Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactor Weekly - 15. januar 2010


Det er nytt år og helg, og vi tenkte å gjeninnføre en gammel Gamereactor-tradisjon, nemlig Gamereactor Weekly. Fra 15:30 til 16:30 kommer Magnus, Jon Cato og praktikant Line til å sitte i denne tråden og svare på alt du har lyst til å spørre om. Du kan begynne å legge inn spørsmål allerede nå, vi lover å svare på alt.

Fyr løs, så sees vi 15:30!
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Når dere tester spill for anmeldelser blir det sene kvelder? Eller har dere ingen tidsfrister på anmeldelser? Og OM det blir sene kvelder,når står dere opp og er på jobb?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Blir det alltid deadline-rush mot slutten av en måned, eller er det noen måneder der dere har mye av stoffet klart allerede?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Hvorfor har vi fortsatt ikke hørt noe fra dere mtp. Kingdom Hearts: Birth By Sleep?

Det er utgitt i Japan og den engelske versjonen er på god vei.
Just kill him with your awesome
  • 0
Hvem har mest gamerscore i gamereactor?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Hvilke spill går det an og bruke clutch på?(i tillegg til giring selvfølgelig) med tanke på Logitech G27, etter hva jeg har prøvdt av spill som burde kunne ha det som GT5 (time trailen) og NFS Shift som tilogmed har valget med og skrue av automatisk clutch så skjer det ingenting... hjelp?
kjetil
  • 0
Har dere noen skikkelig anime fans i redaksjonen?
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
  • Play
  • Play
når vil gameractor bladet nr 73. være klar for nedlastning? det pleier å gå ann å lastet ned forrige måneds når et nytt blad blir sluppet ut, men no har eg ventet i mange måneder :/
  • 0
hva gleder dere i gamereactor dere mest til i 2010 ? jeg gleder meg persolig mest til halo reach
Per aspera ad astra
  • 0
Hva synst dere om No More Heroes 2, ut ifra hva dere har sett og lest? Selv synst jeg det ser ubeskrivelig genialt ut.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Hvilken tid mellom Halo spillene foregår Halo: Reach?
Go ahead, make my day
  • 0
Hvilken info har dere fått på et nytt Mirrors Edge spill? Er det langt unna?
  • 0
Hva er deres gamertag på xbox 360?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Hvem ville ha vunnet i en brytekamp mellom Magnus og Jon Cato hvis alle triks var lov?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Liker dere i redaksjonen Cola eller Pepsi best?
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Hva synes dere om mødre som begrenser barnets spilling? Hvor lenge/kort synes dere man burde få spille, når lekser og plikter er utført?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Hvilken chips liker dere best?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hvilke spill driver dere å skal anmelde nå?
  • 0
Fortell oss mer om Halo: Reach! (Da mener jeg også det dere sa i leserbrevet om at dere ikke kunne fortelle først om 2 uker )
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Hvem i redaksjonen skal anmelde Alan wake og Halo Reach?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Hvordan er deres "forhold" til hverandre ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Når komme neste GR og hva er favoritt isen deres?
  • 0
Når kommer neste blad?
  • 0
Hvordan er det å være alene jente der,siden gutta er kjent for uttrykk som jente-spill,og annet tull i anmeldelsene sine? Er de ikke egentlig supersøte kosebamser som gjør alt for deg?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Hvem sier kvitost i gamereactor og hvem sier gulost?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Gamereactor Weekly er avsluttet for denne gangen. Ny sjanse 22. januar 15:30.