Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Kan du utdype "svært begrenset" ?
Hva du synes driter jeg ærlig talt i, det er faktum at de aller aller fleste laptops har såkalte mobile grafikk-chips, og ingen har noensinne sagt noe annet.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Kan du utdype "svært begrenset" ?
Hva du synes driter jeg ærlig talt i, det er faktum at de aller aller fleste laptops har såkalte mobile grafikk-chips, og ingen har noensinne sagt noe annet.


Det kan jeg ikke med tanke på at de tikke var jeg som sier det.
  • 0
Da var min periode på VGS over, fikk 5 på IT2 muntlig, noe jeg er meget fornøyd med.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Btw, har ikke vi en egen hardware diskusjons tråd for kidsa som har spammet de siste to-tre sidene med pc relaterte ting? Forstår det er en chat tråd, men virker litt unødvendig å diskutere noe på chat tråden om det finnes en egen tråd satt av til slike diskusjoner.
  • 0
Er det ikke naturlig å diskutere i den tråden der saken kommer opp? Jeg mener, det er jo ikke som at vi har for mange diskusjoner på dette forumet...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det ikke naturlig å diskutere i den tråden der saken kommer opp? Jeg mener, det er jo ikke som at vi har for mange diskusjoner på dette forumet...


Enig der, så lenge det ikke blir for mye er det ikke gale å poste det her. Det er så få brukere her på GR føler jeg, ihvertfall i forhold til sveriges GR side.
Det kan ta flere dager å få svar i andre tråder. Dette er vel en av de trådene som er aktive selvom til og med denne er liten aktivitet i.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Det er så få brukere her på GR føler jeg


Enig. Er vel en effekt av at flere og flere forlater forumet, og nesten ingen nye som registrerer seg gidder å være aktive.

Anyway! Har øvd drittmye med bandet de siste dagene, og føler meg jævla klar til kveldens konsert!
Let the voice of love take you higher
  • 0
snufs... håper ikke GR går til helvete...er blitt litt glad i dere
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Nå er det også slik at sommeren er den tiden det vanligvis er minst aktivitet på GR, så det er ikke så overraskende at det er stilt om dagen.
Ifjor føltes det som det bare var meg og et par andre som var aktive på denne tiden.

I år blir jeg også et sjeldent syn noen måneder, men jeg burde klare å bli mer aktiv mot høsten.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Nå er det også slik at sommeren er den tiden det vanligvis er minst aktivitet på GR, så det er ikke så overraskende at det er stilt om dagen.

Det er alltid lavere aktivitet i feriene, både sommer, vinter, jul og alle de andre tulleferiene.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Det hadde vært pritycul vis det er sant...
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Er det noen her som har oppdatert, eller kjenner noen som har oppdatert sin iphone til det "nye" operativsystemet iOS5?

Jeg har nå fått sikret bilder og kontakter, men meldinger koster penger å sikre, så det har jeg foreløpig ikke sikret. Vil meldingene bli slettet ved en oppdatering?

Hadde du noen problemer med oppdateringen?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer Kronoz:
Det er alltid lavere aktivitet i feriene, både sommer, vinter, jul og alle de andre tulleferiene.


Indeed, men sommerferien er som regel den stilleste.
Jeg går utifra at folk vil være ute istede for å sitte foran pc'en.

Hadde jeg hatt noe å gjøre ute, så hadde kanskje jeg det også, men jeg gidder ikke sitte å kope i sola. Lite som er kjedeligere enn det.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Hadde jeg hatt noe å gjøre ute, så hadde kanskje jeg det også, men jeg gidder ikke sitte å kope i sola. Lite som er kjedeligere enn det.

True that. Men på en annen side så er det nesten ingenting som er bedre enn å sitte ute på verandaen med godt lesestoff og kald drikke. Så det varierer litt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Nå er det også slik at sommeren er den tiden det vanligvis er minst aktivitet på GR, så det er ikke så overraskende at det er stilt om dagen.
Ifjor føltes det som det bare var meg og et par andre som var aktive på denne tiden.

I år blir jeg også et sjeldent syn noen måneder, men jeg burde klare å bli mer aktiv mot høsten.


Joa ser jo den, men det er et faktum at Chat 4.0 har som regel kun en ny side med kommentarer på en dag, mens sveriges "Midnight Club" kan fylle mer enn 20 sider og det kun på en natt. Uannsett hvilken tid av året.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Føler at Xbox LIVE Gold ikke er verdt de 500 kronene jeg betaler for medlemskapet i året. Får jo ingenting for det. PS Plus er flere ganger bedre i tillegg til at det koster mindre.
  • 0
Siterer Andrilza:
Er dere klare?
http://www.youtube.com/watch?v=4CagMNLxa9M


Bring it on!
Krysser fingrene for at det klarer det The Dark Descent og alle andre innen sjangeren har feilet på.
Å faktisk være skremmende...

Sure, atmosfæren er der, men jeg rusler stort sett igjennom spillene uten å heve et øyebryn.
Skulle ønske jeg var litt mer pinglete når det kommer til slike ting, omtrent sånn jeg var som 9-10 åring, når jeg begynte å se skrekkfilm and such.
  • 0
Siterer fantomena:
Føler at Xbox LIVE Gold ikke er verdt de 500 kronene jeg betaler for medlemskapet i året. Får jo ingenting for det. PS Plus er flere ganger bedre i tillegg til at det koster mindre.


Jeg betaler ikke for Xbox LIVE, men i går fikk jeg plutselig gull medlemskap...

Lagt til 2012-06-16 22:00:
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer Andrilza:Er dere klare?
http://www.youtube.com/watch?v=4CagMNLxa9M

Bring it on!
Krysser fingrene for at det klarer det The Dark Descent og alle andre innen sjangeren har feilet på.
Å faktisk være skremmende...

Sure, atmosfæren er der, men jeg rusler stort sett igjennom spillene uten å heve et øyebryn.
Skulle ønske jeg var litt mer pinglete når det kommer til slike ting, omtrent sånn jeg var som 9-10 åring, når jeg begynte å se skrekkfilm and such.


Hehe, sånn er ikke jeg... prøvde på å spille Dead Space, men kvepper helle tiden! Så jeg orket ikke mer... ble helt utslitt.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Hva i huleste skjer det med folk.
Jeg kommenterte på en video hvor en dude hadde skrevet flaut, deretter svarte jeg at det var flaut at han var født i denne verdenen.

Deretter har jeg fått 2 meldinger av 2 forskjellige brukere ( mest sannsynlig samme dude) om at han skal anmelde meg til politiet hvis jeg ikke sletter meldingen. Hva i huleste?

http://bildr.no/view/1206659
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Haha! Bare la han holde på. Politiet kommer bare til å le

Du kan jo dra det litt lengre da, og skrive flere offensive kommentarer. Det hadde vært moro
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Hva i huleste skjer det med folk.
Jeg kommenterte på en video hvor en dude hadde skrevet flaut, deretter svarte jeg at det var flaut at han var født i denne verdenen.

Deretter har jeg fått 2 meldinger av 2 forskjellige brukere ( mest sannsynlig samme dude) om at han skal anmelde meg til politiet hvis jeg ikke sletter meldingen. Hva i huleste?

http://bildr.no/view/1206659


Om de gjør det burde de anmeldes for unødvendig bruk av politiets tid og ressurser.
  • 0
Siterer Andrilza:
Er dere klare?
http://www.youtube.com/watch?v=4CagMNLxa9M


Jippi, dør-åpne simulator 2

De 3 timene jeg spilte av Amnesia i fjor var kjedelig. Du sprang rundt å åpnet dører og så på ting.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!