Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactor Weekly - 19. februar


Siterer Crazy Eyed Gamer93:
Hva er den heldige leser av dette spørsmålets favoritt band?


Jeg er den heldige leseren, og mitt favorittband for tiden er Kylesa. Men sånt endres fra måned til måned.

Lagt til 2010-02-19 16:02:
Siterer kvidogbleg:
Har dere sett "Yellow Submarine" fra 1968? Da mener jeg The Beatles-filmen altså. Og hva syns dere om Yoko Ono?


Jeg elsket Yellow Submarine som barn, og har masse nostalgi knyttet til filmen. Plata har et par bra låter - spesielt Hey Bulldog - men den er ganske forglemmelig.

Yoko Ono har aldri laget noe jeg har likt, men hun gjorde John Lennon glad. Det holder for meg.

Lagt til 2010-02-19 16:04:
Siterer JTB:
Kommer dere til å svare på noen av spørsmålene jeg skrev på side 01?


Kommer nå!
  • 0
Siterer JTB:
Liker du kebab?

Om vi hadde helt tilfeldig på gata, ville du hilst hvis jeg introduserte meg hvem jeg var fra GR?

Syns at 9 liter Coca Cola for 84 kr er et godt kjøp? Jeg kjøpte nemlig det på Rimi i går kveld, det er 6x 1,5 liters flasker.

Har det noen gang vært kamp om hvem som skulle få siste pizza stykke?

Er profilbildet mitt fremdeles kult, eller bør jeg bytte det ut? Det er faktisk meg det er bilde av


Kebab? Denne retten der man samler diverse stekte matvarer i en brød-sak? Nei, jeg har spist det én gang... Aldri mer.

Jeg vet ikke i hvilke sosial situasjoner man heller ting på gata, men vi er da en høflig gjeng som sier hei til alle som ikke ser ut som om de ha planlagt å rane oss.

Vi drikker ikke Cola - så hva de selger det for nå til dags har vi ingen oversikt over. Men jeg har hørt noe om et kassesalg på ICA, uten at jeg vet hvilke priser de opererer med der.

Aldri. Dersom det bare er ett stykke igjen, så går det alltid til den som klarer å presentere den beste grunnen til hvorfor nettopp de trenger det siste stykket.

Siden jula varer helt til påske, så der det fortsatt akseptert å ha nisse-profilbilder.
Richard Imenes
  • 0
Hvem av dere i redaksjonen misunnelig på Carl Thomas flotte ray ben briller?
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Siterer Faunvik:
Hvilken kake liker dere best? (Hvis BE svarer vet vi vel svaret allerede... )

Har dere noen følelser knyttet til at en haug små unger vil vite personlig info om dere?

Vi tåler litt av hvert og har ingenting å skjule.

Mottar dere bestikkelser?

Nei, selv om det er mye som vi sikkert kunne ha tenkt oss...

Har dere noen gang herpa et spill for så å skylde på noen andre?

Nei - ikke jeg i alle fall. Er snill med spillene mine og de får god behandling av meg.

Hvilken karakter hadde du i gym på ungdomskolen?

Jeg hadde i dagens karakternivå 5, mens Magnus fikk 6 i gym.

Hvilken karakter hadde du i matte på ungdomskolen?

Der var jeg ikke like flink og hadde 4, mens Magnus hadde 5.

Hvor mye skal det til før dere knekker?

Det kommer an på hva som gjøres mot oss...

Klarer dere løpe 1 mil på under 50 min?

Oiii! I dag - kanskje med en del blodsmak i munnen. Litt for utrent for å si det slik. Skal snart begynne på fotballtrening da.

Synes dere smileys er unødvendig?

Nei, jeg bruker mye smylier i forskjellige anledninger og synes det spriter opp teksten. Enn du?

Kommer dere til å svare på alle spørsmålene?

