Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Er Osama bin Laden virkelig død?


Han er iallfall død nå. Og det er alt jeg bryr meg om.
  • 0
Vet ikke helt. Man kan ikke stole på USA hele tiden ettersom under den kalde krigen så har de løyet ganske mye (litt usikker om det er sant for det er lenge siden jeg har hørt om det). Men det høres troverdig det Obama sa under talen.
  • 0
Siterer The Lost Boy:
Vet ikke helt. Man kan ikke stole på USA hele tiden ettersom under den kalde krigen så har de løyet ganske mye (litt usikker om det er sant for det er lenge siden jeg har hørt om det). Men det høres troverdig det Obama sa under talen.


beklager å lolle, men lol.
  • 0
Jeg tror at al-Qaida og USA har konspirert sammen om å overbevise verden om at Osama bin Laden er død.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Men om dette er løgn henger Obama tynt an. Når det har stått så mye om Osamas død i medier rundt om i verden, og om de er løgn vil det bli kaos.
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg tror at al-Qaida og USA har konspirert sammen om å overbevise verden om at Osama bin Laden er død.


Jeg støtter den, og skal vedde på at Osama sitter i et romskip (for USA har jo kontakt med romvesener) og chiller akkurat nå, og USA skal sikkert bare lage masse romskip, så ta med alle amerikanere videre, og etterlate oss andre her på jorda når global oppvarming tar oss.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siden Al-Qaida selv sier han er død og etter klippene av aksjonen vi har sett, stiller jeg med bak den offentlige forklaringen at han er død. Og med tanke på hvor mye blod det er på det rommet med sengen så må jeg si meg enig i det åpenbare. Ingen kan overleve et skudd på kloss hold og et skudd rett i øyet, og blodtapet er som vi har sett, enormt. Og jeg tviler sterkt på at Osama ville ha fått legehjelp på vei til helikopteret som stod x antal meter unna huset.
  • 0
Alle vet at Osama skjulte seg i Abottabad mens han satte ut i livet sin masterplan om å vente på at vi ødelegger planeten ved global oppvarming. Insh'Allah.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Dala
  • Dala
Vel jeg er glad for at de henrettet han, uansett om det hadde vært gjennom en rettsak eller på stedet så burde han bli henrettet. derfor ser jeg som en god gjennomført arbeid av amerikanerne. (ja se hva amerikanerne får til nå som PSN er nede)

Selv om jeg hadde led litt av USa vist de må gå ut å si til hele verden at de har tatt feil fyr, vist de har det så har de dummet seg skikkelig ut
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
  • 0
Jeg er en smule skeptisk og blir ikke overbevist før jeg ser bilder. Historien om at liket visstnok skal ha drevet ut på havet virker noe søkt for min del...

Det hadde jo vært ganske genialt om dette egentlig bare var en plan fra USAs side for å lokke fram Osama. Tenk om han sitter nede i hula si og ser på nyheter akkurat nå og tenker: "Helvete, jeg er da ikke død" og går opp til overflaten for å vise seg. Slik får amerikanerne snusen på han og dreper han, for real. ^^

Jepp, jeg har nok sett litt for mye tegnefilm ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
I og med at Al-Qaida har bekreftet det, og han ikke selv har benektet det (duh') så er det lite rom, selv for hardbarkede konspirasjonsteoretikere, til å hevde at han fremdeles lever. Men noen vil nok nødvendigvis hevde at han lever på Månen, sammen med Elvis...

Jeg tviler ikke på at de senket liket med vekter for å være sikre på at det sank. Dersom de altså dumpet ham i havet slik de hevder.

Man kan knapt betvile at han er død, men omstendighetene rundt, og før og etter vil nok alltids skape rom for fantasier og spekulasjoner.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gleder meg til filmen: Osama Bin Laden WANTED: Dead or Alive
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer Dala:
(ja se hva amerikanerne får til nå som PSN er nede)


Den der begynner å bli ganske gammel nå, just sayin'
Love will tear us apart.
  • 0
Har jo sett bilder og filmer av at han er død
  • 0
Har de kommet med bilder av han?
  • 0
Siterer Daicek:
Har jo sett bilder og filmer av at han er død


Sorry Mac, men det har du itt
  • 0
Siterer The Lost Boy:
Vet ikke helt. Man kan ikke stole på USA hele tiden ettersom under den kalde krigen så har de løyet ganske mye (litt usikker om det er sant for det er lenge siden jeg har hørt om det). Men det høres troverdig det Obama sa under talen.


Haha, wtf, du er virkelig lost
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
De løy jo tross alt om at de fjernet atomrakttene sine fra Tyrkia og at de ikke fikk lov til å styrte kommunistregimet på Cuba. Eller derimot, de sa ingenting om det.
  • 0
Tror du må ta i perspektiv at det var i en helt annen situasjon da enn nå...

De løy om å ikke få lov til å styrte kommunistregimet? Wtf? Få lov av hvem? De prøvde å styrte dem, men de fikk det ikke til
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Du kan konspierarisere(lol) så mye du vil, han er så godt som død either way.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Siterer Cherno:
De løy om å ikke få lov til å styrte kommunistregimet? Wtf? Få lov av hvem? De prøvde å styrte dem, men de fikk det ikke til


Tror du ikke har skjønt det så godt. Cuba og Sovjet var gode venner i den kalde krigen, etter at USA angrep Cuba ble forholdet mellom Castro og Sovjet enda sterkere. Så Sovjet plasserte sine atomraketter på Cuba¨. Kennedy kom da med et ultimatum: Om SOvjet ikke fjernet atomrakettene sine fra Cuba ville USA gå til angrep. I flere måneder var det stille, men hemmelige forhandlinger og løgner ble til slutt avslørt, blant annet om Sovjet skulle fjerne rakettene sine fra Cuba måtte USA fjerne sine raketternfra Tyrkia og love at USA ikke skulle styrte regimet på Cuba.

De prøvde først, men kunne ikke pga. forhandlingene. Om de faktisk prøvde enda mer kunne det oppstå en 3. verdenskrig.
  • 0
Feil, fantomena. Missilkrisen i Cuba svekket forholdet mellom Cuba og Sovietunionen, da ingen av dem ville tilstå hvem som hadde plassert missilene der. Cuba søkte derfor i etterkant allierte andre steder i verden. Che Guevara besøkte for eksempel Kina som ambassadør og søkte å ordne forhandlinger med regimet der. Che Guevara "dømte" likevel soviet sterkere for missilkrisen enn Castro gjorde. Fidel Castro prøvde i etterkant å bygge opp igjen og beholde alliansen mellom Soviet og Cuba, men missilkrisen du nevner vil jeg heller påstå svekket forholdet enn å styrke det. Anyway.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Skulle til å skrive det som står over meg
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!