du ikkje har hørt om Sir Sean Connery?
James Bond-legende og han som spilte i dei 5 første James Bond-filmene, pluss "Diamonds Are Forever" og "Never Say Never Again".


Har selvfølgelig hørt om han, men er ikke stor nok James Bond-fan til å kjenne han igjen ut av kontekst.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Signatur: ... wat? 1/10


Donn u thnigken of fast?
  • 0
DoGRoG

Navn: Enestående og tøft, liker hvordan det er skrevet! 9/10

Avatar: Harvey Dent fra "The Dark Knight", meget bra. 8/10

Signatur: What? 2/10
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
DoGRoG: 10/10


Du skulle vel egentlig vurdere Jompapa?
  • 0
Siterer DoGRoG:
Citerer xXAkresSXx94 oGRoG: 10/10

Du skulle vel egentlig vurdere Jompapa?


Siden når gidde eg deg 10/10?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Siden når gidde eg deg 10/10?


Siterer forumsreglene:
-Benytt forståelig språk. Skriv på norsk og unngå støtende ord og uttrykk.
  • 0
Siterer DoGRoG:
Siterer forumsreglene:
-Benytt forståelig språk. Skriv på norsk og unngå støtende ord og uttrykk.


Error, du brukte siteringsbug.
  • 0
Jeg har nå slettet flere innlegg i denne tråden. Noen flere usakligheter nå så blir det delt ut advarsler. /The Cookiemonster
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
The cookiemonster XD

NAVN 2/10 den var slem.

AVATAR 5/10 den er kul

SIGNATUR 1/10 hæ ?
Jeg er. meg liker du ikke, meg. liker ikke, jeg deg :)
  • 0
IluwU:

NAVN: Eslek dg og hehe 10/10

AVATAR: Le katt! hehe glad i katt 10/10

SIGNATUR: bra signatur 10/10
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!