Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva slags jenter liker du best?


Nå skal jeg skrive noe seriøst i denne tråden.
Hvilke typer jenter jeg liker best, for det er gjerne disse typene jeg kommer best overens med som venninner.

De er glad i å spille, utadvendte - men ikke ekstremsosiale. De kan ta seg en fest iblant, eller bare slappe av med noen øl og snakke tull.
De man kan henge med uten å måtte snakke hele tiden. De som klarer å diskutere uten å fyre seg opp og bli ufine, eller skal ha siste ordet i alt (for det skal nemlig jeg ha). De har et åpent sinn, enten tolererer de kroppskunst eller har det selv. Jenter som mener kroppskunst er STYGT, kommer jeg som regel aldri overens med.
Hvis favorittartistene deres er innenfor sjangere lik Sirkus Eliassens eller 50 Cent, så er det et sterkt minus, MEN så lenge jeg ikke tvinges til å høre på det, så er det kjempeflott.

Kan nevne korte ting jeg liker MINST. Attentionwh*res, de som tar bilder av seg selv hele tiden og legger det ut på instagram, facebook og sender snaps. Duckfaces. Ja, ironisk er det gøy. Men ikke ellers. Gale fitnessbarbier. Trening er sunt, men herrejemini... Ekstremt sjenerte jenter som det ikke går an å føre samtaler med, eller de som ikke har en mening om noe.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Liker store pupper. That is all.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Archana:
Nå skal jeg skrive noe seriøst i denne tråden.
Hvilke typer jenter jeg liker best, for det er gjerne disse typene jeg kommer best overens med som venninner.

De er glad i å spille, utadvendte - men ikke ekstremsosiale. De kan ta seg en fest iblant, eller bare slappe av med noen øl og snakke tull.
De man kan henge med uten å måtte snakke hele tiden. De som klarer å diskutere uten å fyre seg opp og bli ufine, eller skal ha siste ordet i alt (for det skal nemlig jeg ha). De har et åpent sinn, enten tolererer de kroppskunst eller har det selv. Jenter som mener kroppskunst er STYGT, kommer jeg som regel aldri overens med.
Hvis favorittartistene deres er innenfor sjangere lik Sirkus Eliassens eller 50 Cent, så er det et sterkt minus, MEN så lenge jeg ikke tvinges til å høre på det, så er det kjempeflott.

Kan nevne korte ting jeg liker MINST. Attentionwh*res, de som tar bilder av seg selv hele tiden og legger det ut på instagram, facebook og sender snaps. Duckfaces. Ja, ironisk er det gøy. Men ikke ellers. Gale fitnessbarbier. Trening er sunt, men herrejemini... Ekstremt sjenerte jenter som det ikke går an å føre samtaler med, eller de som ikke har en mening om noe.


Du forklare eksen min her ))
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer A to the H:
Liker store pupper. That is all.


Ass > tits
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer A to the H:Liker store pupper. That is all.

Ass > tits


En god blanding, har ei jente litt tits, og litt ass så er det perfekt <3
*MacGyver Theme*
  • 0
Dere er så dype.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Dere er så dype.


Venom140 er hakket dypere enn meg og Holebassen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer Archana ere er så dype.

Venom140 er hakket dypere enn meg og Holebassen.


I'm so deep you can't even see me anymore <3
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Predator:
Ass > tits


Njaaaaa. Er veldig glad i et sett med gode og stramme pærer, men ass er viktig og.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Det menn generelt liker best er timeglassform hos kvinner, altså forholdet mellom hofte og midje. Den gode nyheten for kvinner er at det er forholdet som er det viktigste og ikke vekta ellers.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det menn generelt liker best er timeglassform hos kvinner, altså forholdet mellom hofte og midje. Den gode nyheten for kvinner er at det er forholdet som er det viktigste og ikke vekta ellers.


Vekta er ikke så viktig så lenge hun ikke er direkte overflødig. Liker kurver.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Kurvete jenter kan være fine. Jeg selv prøver å connecte med en jente på et høyt nivå. Jeg liker henne om jeg liksom liker henne, har ingen spesiell standard.

Første kjæreste - Høyere enn meg, litt bitch. mørkt hår
Andre kjæreste - Liten, mørkerødt hår, connecta lite med (varte i 6 dager)
Tredje kjæreste - Liten, brunt hår, connecta veldig godt helt til hun kom inn i en fjortisperiode
Fjerde kjæreste - nesten like høy som meg, mørkt hår, connecta godt, helt til hun lå med mange andre gutter.
Femte kjæreste - Lysebrunt hår, litt kurvete, syk connection, var ilag i 1,5 år, gnisten forsvant tho. Mye småproblemer.

Her har det gått mye i brunfarge på håret, men har holdt på med masse blondiner også.

Dette er ikke for å gni inn noe ellernoe siden jeg har fått det backfiret før. Prøver bare å si at jeg har ingen standarder utenom at jeg vil connecte med en jente.
*MacGyver Theme*
  • 0
- God kropp(Ikke nødvendigvis viktig)
- Litt smart i alle fall
- Ikke en bitch
- Snill sånn generelt
- Fine øyne, hår, osv(Noe som gjør at jeg legger merke til henne)
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hvis hun ikke er digg, er hun ikke verdt oppmerksomheten.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hvis hun ikke er digg, er hun ikke verdt oppmerksomheten.


Tits and ass <3
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Je lik dom runde og gode.

Legg merke til ironien.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Taktikkeren:
Je lik dom runde og gode.

Legg merke til ironien.


Hvor er ironien? JEG KAN IKKE SE DEN.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Nothing more attractive than stylish self destructive women.
  • 0
Deep shit her <3
*MacGyver Theme*
  • 0
oi, trenger dere andre personer for å åpne sinnet deres. har aldri trengt en kvinne for å åpne mitt sinn, bare meg selv. kvinner har aldri brydd seg om meg, så trenger heller ikke de.... ærlig talt....
"When you are sick in US and A, you don't drink soup from retard boys' pubics, instead you go to a magician called a doctor."
  • 0
Siterer VaultDweller:
oi, trenger dere andre personer for å åpne sinnet deres. har aldri trengt en kvinne for å åpne mitt sinn, bare meg selv. kvinner har aldri brydd seg om meg, så trenger heller ikke de.... ærlig talt....


Du har et svært passende brukernavn.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer VaultDweller:
oi, trenger dere andre personer for å åpne sinnet deres. har aldri trengt en kvinne for å åpne mitt sinn, bare meg selv. kvinner har aldri brydd seg om meg, så trenger heller ikke de.... ærlig talt....


Koselig. Du høres ut som en søt og kjærlig person.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Koselig. Du høres ut som en søt og kjærlig person.


Oh sweet Jesus.. Lever du enda?
Hvordan gaar det med LFC for tiden?
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Oh sweet Jesus.. Lever du enda?


Hva skyldes disse tankene om jeg har dødd?

Siterer Bob-Ingolf:
Hvordan gaar det med LFC for tiden?


Helt greit. Riktignok greit at laget får en pause nå, har blitt mange kamper nylig. Synd med kampen mot Blackburn, men de forsvarte seg knallbra. Blokkerte ti tusen skudd.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer VaultDweller:
oi, trenger dere andre personer for å åpne sinnet deres. har aldri trengt en kvinne for å åpne mitt sinn, bare meg selv. kvinner har aldri brydd seg om meg, så trenger heller ikke de.... ærlig talt....

En kvinnes ånd kan ikke måles med en manns hånd, som min far lærte meg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!