Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotball-tråden


Siterer gnyg:
Jeg har ikke noen tro på at Moyes klarer å tiltrekke seg denne typen spillere i sin første sesong. Han er uprøvd og må bevise mer først.


Ja det må jo være det som er problemet. Tidligere har de sagt at penger ikke er noe problem og Moyes har vært "så nær" å signere nye spillere. Nå derimot er det: "Vi prøver å få inn et eller annet, men kan ikke garantere noe". Vet ikke om jeg skal glede meg eller grue meg til i morra jeg...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg har ikke noen tro på at Moyes klarer å tiltrekke seg denne typen spillere i sin første sesong. Han er uprøvd og må bevise mer først.


Det er vel nettopp det inntrykket andre har og.

Bare for å sette opp en toppet Man. United oppstilling (etter min mening):

De Gea
Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra
Valencia - Carrick - Cleverley - Nani
Rooney
van Persie

Det er to steder som fremstår som spesielt svake: høyre ving, og sentral midt. Spissplassen er desidert best dekket, og hengende spiss er også forsåvidt godt dekket. Keeper er heller ikke noe problem.

Hvor trenger de da forsterkninger? Vel, en ordentlig kvalitetsving (ut med Young asap), en all-rounder på midten, en ren høyreback som konkurrent til Rafael, og en venstreback som kan konkurrere/nedgradere Evra.

Noen her vil sikkert si at de er godt dekket på høyreback, men er de virkelig det? Jones og Smalling er veeeeeeeldig begrensede fremover, mens Valencia ikke er vant til rollen i det hele tatt.

Lagt til 2013-09-02 00:13:
Siterer gnyg:
Joa, du har et poeng der. Suarez er forøvrig en veldig egoistisk spiller. Har ofte tatt meg selv i å si at han må sentre mer. Når man spiller uten han så får man inntrykk av at laget spiller mer sammen.


Det kan godt hende, men jeg føler at han var savnet mot Stoke og Villa, når vi slet med å skape ordentlige sjanser. Suárez klarer å lage de ut av ingenting.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer The Cookiemonster:
Det kan godt hende, men jeg føler at han var savnet mot Stoke og Villa, når vi slet med å skape ordentlige sjanser. Suárez klarer å lage de ut av ingenting.


Det er et godt poeng. Dog en må huske at en er tidlig i sesongen og den gode formen er ikke prikket inn.

Og med det sier jeg god natt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Og med det sier jeg god natt.


God natt.

Siterer gnyg:
Det er et godt poeng. Dog en må huske at en er tidlig i sesongen og den gode formen er ikke prikket inn.


Joa, men litt kreativ galskap savnes.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hvor trenger de da forsterkninger? Vel, en ordentlig kvalitetsving (ut med Young asap), en all-rounder på midten, en ren høyreback som konkurrent til Rafael, og en venstreback som kan konkurrere/nedgradere Evra.


Pretty much, men jeg har veldig liten tro på at alt det her detter inn dørene i morra. Det eneste jeg forestiller meg nå er muligens Baines og Fellaini, så får vi heller se om det holder.... Har tro på Zaha på høyrevingen, Valencia fungerer der enn så lenge, men Young....han må ut.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Det eneste jeg forestiller meg nå er muligens Baines og Fellaini, så får vi heller se om det holder....


Baines ville forsterket dere, men afromannen er jeg ikke så begeistret for.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Baines ville forsterket dere, men afromannen er jeg ikke så begeistret for.


Feillaini er bedre enn Cleverley, så i bunn og grunn sier jeg ja takk til begge. Alt annet tar jeg som en bonus.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Feillaini er bedre enn Cleverley, så i bunn og grunn sier jeg ja takk til begge. Alt annet tar jeg som en bonus.


Det er han sikkert, men er han spillertypen dere virkelig trenger? Jeg stiller meg tvilende til det. Dog, sjansene for å få Fellaini er høyere enn de for å få Baines. Baines er vanskeligere å erstatte for Everton. Fellaini kan erstattes med James McCarthy, som også passer bedre enn Fellaini i spillestilen Martinez vil spille med.

Lagt til 2013-09-02 01:22:
http://www.youtube.com/watch?v=QjooY8iTYns

Jordan Henderson vs Manchester United
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Det er han sikkert, men er han spillertypen dere virkelig trenger?


Nei, jeg heller tror ikke det. Men riktig spillertype eller ikke, vi MÅ forsterke med et eller annet. Samtlige andre storlag i ligaen har kjøpt forsterkninger, vi har knapt lettet på en finger.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Selv Arsenal har forsterket mer enn dere.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
James McCarthy

Hadde egentlig vært et greit kjøp for oss som back up for Carrick.
Hvis vi får en skade på Carrick så er vi rett og slett fucked.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Henderson håper jeg tør å skyte mer når han kommer i gode posisjoner, og eventuelt øver skuddfoten. Er glad for å se at noen av de britiske kjøpene til Dalglish faktisk er gode nok og verdt prisen. Så langt i alle fall.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Fotball sommerns mest spennende dag i dag. Sitter atm og følger med på Deadline Day på 4 forskjellige sider.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Selv Arsenal har forsterket mer enn dere.


Selv Liverpool (!) har forsterket mer enn oss

Nei fra spøk til Halvor. Moyes, i dag får du jaggu gå berserk. Kast lommeboka etter dem om det skulle være nødvendig.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Moyes, i dag får du jaggu gå berserk. Kast lommeboka etter dem om det skulle være nødvendig.


