Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva ligger bak bildet og signaturen din?


Bilde: Silenius fra Summoning

Signatur: Sitat fra Sovereign i Mass Effect.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Bilde: Logoen til bandet Fair To Midland

Signatur: Sitat i fra samme band.
  • 0
Bildet: En tegnet versjon av undertegnede, etter et uheldig møte med en spillkontroll.

Signatur: To Tom Waits låter, slått sammen til en linje jeg mener fungerer utmerket. Og twitter brukeren min.
  • 0
Signaturen min er hentet fra Thure Erik Lunds bøker om Tomas Myrbråten. Det kan først virke pretensiøst, men ved andre blikk er det uhyre morsomt. Det kan også hende at jeg har spesiell humor ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Bak bildet er meg selv og signaturen er bare en liten provokatør til fans.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Bildet mitt er av Solidus Snake, beste antagonisten i et spill ever. Det passer egentlig ikke helt inn i rammen her på forumet, men gidder ikke prøve å finne noe nytt nå.

Signaturen min er et sitat fra Portal. Det er genialt.
  • 0
Bildet er fra åpningstittelen av Suikoden 5.
  • 0
Bildet, er av Gold fra HG/SS arcen av Pokemon Adventures.

Signaturen er et sitat fra RI her på siden. Valgte å låne sitatet, siden jeg gjerne skulle sett at flere tok seg tid til å spille spillet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Bildet: Dovendyr er tidenes råeste dyr, og et dovendyr med solbriller er bare enda råere.

Signaturen: Den beste samtalen fra Suits.
  • 0
Bildet: Symbol fra Assassin`s Creed.

Signatur: Sitat fra Homer Simpson.
  • 0
Bildet er av Greed, fra Fullmetal Alchemist-animen. En skikkelig karismatisk jævel.

Signaturen er hentet fra en sang av Kaizers Orchestra.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Bildet:
Siden jeg er en stor fan av Ed Edd n Eddy serien (beste animerte serie ever). Ble det til at jeg tegnet Edd på gøy og brukte det som avatar.

Signatur:
Hver gang jeg har sylteagurk på matpakken, for jeg høre "Æsj! Sylteagurk!". OG DETTE AV FOLK SOM ALDRI HAR SPIST SYLTEAGURK FØR! SYLTEAGURK ER DIGG! FÅ DET INN! ARBALALALAKEFMKGMOGNEKjkJKJkjKMJKN!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Alle som har sett Doctor Who skjønner signaturen min.
Bildet mitt er det samme som det har vært i en god stund nå, og det passet egentlig perfekt til signaturen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Bildet: Det er meg. Med hatt. Egentlig mest hatten min og meg.

Signaturen: At noe kan misbrukes er ikke et gyldig grunn for å hindre de som vil bruke det til det det er ment for. "Det" kan være så mangt. Og jeg er forresten mod dersom du ikke har merket det alt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Bildet: Det er Deathwing fra WoW i menneskeform eller som drage, det er uvisst. Signatur: Det sier seg selv, det som ikkje er verdt å prøve, er ikkje verdt å dø for.
  • 0
Bildet: En blanding av Engineer fra Team Fortress 2 og Vault-Boy fra Fallout.

Signaturen: Et av Jesus' mest kjente sitater
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Bildet er meg og signaturen eksisterer ikke, haha.
Navnet er bare ett play på etternavnet mitt ^^
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!