Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Vurdering av medlemmer! [lek]


  • Missing Avatar
  • Hk0n
Siterer A to the H:
Jeg har aldri vært noe for kommunismen, noe han støttet. Men han var en helt.


Og hvorfor ble han en helt? På grunn av hans arbeid under revolusjonen, og hvordan han gjorde folket fritt! Tygg litt på min revolusjon. ;)
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Siterer Hk0n:
Og hvorfor ble han en helt? På grunn av hans arbeid under revolusjonen, og hvordan han gjorde folket fritt! Tygg litt på min revolusjon. ;)


Feite høyremenn eide hele Cuba, men Fidel og Che ga makten og ressursene til folket
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Jeg tror dere glemte å vurdere en
  • 0
VVolf:

Navn: Epicness! Og Jedi Mindtrick! 10/10

Avatar: Hva søttan er det? En kaktus? 5/10

Signatur: Helt grei. Liker kake, men skjønte ikke den random humoren... 7/10
  • 0
Jeg tror dere glemte å vurdere en
  • 0
Siterer Polen Shot:
Jeg tror dere glemte å vurdere en


Nå har du også blitt vurdert fire ganger på noen dager.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Nå har du også blitt vurdert fire ganger på noen dager.


Haha, vet
  • 0
Ursa Minora

Navn: Jeg vet ikke helt om jeg foretrekker å uttale det på Norsk eller Engelsk, fordi på norsk høres det ut som ett damenavn, men på Engelsk som stjernetegnet Lillebjørn, som det er ment som. Har det litt gøy hver gang jeg leser det navnet. Bra at du har skrevet det med store forbokstaver, og at det betyr noe og ikke bare er noen random ord du har slengt sammen. 8/10

Avatar: Buzz Lightyear. Har mage gode minner fra Toy Story filmene, men har desverre ikke sett treeren. Men det blir kanskje litt barnslig? 6/10

Signatur: Hadde faktisk glemt den settningen der. Ett sitat som passer fint sammen avataren din, men ikke noe stort mer enn det. 5/10
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
AcH Clawed:

Navn: For meg virker det litt "wtf". Men det låter fett. 6/10

Avatar: Aldri spilt Halo, men har fått et godt inntrykk gjennom GR. 7/10

Signatur: Genial! 10/10

8/10
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Hk0n:

Navn: Liker det, spesielt siden du heter Håkon. Hadde ikke vært så bra ellers 8/10

Avatar: Vet fortsatt ikke hva det er 5/10

Signatur: (Copy & Paster den forrige) Så sant, så sant 10/10
  • 0
Siterer Hk0n:
Avatar: I didn't get it. 5/10


Det er symbolet til Noble Team i Halo Reach
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Siterer AcH Clawed:
Citerer Hk0n:
Avatar: I didn't get it. 5/10


Det er symbolet til Noble Team i Halo Reach


I see! CORRECTED!

Siterer Polen Shot:
Hk0n:

Avatar: Vet fortsatt ikke hva det er 5/10
0


Det er et revolusjonært bilde, veldig mye brukt blant sosialister/kommunister.
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Do me, do me!
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Do me, do me!


Vanligvis pleier man og vurdere noen først, for så og bli vurdert av noen. Menmen, jeg får vel gjøre det.

Navn: Ganske tøft navn, tipper du har inspirasjon ifra Sora ifra KH serien? 8/10

Avatar: Kunne gjettet på at det var Sora siden du heter Soraki, men det der ser mer ut som Roxas. Anyhow, Roxas er awesome. 8/10

Signatur: Et sitat fra et eller annet sted? Kunne gjettet ifra KH serien, men jeg husker ikke at de sa det engang. Anyways, sitatet er helt greit, men ikke akkurat noe spesielt med det. 6/10


Så får jeg vel ta Polen Shot siden det egentlig var han sin tur nå.

Polen Shot:

Navn: Meh, i dunno... Liker det ikke så godt 5/10

Avatar: Et skilt som viser veien til South Park? South Park er awesome, men jeg ser ikke poenget i og ha det der som avatar. 3/10

Signatur: Jaha... Ermp... Ser ikke noe poeng i den signaturen. Men siden det har sammenheng med pupper får du vel få et ekstrapoeng. 2/10
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Navn:
Et ganske kult navn, det har en fin klang og høres fett ut. 8/10

Bilde:
Er ikke helt sikker på hva dette er, men det likner i grunn på en hund. Ser litt Anime-like. Er ikke en veldig stor fan av anime selv, men du får litt score fordet. 6/10

Signatur:
Hmm, litt fin den der. Sangtekst eller randomshit? 9/10

Overall: 8/10
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Hk0n:
Navn: Bra for å egentlig hete Håkon og + for at vi heter det samme 10/10

Avatar: Synes det enten ligner på en sovjet propaganda hånd fra 1950 tallet eller så har det noe med Bioschock, tror eg, Den vr uannsett fet 8/10

Signatur: Nja ikke noe favoritt 4/10
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Navn:
Fantastisk kult navn! Også liker jeg at vi heter det samme 9/10

Bilde:
En litt awesome bil? Ikke fan av biler, bortsettfra elektrisk. 7/10

Signatur:
Har jeg også lurt på 7/10

Overall: 8/10
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Hk0n:

Navn: Litt dårlig navn, mangler litt originalitet og skrivemåten er fæl. 4/10

Bilde: Uoriginalt og kjedelig, men kule farger. 3/10

Signatur: Wtf? Håpløs signatur, gir ikke mening og hvem bryr seg egentlig... 2/10
Just kill him with your awesome
  • 0
soraki:

Navn: bra for å være et forumnavn men litt rart 7/10

Avatar: Sorry, men jeg bare hater anime/ japanske spill/ Final fantasy 3/10

Signatur:Bra, er det fra et spill eller? 8/10

Og Hk0n, det er ikke bare en litt awesome bil, det er Frankensteins bil!!!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Elektro Banana:

Navn: Mye bedre enn Bulket testikkel, men Lompi var bedre. 7/10.

Avatar: Hot Wheels? 6/10

Signatur: Go Banana! 10/10.
  • 0
The zelda guy:

Ja Lompi var kanskje bedre, men men.
Og nei det er ikke hot wheels!! Har du ikke sett Death race 2000!!
Blodige saker, men filmen er jævlig bra og tidig, og bilen på bildet er en ombygget corvette som Frankenstein kjører!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Elektro Banana:

Navn: Kult, originalt navn man ikke glemmer, men kanskje litt for random. 6/10
Avatar: Er ingen stor bilentusiast og likte ikke helt stilen på tegningen/bildet.
Signatur: Veldig artig signatur 9/10
Just kill him with your awesome
  • 0
Hey, dere hoppet over meg!
  • 0
Soraki:

Navn: Veldig tøft! Synes legenden om Ikaros er interessant i og med at jeg er oppfostret på gresk og romersk mytologi. 9/10

Avatar: Kingdom Hearts? Har vel egentlig ikke noe forhold til den serien, men bildet i seg selv var greit. 6/10

Signatur: Helt greit sitat som jeg kan si meg enig i. 7/10
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!