Skal Moyes kaste lommeboka etter noen spillere for min del, så må det være den kreative midtbanespillern vi trenger. Gjerne i form av en Modric som virkelig ville vært en stor forsterkning til midtbanen, eller en Herrera som også kunne vært en løsning.

Når det gjelder spillere som Özil, så ser jeg ikke poenget i å hente han. Vi har som sagt både Kagawa og Rooney i den rollen, så han har vi ikke noe bruk for.

Når det gjelder Baines/Fellaini, så vil jeg heller ha noe yngre og en mer fremtidsrettet løsning og ikke Baines. Og Fellaini vil styrke midtbanen vår, men jeg vil ikke ha han. Han er ikke det kreative vi trenger, samt at jeg virkelig misliker oppførselen hans.

Lagt til 2013-09-02 10:15:
Må slenge med denne her. Synes den virkelig oppsummere Arsenal sin sommer:

http://www.youtube.com/watch?v=SO5nfQEqGOg
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Da har Tiago Llori og Mamadou Sikho signert for oss.

Er egentlig veldig fornøyd med vinduet. Spesielt med Mignolet. Han har vært tungen på vektskålen for en god åpning sammen med Sturridge. Eneste jeg mangler er en skikkelig sterk neger (no rascism intended) på DM. Leiva bør få skikkelig konkurranse.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Er egentlig veldig fornøyd med vinduet. Spesielt med Mignolet.


Vil si at det er deres beste kjøp. Klasse keeper som kan vise seg å være tungen som gir dere CL plassen eller bedre.

Siterer gnyg:
Leiva bør få skikkelig konkurranse.


Både konkurranse og en som kan ta over jobben hans? Leiva er ikke det samme som han var før skaden.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer ElGamer:
Vil si at det er deres beste kjøp. Klasse keeper som kan vise seg å være tungen som gir dere CL plassen eller bedre.


Ja. Merker at han er veldig god til å jage skudd. På siste sjangsen til van persie var han flink til å stenge vinkelen ved å møte. Så man kan si at han har reddet 5 poeng.

Reina er en annen type spiller som alltid gjorde meg nervøs på mange situasjoner, Mignolet gir meg ro.

Lagt til 2013-09-02 10:59:
Siterer ElGamer:
Både konkurranse og en som kan ta over jobben hans? Leiva er ikke det samme som han var før skaden.


Konkurranse som er god nok til å ta plassen. Da vil han yte bedre.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Merker at han er veldig god til å jage skudd. På siste sjangsen til van persie var han flink til å stenge vinkelen ved å møte. Så man kan si at han har reddet 5 poeng.


Et stjerne kjøp! Og spesielt den siste mot R.v.P var godt arbeid av han. Hadde han ikke kommet ut, så ville Van Persie smelt den ballen i mål.

Siterer gnyg:
Konkurranse som er god nok til å ta plassen. Da vil han yte bedre.


Da må han yte ellers er benken neste.
  • 0
Siterer gnyg:
Da har Tiago Llori og Mamadou Sikho signert for oss.


Og Moses på lån.

Siterer gnyg:
Eneste jeg mangler er en skikkelig sterk neger


Sakho?

Forresten, Marko Arnautovic er klar for Stoke (!).
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer The Cookiemonster:
Sakho?


Han er vel ikke typisk DM?

Jeg sier heller ikke nei takk til Shay Given som andre keeper. Brad Jones er heller ingen type jeg er trygg på. Mens Given er 35år og har rutine som er gull verdt til tross for at han ikke får spille mye.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Han er vel ikke typisk DM?


Nope. Så ikke DM-delen med en gang.

Lagt til 2013-09-02 14:40:
Siterer xezopen:
Hadde egentlig vært et greit kjøp for oss som back up for Carrick.
Hvis vi får en skade på Carrick så er vi rett og slett fucked.


Eventuelt som konkurrent.

Se her for litt av McCarthys stats i 12/13.

Sammenlign så med Carrick sine stats.

Hvis du tar i betraktning at laget McCarthy spilte for rykket ned blir tallene enda bedre. De er skremmende like på mange av tingene.

Dog, McCarthy signerer nok for Everton i dag, hvis Fellaini går til United. For min er det klart hvem som da har gjort den beste dealen.

Lagt til 2013-09-02 14:49:
Uansett, McCarthy bør ikke nøye seg med å være backup på dette stadiet av karrieren, og han er ikke den spilleren United trenger mest. Den United bør punge ut for nå er Ander Herrera.

Til faktisk nyheter: KAKÁ RETURNERER TIL AC MILAN! ENDELIG! Endelig er Milans gullgutt hjemme igjen.

Og før noen spør: AC Milan er "laget mitt" i Italia.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Til faktisk nyheter: KAKÁ RETURNERER TIL AC MILAN! ENDELIG! Endelig er Milans gullgutt hjemme igjen.


Veldig gode nyheter må jeg si
AWSOMEDAVIDPOWER
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Den United bør punge ut for nå er Ander Herrera.


Ser jo også ut til at de vil det også nå.

Eller så har vi jo annet Deadline-Day snacks som Juan Mata til Liverpool. Yolo? >)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Forresten, Marko Arnautovic er klar for Stoke (!).


Stoke blir bare farligere og farligere på dødballer de.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!