Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Vurdering av medlemmer! [lek]


SirThomas

Navn: Liker det. Det er kult og classy og greier. Hadde kanskje gjort seg med mellomrom mellom Sir og Thomas. 8/10

Avatar: Passer bra til deg, siden jeg vet du er stor fan av Assassin's Creed. Kult at du og bruker bilde av deg selv, og at du har mekka sånn animusbakgrunn. 8/10

Signatur: Helt grei, selv om den ikke appellerer særlig til meg. 5/10
Let the voice of love take you higher
  • 0
Grallen

Navn: Har ingen anelse om hvor du har navnet fra men jeg liker det 8/10

Avatar: Liker avataren din, men han skremmer livskiten av meg 7/10

Signatur: Gintama, am I right? 7/10
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
LT Mactawish

Navn: COD-referanse? Eller er jeg helt på villspor? 6/10

Avatar: Anime gubbe jeg ikke aaaner hvem er , men han ser litt creepy-kul ut 4/10

Signatur Hahaha denne likte jeg! 10/10
:3
  • 0
Siterer Khriipy:
COD-referanse? Eller er jeg helt på villspor? 6/10

Er nok det ja, var meningen at det skulle være et midlertidig gamertag mens jeg spilte cod4 men jeg kom aldri så langt at jeg byttet det.

Siterer Khriipy:
Anime gubbe jeg ikke aaaner hvem er , men han ser litt creepy-kul ut

November 11, kuleste briten i anime
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Signatur: Gintama, am I right? 7/10


Stemmer!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Victorfinne:
If you're good at something, never do it for free.
The Jokeeeeeeeeeeeeer.



Khriipy

Navn: Noe kronglete å huske hvordan man staver det. Greit å huske pga. likheten med ordet creepy, men som sagt er det ikke så lett å huske hvordan man staver Khriipy. 6/10

Avatar: Jeg aner ikke om det er deg selv eller noe tilfeldig, men det er vel et helt greit bilde. Dog ikke det mest passende på et forum fullt av svettende gamere. 5/10

Signatur: Ok. 4/10
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Avatar: Jeg aner ikke om det er deg selv eller noe tilfeldig, men det er vel et helt greit bilde. Dog ikke det mest passende på et forum fullt av svettende gamere.


Haha really? Er det virkelig forstyrrende at hun er ei jente? (Jeg synes det er et pent og personlig bilde, helt ok på et forum ^^)
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Siterer Cyanine:
Haha really? Er det virkelig forstyrrende at hun er ei jente?
Nei, ikke for min del.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Avatar: Jeg aner ikke om det er deg selv eller noe tilfeldig, men det er vel et helt greit bilde. Dog ikke det mest passende på et forum fullt av svettende gamere. 5/10


Det er nok et bilde av meg selv ja. Øhm, okei? xD Ikke..."passende" på hvilken måte?

Siterer Cyanine:
(Jeg synes det er et pent og personlig bilde, helt ok på et forum ^^)


Tusen takk for snille ord :3
:3
  • 0
Siterer Khriipy:
Det er nok et bilde av meg selv ja. Øhm, okei? xD Ikke..."passende" på hvilken måte?

Noe utradisjonelt, går imot mengden. Absolutt ikke noe galt for min del.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Noe utradisjonelt, går imot mengden.


Jeg kjører da samme stil, dog uten å vise trynet mitt. Selv om du har sett det mange ganger.
  • 0
Nok off topic nå, vurder heller videre.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
The Cookiemonster

Navn: Perfecto! 10/10

Avatar: Passer til navnet. 9/10

Signatur: Hvor er det fra? 6.5/10
  • 0
xXAkresSXx94

Navn: Selve navnet er greit, men er selv ikke noe stor fan av alle x'ene... 4/10

Avatar: Liker den veldig godt. Den er bare enkel og pen å se på. 7/10

Signatur: Er ikke noe fan av "that feeling" setninger, selv om det er en god følelse. 3/10
"Would you destroy Something perfect in order to make it beautiful?" - Gerard Way
  • 0
Haaon_

Navn: Skal ikkje dømme. Men det høres bra ut. 7/10

Avatar: Bilde på skrått virker ikkje så strålende da...? 4/10

Signatur: Alt skal være perfekt. Kvalitet over kvantitet. Så... nei. 3/10
  • 0
xXAkresSXx94

Navn: Alle kryssene minner meg om det gamle myspace nicket mitt xD 5/10 Fem av ti for nostalgi, woop.

