Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Vurdering av medlemmer! [lek]


Siterer Uvood:
Du liker å vurdere, synd at ingen har like god sans for kvalitet som osss når de vurderer deg, folk slakter jo den bra brukeren din hele tiden jo.


Syns synd på dem... Hvordan kan de ikke ha øyne for kvalitet som dette xD

Makyran

Navn: Vet dessverre ikke helt hva det betyr eller hva det er, men mener å ha hørt noe lignende et sted. Fengende. 8/10

Avatar: Ganske nice ja 8/10

Signatur: Lys og mørke, litt som Uvood sin. 7/10
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
kvidogbleg

Navn: minner om min hudfarge hele året...
å være ute i solen er oppskrytt 8/10

Avatar: Majora's Mask... jeg er fremdeles skeptisk til det spillet.
Liker ikke å ha tid på meg i spill. Men det er jo likevel fantastisk bra, så jeg vet ikke helt. Funker som avatar hvertfall 9/10

Signatur: Yeah right! Jeg vil heller ha ny tv
Vent... jeg har ny tv. 7/10
  • 0
Tommy Kvaernerud

Navn: morsomt navn, men er ikke noen fan av å putt sitt ekte navn som bruker. Det er også vanskelig å skrive. 7/10

Avatar: fyren fra den derre serien som gikk når jeg var liten, dagdrømmeren, et eller annet. 7/10

Signatur: you are mad. 7/10

Average: 7/10
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Uvood
Navn = lett navn, Lett å husk, ganske ok. ikke noka som ikke e sagt før. 6/10

Avatar = Vess eg bere vest kor den va fra så. ;p 5/10

Signatur = sant og bra! litt filosofisk av seg kansje? 8/10

(Jupp eg e kritisk :p)
<Input silly frace here >
  • 0
Moimanticore

Navn: Manticore er kule de, og du har stor forbokstav det går høyt i min bok. 8/10

Avatar: En eller annen dude med telefon.... random nok til grei score. 6/10

Signatur: Vel jeg skjønner bare at det har noe med zombier å gjøre, og den var litt kjedelig. 5/10
"No matter, if someone is strong or weak. No human can beat loneliness"
  • 0
*kremt* hvorfor er det slik at alle hopper over meg?

Uvood: Det ser ikke ut til å hindre mange andre i denne tråden
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Du har vel blitt vurdert så mange ganger at mange har allerede vurdert deg, kanskje???
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Noen som vil vurde meg?
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Spillgutt

Navn: Passer godt for denne siden, men minus for liten forbokstav. 7/10


Avatar: God of war har jeg aldri spilt, men uansett en kul avatar den der. 8/10


Signatur: Vel den fungerer bra den, kanskje litt mer random? Vet ikke jeg. 6/10
"No matter, if someone is strong or weak. No human can beat loneliness"
  • 0
Makyran:

Navn: Kult, og det minner meg litt om snartenkende Macgyver. Og som et hemmelig høyteknologisk megavåpen ;) 9/10

Avatar: Anime, Manga, WTF!? 6/10

Signatur: Minte meg om en Beatle's låt som jeg liker ganske godt, og noe annet tull. 8/10
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Hva liker du ikke bildet, YOU MUST DIE. neida bare tuller. Jeg skifta det istad, det forrige bilde var mannen med ljåen kan du si. Se i galleriet.
"No matter, if someone is strong or weak. No human can beat loneliness"
  • 0
Da jeg fikk se nærmere på bilde ble det mer klart. Fra 6/10 til sterk 7/10...
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Takk for det

Lagt til 2010-03-04 23:42:
Periso

Navn: Det navnet er jo awesome! Vet ikke hvorfor men når jeg ser på navnet tenker jeg bare, dr. Periso(selv om det sikkert det som var meningen med navnet når du kom på det). Og plus for stor forbokstav. 9/10

Avatar: Næmen det er jo selveste jokeren. Han må jo bare få høy karakter. 8/10

Signatur: Ja hvis alle skal få, da skal du også få 8/10
"No matter, if someone is strong or weak. No human can beat loneliness"
  • 0
Makyran