Da har jeg svart på alle spørsmålene så godt jeg kunne

Blir dere fort bil/båt/fly/gå/løpe/sofasyke?

Nope - kanskje når det gjelder løping - blodsmaken har en tendens til å dukke opp litt for fort...

Liker dere hunder?

Ja - jeg i alle fall, men har ingen hund pr. dags dato, men vi har to ørkenrotter da...

Er dere allergisk for hunder?

Nope, men har flere i familien som er allergiske.

Blir dere irritert når noen stiller deg masse spørsmål for å plage deg?

Nope - det gjelder å tilpasse seg det som kommer
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Faunvik:
Hvis jeg noen gang skulle bli veldig sure for anmeldelsene deres... Hvilken skribent ville det vært passende å gå løs på?

Ergo, hvem er lettest å banke?


Av meg og Jon Cato er det nok jeg som er lettest å banke, men som det samtidig er dårligst ide å gjøre det med.
  • 0
Hva hadde du gjort hvis du hadde blitt forlatt i en hytte med ingen mennesker rundt deg, ingen radio, ingen tv, ingen spill og ingen klær i ca en uke..?
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Skal dere jobbe hele vinterferien?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Paisley:
Hvem av dere i redaksjonen misunnelig på Carl Thomas flotte ray ben briller?


Flotte briller, kjipt å måtte trenge dem.
  • 0
Siterer Periso:
Hva hadde du gjort hvis du hadde blitt forlatt i en hytte med ingen mennesker rundt deg, ingen radio, ingen tv, ingen spill og ingen klær i ca en uke..?


Jeg hadde kjedet vettet av meg i ca en uke.

Lagt til 2010-02-19 16:11:
Siterer JTB:
Takk for gode svar Crayak

Liker noen i redaksjonen den nye og store Kvikklunsj sjokoladen fra Freia?


Magnus: Aner ikke
Richard: Aner ikke
Bernt Erik: Gjett om!
  • 0
Hva gjør egentlig Carl Thomas på no?
Var det VG eller noe han flyttet til?

Og kan dere ha sånn enig og uenig artikkel som dere hadde før? f.eks: Er saints row bare et gangster jalla.. eller noe sånt(husker ikke helt)
Go ahead, make my day
  • 0
Siterer JTB:
Hva slags øl og brus er i det hele tatt foretrukket av redaksjonsmedlemmene?


Magnus: CB eller Frydelund, drikker mest Christians eller Bon Aqua når det kommer til "brus".

Richard: Arendals bryggeri (selv om det tappes av *brrr* Ringnes) og drikker vann eller kaffe i stedet for brus.
  • 0
Hva syntes dere om Mohyeldeen Mohammad?

Og hvorfor er Carl-Thomas på besøk med dere?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Torento:
Hva gjør egentlig Carl Thomas på no?
Var det VG eller noe han flyttet til?

Og kan dere ha sånn enig og uenig artikkel som dere hadde før? f.eks: Er saints row bare et gangster jalla.. eller noe sånt(husker ikke helt)


Carl Thomas begynte å studere for fullt igjen, og hadde derfor ikke tid til en fulltidsjobb i GR. Nå jobber han som frilans for VG.

Vi vurderer å ta med kranglespalten igjen, men det blir lite plass til ekstrastoff i disse dager. Altfor mange spill som kommer for tiden.
  • 0
Hva er favorittspillene til dere i redaksjonen?
We have to nuke our imagination!
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Citerer KamikazeKnut:
Har dere hørt om Are Kalvø? hva gjør han?


Enkelt med hjelp av google. Han er en flink standup komiker -> http://www.arekalvo.no/indeks.asp


Halveis rett. er flink forfatter også (han holdt tale i konfen min )

Er det varmt eller kaldt i helvete?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Hva syntes dere om Mohyeldeen Mohammad?

Og hvorfor er Carl-Thomas på besøk med dere?


