Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Vurdering av medlemmer! [lek]


The Cookiemonster


Navn: Liker det godt. Lett å huske. 9/10

Avatar: Passer til navnet! 9/10

Signatur: Karate kid eller noe? 7/10
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Karate kid eller noe? 7/10


Stemmer.

Victorfinne:

Navn: Enkelt å huske, og det er smart utnytting av navnet ditt. 8/10

Avatar: Aner ikke helt hva det er, og kobler det ikke helt med navnet. 4/10

Signatur: The Joker. Love that. 10/10
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
The Cookiemonster

Navn: Lett å huske, men kanskje litt for langt for forum"ramma"? Likevel et stilig navn. 8/10

Avatar: Neh, grei avatar, synes ikke den ser så bra ut men passer jo til "The Cookiemonster" og fordi navnet under også er blått. 7/10

Signatur: Festlig altså 9/10
  • 0
Parkour Gamer

Navn: Liker navnet godt. Et av navnene jeg kjenner igjen uansett og det sier muligens litt om deg som person. 8/10

Avatar: Jeg liker det greit nok, men likte det forrige bedre. 6/10

Signatur: Rett og slett genial! 10/10
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Sorry for kritikken, du er jo en kul fyr uansett. Du må skrive flere Grinds my gears-blogger.


Trenger ikke å unnskylde deg da, Cooks
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
ElGamer

Navn: Veldig kult. Lett gjenkjennelig. 8/10

Avatar: En av de kuleste på Gamereactor. Tre av de beste spillene fra 2012. Har ikke spilt Dishonored 10/10

Signatur: George R.R. Martin, liker signaturen din! 9/10


Siterer The Cookiemonster:
Avatar: Aner ikke helt hva det er, og kobler det ikke helt med navnet.


Er en karakter fra One Piece. Har ingen sammenheng med navnet.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Victorfinne

Navn: Ikke vanskelig å huske i hvertfall. Liker det. 8/10

Avatar: One Piece, right? Jeg er ikke fan av bilder fra animeserier.7/10

Signatur: Like it! 9/10
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
A to the H

Navn: HMMMM.....selv om navnet ikke ruller så bra av tungen, er det likevel enkelt greit og lett å huske. Bedre enn requistcat in pace, at least. 7/10

Avatar: Propagæænda. Gotta love those Kim's. Minus fordi det står "Est Kore" når jeg ser det herfra. 7/10

Signatur: Gay. 5/10

OVERALL: 6.5/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Predator:

Navn: Alltid hatet at du fikk tak i et så bra navn. 10/10

Avatar: Pjuskebilde av deg selv med et stort hjerte det står GR i. Klisjéfylt. 8/10

Signatur: 10/10 <3
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Avatar: Pjuskebilde av deg selv med et stort hjerte det står GR i. Klisjéfylt. 8/10


Veldig smigrende at du tror Justin Bieber er meg<3

9/10 til både din nye avatar og signatur, forresten.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Veldig smigrende at du tror Justin Bieber er meg<3


Åhja, rookie mistake <3

Siterer Predator:
9/10 til både din nye avatar og signatur, forresten.


Tækk, Predzebæzz <3
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Noen som skal vurdere A to the H eller?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Vurder meg bitches.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
A to the H

Navn: Lett å huske deg, men navnet i se selv er sånn så som så... 6/10

Avatar: Tidenes lameste pokemon med solbriller! Blir ikke mer awesome enn det! 10/10

Signatur: Just so fucking true! 9/10
  • 0
ElGamer

Navn: Enkelt og greit å huske, og snodig nok ganske originalt. 8/10

Avatar: Fyren fra Dishonored, Max Payne og han fra Borderlands. Det er litt uoversiktelig og kronglete å se i forumrammen for å være ærlig. Hadde heller sett at du hadde et mer oversiktlig og "enklere" bilde.

