Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Argument-tråden


Tennene ser jo chill ut. Tannkjøttet derimot...

Snuser faktisk for å holde jenter unna. Geez. Fulle jenter bryr seg ikke. Og har du nok game, er det absolutt ikke et problem. Har klina med snus, flere ganger.

Bildet er dog bare et drastisk eksempel. Har relasjoner som har snusa i en hel generasjon, uten at tannkjøttet ser slikt ut.

Jeg kunne jo tatt et likens bilde, bare med svarte lunger.

Men for faen, tatt i ettertraktning hvilken tråd det er...
Killer arguments for og imot snus og røyk?
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer JollyH:
Ooops.. Var jeg som skrev feil.. Men uansett... Heller lungene en tannkjøttet vil du virkelig at tennene dine skal se sån ut http://ijustloveclothes.blogg.no/images/271627-1-1243627654039-
n400.jpg ?`Tror du at du kommer til å få noen jenter med tenner som det?


Tror ikke du drar så mange damer med slimhoste og potensproblemer heller.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Vi har ikke lov å gå på butikken i friminuttene.

Skolens argumenter:
- Må krysse veien
- Vi har skolekantine
- Det finnes mye ussunt på butikken
- Det er utenfor skolens område
- For å unngå stjeling

Mine argumenter:
- Vi er gamle nok til å se oss for før vi krysser veien, og vi klarer å krysse veien før en bil kommer.
- Vi bestemmer selv hvor vi skal kjøpe maten vår.
- Det finnes mye ussunt der, indeed. Men vi er selv ansvarlige for hva vi spiser/drikker.
- Utenfor skolens område? Wtf? Man får anmerkning for å gå på butikken, men ikke for å gå andre steder utenfor skolens område.
- Stjeling skal ikke skje lell, og er ikke skolens ansvar.

Det var hovedsaklig motargumenter, nå kommer noen argumenter for å gå på butikken:
- Det er mye billigere på butikken.
- De har bredere utvalg på butikken, og vi er da sikre på at vi får mat i og med at skole kantina alltid lager for lite.
- Vi får sett andre mennesker, og det er god trim.

Hovedsaklig så lurer jeg på om det er noen som gidder å hjelpe meg å finne flere argumenter/motargumenter for å gå på butikken..?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Vil du vite det beste argumentet noensinne? Kan brukes mot alt! Uansett hva noen sier kan du eie dem til de gråter med det. Ikke vanskligere enn:

Barbra Streisand
Veni, vidi, avicii
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!