1 Som sagt tidligere, trolig det samme som han synes om oss.

2 Vi er kompiser, så det hender rett som det er at han titter innom om han er i nabolaget.

Lagt til 2010-02-19 16:19:
Siterer Master_ike:
hvorfor sluttet Carl-Thomas?


Se svaret mitt til Torento.
  • 0
så det.
Hva er favorittspillene til dere i redaksjonen?
We have to nuke our imagination!
  • 0
Hvorfor har dere ikke med flere dobesøkspalter i bladet hvor dere tar tempen på forskjellige toaletter i spill?
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Savner dere Carl-Thomas, for jeg tror det er en god del her som gjør det!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Master_ike:
så det.
Hva er favorittspillene til dere i redaksjonen?

Slikt endrer seg fra uke til uke. Tidenes beste kan dere lese om på redaksjonssiden, men akkurat nå spiller jeg Mass Effect 2 og Borderlands når jeg en sjelden gang har tid til å spille noe annet enn de som skal anmeldes.

Richard spiller Borderlands, Batman og Bioschock 2

Jon Cato spiller Mass Effect 2 for andre gang

Lagt til 2010-02-19 16:25:
Siterer JTB:
Syns du Chuck Norris er skummel?

Tror du på Chuck Norris mytene?

Hvilken Chuck Norris myte syns du er best?


Chuck Norris-vitser er så gammeldags at ingen av oss har noen meninger rundt dem lenger.

Lagt til 2010-02-19 16:27:
Siterer Paisley:
Hvorfor har dere ikke med flere dobesøkspalter i bladet hvor dere tar tempen på forskjellige toaletter i spill?


En gang holdt, synes vi. Neste gang anmelder vi hustak.
  • 0
Siterer Magnus Tellefsen:
Citerer Paisley:

Hvorfor har dere ikke med flere dobesøkspalter i bladet hvor dere tar tempen på forskjellige toaletter i spill?



En gang holdt, synes vi. Neste gang anmelder vi hustak.


Dere har gjort dette flere enn en gang!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hva er poenget med å spille i debug mode?

Hvordan klarer dere å runde lange spill på så kort tid?

Har dere noen gang vært i gjen på jobben for å spille mer?

Får dere overtid for å være igjen for å fortsette arbeidet (spillingen)

Har dere noen gang tisset i en flaske fordi dere ikke hadde tid til å forlate tven/pcen? xD
We have to nuke our imagination!
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Savner dere Carl-Thomas, for jeg tror det er en god del her som gjør det!


Vi snakker med ham nesten daglig, så savnet uteblir for vår del. Tror Jon Cato savner ham ekstremt, spesielt med tanke på det bebreidende blikket han stadig sender over disken.
  • 0
SISTE SVAR:

Siterer Master_ike:
Hva er poenget med å spille i debug mode?

Hvordan klarer dere å runde lange spill på så kort tid?

Har dere noen gang vært i gjen på jobben for å spille mer?

Får dere overtid for å være igjen for å fortsette arbeidet (spillingen)

Har dere noen gang tisset i en flaske fordi dere ikke hadde tid til å forlate tven/pcen? xD


1 Debug-maskiner kan spille spill som ennå ikke er helt ferdige. På den måten slipper vi å vente til spillene har gått i trykken med å teste dem, og sniktittene våre er som oftest basert på slike versjoner. Maskinene som spiller dem er grisedyre.

2 Vi legger mye tid inn i spillingen når vi skal anmelde, og vi får som oftest spillene tidlig nok til at det holder med 3-4 timer daglig for å fullføre dem.

3 Vi får ikke overtidsbetalt, men vi har en egen intern ordning som gjør at tiden ikke går til spille.

4 Det er et klassisk spørsmål, og svaret er nei. Har vi vurdert det? Tja.
  • 0
God helg
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Takk for innsendte spørsmål! Fikk du ikke svar? Still dem om igjen neste gang. God helg, folkens!