Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotball-tråden


Med det rette spillerene rundt seg kan herr Torres bøtte inn mål.
Kombinasjonen Alonso - Torres funket noe så inn helvete bra. I tillegg Har C. Ronaldo full evne til å golle.
Blir litt smålate spillere på topp for sexy ja, Berbatov jobber knapt i angrep tilogmed.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
herr Torres bøtte inn mål.


Sett han sammen med Tevez, da har du en som ikke vil spille og en som alltid bommer
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer The Cookiemonster:herr Torres bøtte inn mål.

Sett han sammen med Tevez, da har du en som ikke vil spille og en som alltid bommer
Men Tevez passer bedre på minst sexy-laget. Som supersub.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Som Skreifiskaren sier.
Uansett, som LFC soppurter vet jeg at Alonso - Torres er utrolig.
Alonso med lekre gjennomspillspasninger til Torres... gode tider.....<3
Velger fortsatt Torres foran Carroll for å være ærlig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det er rykter om at Villa skal til Liverpool (pga problemer med Messi). Det hadde vært konge!
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer torleif:
Det er rykter om at Villa skal til Liverpool (pga problemer med Messi). Det hadde vært konge!


Nei! Det er ikke bra.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Hvorfor er ikke det bra?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
For da blir Barcelona dårligere (litt).
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Siterer Chessmaster:
For da blir Barcelona dårligere (litt).


Liverpool har vel ønsket Villa i mange år nå? Hvem vil vel ikke ha han? Stjernespiller! Men formen er ikke god for tiden. Han blir heller ikke noe yngre. Kunne gjerne sett at Villa ble solgt. Og at Bale kom som en erstatter.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Jo, Villa var bedere før ja. Isåfall, håper det skjer etter at UEFA compions league (11/12) er ferdig og at Barcelona tjener en del på Villa.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Siterer Chessmaster:
Jo, Villa var bedere før ja. Isåfall, håper det skjer etter at UEFA compions league (11/12) er ferdig og at Barcelona tjener en del på Villa.
Barca kjøpte ham for 40 millioner euro. Etter Champions League er han 30 år. De kommer nok til å gå med tap uansett.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Ja, men de tjener minst 15 millioner euro eller mye mer på Villa og da kan de kjøpe en nesten like bra spiller (Håper jeg). Så Barcelona blir fremdeles verdens beste club.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Har dere fremdeles en liga for ps3-brukere?
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Siterer Majesty:
Har dere fremdeles en liga for ps3-brukere?


Det tror jeg du må ta opp i FIFA 12 tråden. Denne har ikkke noe med det å gjøre
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
1 poeng mot Manchester City føles faktisk som en seier i dag. FOR EN KAMP. 2 lag som ville vinne, masse sjangser, og 2 fantastiske keepere. Deilig å se at vi fort kunne tatt seieren mot økonomisk doping.

Banens beste/mest synlige:

Lucas Leiva (Liverpool) og Joe Hart (Manchester City)

Årets kamp så langt. Men regner ikke med seier mot Chelsea om 2 dager. 2 dager er for kort tid desverre :/
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Deilig å se at Liverpool er på vei inn i storform med 2x seier mot Chelsea (1-2 og 0-2) i PL og CC, og uavgjort mot Man City i en kamp vi fort kunne vunnet. Synd at Leiva er skadet og håper han ikke er ute lenge.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Deilig å se at Liverpool er på vei inn i storform med 2x seier mot Chelsea (1-2 og 0-2) i PL og CC, og uavgjort mot Man City i en kamp vi fort kunne vunnet. Synd at Leiva er skadet og håper han ikke er ute lenge.


Konge å sjå Liverpool nok ein gong vinne over Chelsea. No har dei vist at dei faktisk har noko å gjere oppi toppen av PL.
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer gnyg:
Synd at Leiva er skadet og håper han ikke er ute lenge.
Enig, et kraftig skår i gleden. Heldigvis skal Liverpool bare spille mot "svakere" lag de neste to månedene, og i sånne kamper blir Lucas litt overflødig. Men hvis han ikke er i stand til å spille den neste City-kampen, kan det bli noen stygge tall. Og han som var i så god form, også.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Ute for sesongen, ja. Fy faen i helvete. Og så skal Liverpool spille 3!!!!!!!!!! ganger mot City i januar.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Det er ikke bekreftet? Bare rykter foreløbig tror jeg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Nei, det er bekreftet både på klubbens hjemmesider og av Lucas selv på twitter.

Sånne ekstreme skader har en tendens til å ødelegge karrierer, bare se på Essien.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det er en trist nyhet.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Liverpool bør kjøpe en erstatter for Lucas. Jeg kan ikke se for meg en som kan ta over hans rolle, men håper på at gerrard tar over rollen.
  • 0
Siterer Joshua king:
Liverpool bør kjøpe en erstatter for Lucas. Jeg kan ikke se for meg en som kan ta over hans rolle, men håper på at gerrard tar over rollen.


Kor lenge er det til Gerrard er tilbake?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Og så skal Liverpool spille 3!!!!!!!!!! ganger mot City i januar.


mheheemhaahahamwwaWHAAHAHAHAHHAHAHAAHHA.

Arsenal boomayehh!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!