Navn: Tja, vet ikke hva som ligger bak. Men det funker nå hvertfall greit vil jeg si. 7/10

Avatar: Hm... la meg gjette. Bleach? Nei, vetta søren, har ikke så god greie på slikt, men jeg liker stilen. 8/10

Signatur: Oh, meget dypt. eller bare ikke. Vel, jeg skal være snill 7/10
  • 0
Tommy Kvaernerud:

Navn: Kan man egentlig klage når noen bruker sitt eget navn som brukernavn? Nei, ikke mye... Det eneste jeg kan si er at det er synd du måtte skrive Kvaernerud(går ut i fra at du heter Kværnerud), for å unngå "ban-glitchen". Blir et lite trekk for det, men ellers er navnet brillefint. Pluss for store bokstaver.
9/10

Avatar:
Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hvor bildet kommer fra, men det er skikkelig kult! Morsomt motiv, bra tegna og alt mulig.
10/10

Signatur:
Tja... Helt grei. Ganske standard signatur, og siden jeg ikke aner hvor den kommer fra kan jeg ikke si annet enn at den er helt ok.
6/10
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
  • 0
Swanton:

Navn: Verre enn hamletssssssss. 4/10.

Avatar: Up er en fantastisk film, og Carl er rå. 8/10

Signatur: Hihi 6-7/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Predator

Navn: Predator er et kjempekult navn det, men jeg selv er mer for selvlagde navn. Uansett så scorer du høyt for navnet. 8/10

Avatar: Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å komme på hva han heter akkurat nå, men han får god karakter av meg. 7/10

Signatur: Seinfeldt er bra. 7/10
"No matter, if someone is strong or weak. No human can beat loneliness"
  • 0
Makyran

Navn: Stilig, særegent og ukonvensjonelt. Sånn som jeg liker det. 8/10.

Avatar: Anime og manga er ikke helt min greie, men bildeutsnittet var passende, og fargene er stilige. 6/10.

Signatur: Kan ikke si jeg helt så symbolikken bak signaturen, så det var litt fail for min del. 3/10.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
The Heretic

Navn: Kuleste nicket på GR. 10/10

Avatar: Stilig. 8/10

Signatur: Guess you are! 7/10
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Friendly Fire

Navn: Navnet er egentlig ganske stilig, jeg liker det. 8/10

Avatar: Denne var awesome, full pott for den. 10/10

Signatur: Peter er genial, men kanskje ikke et av de beste sitatene fra ham. Du finner sikkert bedre. 6/10
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Dark Samus Nemesis:

Navn: Litt langt? Og små bokstaver... Men unntatt det er egentlig navnet sinnssykt kult. Digger meningen med det, og det både ser og høres fett ut. Originalt er det også.
8/10

Avatar:
Øøøøøøh..... Det der er muligens et av de rareste avatarene jeg har sett noensinne Unnskyld at jeg spør, men hva er det for noe? En spillkarakter som får orgasme? Uansett hva det er så ser det utrolig merkelig ut
3/10

Signatur:
4chan(right?) blandet inn i Brothers in Arms tittelen. Skjønner den ikke helt, går ut i fra at det skal være morsomt. Den er helt grei, men gir ikke noe særlig mening...
6/10
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
  • 0
Bare for å få det forklart, Avateren min er Jayden Norman fra Heavy Rain, fant bildet i en Cheatplanet artikkel, hvor de blant annet snakker om hvor dumt det ser ut når noen av karakterene viser tenner
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
De hadde rett. Det ser veldig dumt ut
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
  • 0
Friendly Fire:

Navn: Helt greit....7/10

Avatar: Ser ikke hva det er..En mann? 4/10

Signatur: Peter Griffin er genial ^_^ 10/10
  • 0
the Zelda Guy:

Navn: Kult, men hvorfor ikke The Zelda Guy? 8/10
Avatar: Nice, liker Zelda 8/10
Signatur: Det vel opp til meg å bestemme hva jeg bruker tiden min på;) 4/10
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!