Avatar: Masterchief funker alltid. 8/10

Signatur: Beste følelsen 9/10
:3
  • 0
Khriipy

Navn: Hva er det? Betyr det noe spesielt? Greit navn syns eg. 7/10

Avatar: Veit ikkje om det er deg eller noen andre, men det er eit greit profilbilde. 8/10

Signatur: Det blir dog eit vanskelig passord å huske på. 4/10
  • 0
xXAkresSXx94

Navn: Har ikke noe formening om det, men jeg kan ikke akkurat si at jeg liker det så spesielt godt. Veldig vanskelig å huske. Bare Akres hadde tatt seg bedre ut. 5/10

Avatar: Jeg er en meget stor fan av Halo serien, men har ikke spilt Halo 4. Badass. 8/10

Signatur: Yes! Hadde den følelsen senest idag tidlig. Long live the summer! 10/10
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Victorfinne

Navn: Ett navn en kjenner igjen, noe som er bra. Ikke superbra dog. 7/10

Avatar: Kjedelig og anonym i mine øyne. Men helt ok. 4/10

Signatur: Dette her støtter jeg helt ut. 10/10
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Gnyg

Navn: Kort og godt, litt rart men flott 7/10

Avatar: En av de mer gjenkjennelige avatarene på siden, bart er alltid kult 8/10

Signatur: "Ingen bekymringer" I wish 7/10
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Lt Mactawish

Navn: En av de kulere karakterene i CoD-serien (om ikke DEN kuleste). Spoiler:Trist når han døde i MW3. Uansett er navnet litt vanskelig å huske hvordan man staver i farta, noe som trekker ned. 7/10

Avatar: Skjønte at det var November 11 eller noe sånt. Har ikke noe interesse eller tilknytning til noe anime-serie. 3/10

Signatur: 10/10
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
The Cookiemonster

Navn: Syntes liksom det blir feil å gi deg høyere karakter enn det du har fått de to siste gangene. 9/10

Avatar: Vil nesten tro at du er i samme situasjon som meg nå: Hvordan skal du liksom overgå det? 10/10

Signatur: Har nok fortsatt ingen planer om å se filmen i nærmeste fremtid. 8/10
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
SirThomas

Navn: lett å huske, og så er det ganske intenst og kult samtidig 9/10

Avatar: bilde av deg selv med Assasins Creed genser er vanskelig å gjøre feil 9/10

Signatur: føler at det er en sexvits som passer inn her, men klarer ikke helt å sette fingern på hvilken det er 7/10


Passet overraskende godt.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
SirThomas

Navn: Genuint originalt og i samme slengen veldig lett å huske. 10/10

Avatar: Veldig gjenkjennelig, gamingrelatert OG det er deg. Meget bra. 9/10

Signatur: Må si som Joey: klarer ikke helt å sette fingern. 6/10.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
A to the H:

Navn: Greit å huske, men vanskelig å komme med en fet forkortelse til det. AttH blir liksom så rart. Uansett er det et greit nick å huske. 6/10

Avatar: Bildet er kjent, men jeg klarer ikke koble det med noe i farta. Det var kulere med "chargin mah laser"-bildet du hadde en gang i tiden. 7/10

Signatur: Jeg tok den ikke. 3/10

Sorry for kritikken, du er jo en kul fyr uansett. Du må skrive flere Grinds my gears-blogger.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!