Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Hvilket antivirus program er best/ anbefaler dere?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Hvilket antivirus program er best/ anbefaler dere?


Panda antivirius har funket greit for meg i alle år. Anbefales.
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Hvilket antivirus program er best/ anbefaler dere?


MSE (Microsoft Security Essentials) bruker jeg nå. Har prøvd ut Norton, Norman, AVG og Avira oså. MSE er uten tvil det beste. I tillegg tar programmet utrolig lite prosessorkraft.
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Hvilket antivirus program er best/ anbefaler dere?


Avast. Gratis og enkelt.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Microsoft Security Essentials er det som fungerer best og bruker minst ressurser.

Det kommer heller ikke opp med unødvendige advarsler og sånt.

Lagt til 2012-08-15 19:31:
Det er sykt å tenke på hvordan folk har det andre steder i verden: (STERKE BILDER)
India
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Sony er hacket igjen peeps, så skift passord så fort som mulig.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Microsoft Security Essentials er det som fungerer best og bruker minst ressurser.

Det kommer heller ikke opp med unødvendige advarsler og sånt.

Lagt til 2012-08-15 19:31:
Det er sykt å tenke på hvordan folk har det andre steder i verden: (STERKE BILDER)
India


Hva fader, det må jo lukte helt for jævlig der.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer bendik920:
Sony er hacket igjen peeps, så skift passord så fort som mulig.


What? Kilde?

Lagt til 2012-08-15 21:48:
Siterer RockFuzzEleven:
Lagt til 2012-08-15 19:31:
Det er sykt å tenke på hvordan folk har det andre steder i verden: (STERKE BILDER)
India


Og enkelte klager på at vi har det forferdelig i Norge. Våre problemer er er ingenting i forhold til det der.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer bendik920 ony er hacket igjen peeps, så skift passord så fort som mulig.

What? Kilde?

Lagt til 2012-08-15 21:48:
Citerer RockFuzzEleven:Lagt til 2012-08-15 19:31:
Det er sykt å tenke på hvordan folk har det andre steder i verden: (STERKE BILDER)
India

Og enkelte klager på at vi har det forferdelig i Norge. Våre problemer er er ingenting i forhold til det der.


Du skal se der foreldrene mine kommer fra...Jeg er veldig glad for at jeg bor her, så at folk klager skjønner jeg ikke. Sikkert bare en gjeng bortskjemte drittunger.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer fantomena:
Og enkelte klager på at vi har det forferdelig i Norge. Våre problemer er er ingenting i forhold til det der.


Det er vel et forsvinnende antall som påstår vi har det forferdelig i Norge.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer fantomena g enkelte klager på at vi har det forferdelig i Norge. Våre problemer er er ingenting i forhold til det der.

Det er vel et forsvinnende antall som påstår vi har det forferdelig i Norge.


Ikke si det. Leser det svært ofte der mange kommenterer at Norge f.eks. ligner eller er på vei til å bli som Nord-Korea og at Stoltenberg er en diktator. På Dagbladet sine debatter.
  • 0
Siterer bendik920:
Sony er hacket igjen peeps, så skift passord så fort som mulig.

Sony har bekreftet på twitter at det er falskt. Ingen suksessfull hacking.
Siterer fantomena:
Citerer The Heretic:Citerer fantomena g enkelte klager på at vi har det forferdelig i Norge. Våre problemer er er ingenting i forhold til det der.

Det er vel et forsvinnende antall som påstår vi har det forferdelig i Norge.

Ikke si det. Leser det svært ofte der mange kommenterer at Norge f.eks. ligner eller er på vei til å bli som Nord-Korea og at Stoltenberg er en diktator. På Dagbladet sine debatter.


Det er bare tullinger som sliter med å se ting i et større perspektiv. Ingenting å bry seg om.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Noen som bryr seg om at World of Warcraft viser frem sin nye trailer i morgen?

Nei, ingen?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer fantomena:
Ikke si det. Leser det svært ofte der mange kommenterer at Norge f.eks. ligner eller er på vei til å bli som Nord-Korea og at Stoltenberg er en diktator. På Dagbladet sine debatter.


Hadde folk ansett Norge som et forferdelig land å bo i, hadde de enkelt og greit flyttet vekk. Det er en av de fine tingene med å bo i en velferdsstat, man kan ta seg frihet til emigrering i motsetning til u-land. Folk som kommenterer slik i debatter overdriver med vilje for å provosere - noe som ser ut til å virke.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Noral:
Noen som bryr seg om at World of Warcraft viser frem sin nye trailer i morgen?

Nei, ingen?
Jeg bryr meg , men er usikker på om jeg skal ha MOP.
What is dead may never die
  • 0
Siterer Noral:
Noen som bryr seg om at World of Warcraft viser frem sin nye trailer i morgen?

Nei, ingen?


Nei må nok si at jeg ikke gjør det nei
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer RockFuzzEleven:
Det er sykt å tenke på hvordan folk har det andre steder i verden: (STERKE BILDER)


Å herre! Må si det er godt at verden i alle fall får sett så sterke bilder. Altfor mye sensurert og sminket der ute.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer Temujin:
Nei må nok si at jeg ikke gjør det nei

Nei vel, men den har premiere om 30min!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer Noral:
Noen som bryr seg om at World of Warcraft viser frem sin nye trailer i morgen?

Nei, ingen?


Jeg! Jeg! Jeg bryr meg veldig! Veldig veldig veldig! !!

Lagt til 2012-08-16 14:48:
Siterer fantomena:
Citerer The Heretic:Citerer fantomena g enkelte klager på at vi har det forferdelig i Norge. Våre problemer er er ingenting i forhold til det der.

Det er vel et forsvinnende antall som påstår vi har det forferdelig i Norge.

Ikke si det. Leser det svært ofte der mange kommenterer at Norge f.eks. ligner eller er på vei til å bli som Nord-Korea og at Stoltenberg er en diktator. På Dagbladet sine debatter.


Ahahaha... folk på Dagbladet er gal i hodet...

Lagt til 2012-08-16 14:55:
http://www.youtube.com/watch?v=wvYXoyxLv64&feature=plcp

En annen vri enn vanlig, men forsatt episk!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Det er sykt å tenke på hvordan folk har det andre steder i verden: (STERKE BILDER)
India


Det faktum at de bader sammen med lik kommer av blind tiltro til religionen. Andre steder hadde noe lignende vært en skandale, mens der er det helt greit fordi religionen sier det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer simidude:
Lagt til 2012-08-16 14:55:
http://www.youtube.com/watch?v=wvYXoyxLv64&feature=plcp

En annen vri enn vanlig, men forsatt episk!


Tommel opp.
Ikke like "wow", men du får med deg alt fra hvor de vil med det neste tilskuddet i serien.

Humor har alltid vært sammenlignet med pandaene, og traileren er virkelig preget av humor!

World of Warcraft - Mists of Pandaria Trailer
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Følte det hadde litt av typen "Pirates of the Caribbean" humor is seg.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Har sett noen av de siste traileren til ACIII nå. Gleder meg veldig.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siste arbeidsdag i morgen, så da er det bare å vente på lønna.
  • 0
Noen som skal ha Darksiders 2?

Det ser ut som en skikkelig oppgradering fra éneren, og det alene er en god nok grunn til å kjøpe det.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!