Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva har dere gjort i sommerferien?


AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg har gjort ingenting. Hahaahah.
  • 0
Veid lastebiler, hele sommeren. Digg!
"Objection!"
  • 0
Trent og sittet på ræva.
Skal gjøre opp for all latskapen nå.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Vært i ved middelhavet i Frankrike, så dro vi innom en tur i Italia, der vi besøkte Pisa og Firenze. Så dro vi hjem igjen og stoppet i Stavanger på turen oppover langs kysten til Ålesund.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Vært i ved middelhavet i Frankrike, så dro vi innom en tur i Italia, der vi besøkte Pisa og Firenze. Så dro vi hjem igjen og stoppet i Stavanger på turen oppover langs kysten til Ålesund.


Digg det!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Citerer blyantkvesser:
Vært i ved middelhavet i Frankrike, så dro vi innom en tur i Italia, der vi besøkte Pisa og Firenze. Så dro vi hjem igjen og stoppet i Stavanger på turen oppover langs kysten til Ålesund.


Digg det!


Yes, men vi var i Frankrike i nesten en måned, så man blir lei etter en stund!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Flyttet, Vært hos pappa, spilt, vært med venner, Skatet, Parkouret.

Så ikke så mye. Har vært en stille ferie...

Dårlig sommer egentlig... i fjor var det værre Pappa hele sommeren
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Pappa hele sommeren


Var du pappa hele sommeren?
Decyfered!
  • 0
YEah

Nei va stuck i Bergen i 2 måneder ilamme pappa...
*MacGyver Theme*
  • 0
Jeg brukte halve sommerferien på å tjene penger.:3
Også kjøpte jeg en tarantell! Som for øvrig heter Leopold!
Og resten har vel blitt brukt på å være med venner, kjæreste og gaming. Såklart.:3
Haters gon' hate
  • 0
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Pepperoniman:
Jeg brukte halve sommerferien på å tjene penger.:3
Også kjøpte jeg en tarantell! Som for øvrig heter Leopold!
Og resten har vel blitt brukt på å være med venner, kjæreste og gaming. Såklart.:3


Sexeh navn på tarantellen!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Vært i Spania (Madrid og heile vegen til Murcia i sør). Har også kost meg med A to the H litt i starten. Det var kos <3

BTW A to the H. MSN! Duh! Doh! Og det fort! Angående i morgen.
  • 0
ingenting
  • 0
Siterer Hokus-Pokus:
ingenting


Nei, men så trist, herremann
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Sexeh navn på tarantellen!


Respect.:3
Haters gon' hate
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!