Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotball-tråden


De skal dedikere en hel sending til det? Bortkastet tid og penger. Hva er det de skal diskutere? Hvor hardt han bet? Hvor vondt det var? Om Suárez er smittebærende? Hvor lang straff han fortjener? Hvor forkastelig det er?

Hvis de henter inn en sportspsykolog som faktisk har litt kompetanse når det kommer til fotballspillere som mister hodet, og en som har litt innsikt i hva strafferammen kan komme til å være, så kan de kanskje få til noe konstruktivt, men hvis "fotballekspertene" skal sitte å prate om det så tviler jeg på at det blir spesielt interessant.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
De skal dedikere en hel sending til det? Bortkastet tid og penger. Hva er det de skal diskutere? Hvor hardt han bet? Hvor vondt det var? Om Suárez er smittebærende? Hvor lang straff han fortjener? Hvor forkastelig det er?


Det var visst ikke store greine allikevel. Varte en halvtime og besto kun av Claus Lundekvam og Trevor Morley som lekte "Captain Obvious".
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det var visst ikke store greine allikevel. Varte en halvtime og besto kun av Claus Lundekvam og Trevor Morley som lekte "Captain Obvious".


Regnet med at det ikke kom til å være store greiene, så jeg gadd heller ikke å kaste bort tiden min på å se det.

Lagt til 2014-06-25 18:05:
Galskap-VM fortsetter. Argentina knapt ferdig med å feire før Nigeria banket inn utligningen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Galskap-VM fortsetter. Argentina knapt ferdig med å feire før Nigeria banket inn utligningen.


Får lættis av Solér: Messi, eller "guden sjøl".
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Slik Argentina har spilt i VM så langt, så tror jeg nok ikke at de blir verdensmestere...

Siterer The Cookiemonster:
Galskap-VM fortsetter

"van Gaal-skap"* Setter nok pengene på Nederland.
Everything is better with some wine in the belly.
  • 0
Siterer Fenzr:
Slik Argentina har spilt i VM så langt, så tror jeg nok ikke at de blir verdensmestere...


De har "guden sjøl" da. Men laget som helhet imponerer ikke så veldig nei.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
De har "guden sjøl" da. Men laget som helhet imponerer ikke så veldig nei.

Ser ut som "guden sjøl" har scoret nok en gang.
Everything is better with some wine in the belly.
  • 0
People want goals. People get goals.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Fenzr:
"van Gaal-skap"*


Det ordspillet der var så fryktelig at selv VG ville nektet å bruke det.

Siterer Fenzr:
Setter nok pengene på Nederland.


Tror Frankrike og Tyskland er bedre enn Nederland. Brasil og Argentina kan også heve seg.

Siterer Fenzr:
Slik Argentina har spilt i VM så langt, så tror jeg nok ikke at de blir verdensmestere...


Morsomt nok tror jeg at en eventuell skade på Agüero kan være redningen for dem. Lavezzi gir de litt bredde i spillet, noe de virkelig mangler med Messi, Agüero og Higuaín sammen på topp.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Fy faen han knakk armen! Har ikke sett noen knekke et lem siden Riise knakk beinet til Alan Smith på Man Utd for lenge sia. Vanvittige krefter i spill.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Fy faen han knakk armen! Har ikke sett noen knekke et lem siden Riise knakk beinet til Alan Smith på Man Utd for lenge sia. Vanvittige krefter i spill.


Onazi har #thepower
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer The Cookiemonster:
Onazi har #thepower


The power of the dark side is strong in this one. /Ikke noe rasistisk ment med vilje.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Om nom nom nom - Suarez.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Om nom nom nom - Suarez.


Tyrannosuárez Rex.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer A to the H:
Om nom nom nom - Suarez.


Bitch please, det er gårsdagens nyheter. Det er kamp snart. Fokuser på dem om du har noe konstruktivt å komme med. ;)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Bitch please, det er gårsdagens nyheter.


Trodde jeg også, helt til jeg så statusen til min bror idag:

SUAREZ ER SÅ STYGG. DET ER EN SKAM AT HAN SPILLER PÅ LFC. UT MED PAKKET!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer SirThomas:
SUAREZ ER SÅ STYGG. DET ER EN SKAM AT HAN SPILLER PÅ LFC. UT MED PAKKET!


folk reagerer så irrasjonelt om dagen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Bitch please, det er gårsdagens nyheter.


Trodde du at det ville stilne etter en dag?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Glorfindel:
Trodde du at det ville stilne etter en dag?


Nei. Hadde kanskje håpet på noe fornuftig.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Glorfindel:
Trodde du at det ville stilne etter en dag?


Nei, men i alle fall jeg håpet på at norske medier ikke skulle blåse det noe så jævelig opp. Skulle tro det var engelske medier oversatt til norsk, slik de holder på.

____________________

Smart, Valencia, smart
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Holy crap, Gianluca Di Marzio hevder at gårsdagens store stjerne, Xherdan Shaqiri, er nære å signere for Liverpool. Yes please.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Er en skam at folk rangerer Suarez sitt bitt høyere enn mordet på Escobar på VM-skandaleskalaen.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Er en skam at folk rangerer Suarez sitt bitt høyere enn mordet på Escobar på VM-skandaleskalaen.


Det er en skam at bittet engang blir rangert høyere enn albuene vi ser plantet opp i ansiktet til motspillere stadig vekk. Jeg vil heller bli bitt i skulderen enn å få en albue i bevisst plantet i ansiktet mitt. Men hey, det er jo ikke noe sjokk at folk friker ut. Biting er uvanlig, så da skal de slå ned på det.

Ellers må jeg si at straffen var rimelig streng - for Liverpool sin del. Vi mister Suárez frem til fuckings 1. november. Og har Liverpool lov til å anke dommen? Nei! Det kan bare Uruguay gjøre...

Lagt til 2014-06-26 16:14:
Den magre trøsten er jo da at Barca og Real trolig holder seg unna, i alle fall for i sommer.

Lagt til 2014-06-26 16:15:
HAHAHAHA, han kan faktisk spille vennskapskamper for Uruguay mens han er utestengt!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Det er en skam at bittet engang blir rangert høyere enn albuene vi ser plantet opp i ansiktet til motspillere stadig vekk. Jeg vil heller bli bitt i skulderen enn å få en albue i bevisst plantet i ansiktet mitt. Men hey, det er jo ikke noe sjokk at folk friker ut. Biting er uvanlig, så da skal de slå ned på det.


Stygge taklinger og albuer er jo helt klart mye verre med tanke på skadeomfang. Men som de har drevet og sagt de siste dagene nå, så er det blitt en del av spillet, det er ikke biting. Det er jo heller ikke normalt å gå rundt og bite folk uansett hvilken arena du befinner deg på.

Siterer The Cookiemonster:
Ellers må jeg si at straffen var rimelig streng - for Liverpool sin del. Vi mister Suárez frem til fuckings 1. november. Og har Liverpool lov til å anke dommen? Nei! Det kan bare Uruguay gjøre...


Streng ja, men fortjent spør du meg. Dog har det vel i grunn lite å si hvis han fremdeles ikke lærer å oppføre seg...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!