Signatur: Mjæ, ikke spesielt fengende eller spennende.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Das Cookie:

Navn: The Cookiemonster er faktisk latterlig kult og originalt. Stolt av deg 10/10

Avatar: Simpelt, søtt, og det er en kake. Perfekt. 10/10

Signatur: Litt for tørr for min smak, men den funker 7/10
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
A to the H

Navn: Liker det godt + det er den første bokstaven i navnet og i etternavnet. (9/10)

Avatar: Genial. (10/10)

Signatur: Like genial som avataren (10/10)
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Victorfinne:

Navn: Victor (som i seierherre) er kult. Finner er enten våre slaviske, vodkadeprimerte venner i øst eller det man kapper av haiene man dreper for å lage haifinnesuppe, og jeg liker egentlig ingen av delene. 6/10

Avatar: Hva er det? Ser ut som en eller annen robotisk snekker. Ser litt harry ut. Tror jeg skal kalle han "Frank". 9/10

Signatur: Litt vel kynisk. Hvis du er god på noe, gjør tjenester for folk du bryr deg om. Det blir uansett trening på det du allerede er god på, så kan du bli enda litt bedre. 4/10
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Jompapa:

Navn: Betyr det noe spesielt? Hvertfall catchy og noko lunde bra. 7/10

Avatar: Den likte eg. Hvor er den fra? 8/10

Signatur: At du legger til Nintendo Network ID`en din som signatur er vel til god hjelp. 9/10
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Navn: Betyr det noe spesielt? Hvertfall catchy og noko lunde bra. 7/10


Betyr ingenting, er bare et navn jeg og broren min kom på da jeg var ti år eller noe sånt.

Siterer xXAkresSXx94:
Avatar: Den likte eg. Hvor er den fra? 8/10


Megaman fra den nye Smash Bros.-traileren, med fjeset mitt redigert inn for en ekstra grotesk touch.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
xXAkresSXx94

Navn: Som sagt en del ganger før er jeg ikke noen fan av xX[navn]Xx-navn. I tillegg er det litt kronglete å huske navnet ditt ordrett. 3/10

Avatar: Aner ikke hva det er, eller hva det skal forestille. Ehr.... 4/10

Signatur: Jaha? DAMN, that wasn't funny! 5/10
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
xXAkresSXx94

Navn: Som sagt en del ganger før er jeg ikke noen fan av xX[navn]Xx-navn. I tillegg er det litt kronglete å huske navnet ditt ordrett. 3/10


Ja, du har sagt det ein god del ganger. Bryr meg ikkje lengre, det får bare være sånn.

Siterer The Cookiemonster:
Avatar: Aner ikke hva det er, eller hva det skal forestille. Ehr.... 4/10


Bolvar Fordragon. Har du ikkje hørt om han?? Fra World of Warcraft.

Siterer The Cookiemonster:
Signatur: Jaha? DAMN, that wasn't funny! 5/10


Du forstod den tydeligvis ikkje. Det er ifra ein som har ein YouTube-kanal.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Bolvar Fordragon. Har du ikkje hørt om han?? Fra World of Warcraft.


Ikke alle som spiller WoW heller da, Akres. Du spiller det ikke selv, så ikke ta det som en selvfølge at alle skal vite det.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Ikke alle som spiller WoW heller da, Akres. Du spiller det ikke selv, så ikke ta det som en selvfølge at alle skal vite det.


Spiller det ikkje, men har spilt det før. Så eg veit ein god del om WoW-universet. Når eg sier det til ein person så betyr ikkje det at alle burde vite det.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Du forstod den tydeligvis ikkje. Det er ifra ein som har ein YouTube-kanal.


Selvfølgelig ikke, er ingen som gjør det. Sikter du til han fyren fra youtube, så må du nesten sitere den som sier det på slutten. Er jo ikke akkurat bare én person som har sagt det heller.

Siterer xXAkresSXx94:
Når eg sier det til ein person så betyr ikkje det at alle burde vite det.


Han siktet til generelt, når du fikk det som å se ut som en selvfølge at Cookie skulle hørt om det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!