Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Parkour Gamer:
Det er til og med Crossbows med! Wow, dette var en utrolig positiv overraskelse!


Det er også det eneste nye våpenet i pakken.
  • 0
Vel, det er så utrolig mye annet nytt at hvor mange våpen som følger med ikke er så viktig. Dessuten er Crossbow så ulikt noe annet BF3 våpen at jeg heller vil ha det, enn fire andre mer mainstream våpen.
  • 0
Føler den traileren var ufattelig teit i forhold til realismen i Battlefield.
  • 0
Siterer fantomena:
Føler den traileren var ufattelig teit i forhold til realismen i Battlefield.


Hvorfor det?
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer fantomena:
Holder faktisk på å skrive anmeldelse av det.


Da venter jeg kanskje på den. Når tenker du at den er ute?
Get ready for a better you
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer fantomena:Føler den traileren var ufattelig teit i forhold til realismen i Battlefield.

Hvorfor det?


Måten den var spilt inn, måten karakterene beveget seg osv. var ikke BF-aktig.

Siterer 192:
Citerer fantomena:Holder faktisk på å skrive anmeldelse av det.

Da venter jeg kanskje på den. Når tenker du at den er ute?


I helga, mest sannsynlig. Kanskje i morgen.
  • 0
Siterer fantomena:
Måten den var spilt inn, måten karakterene beveget seg osv. var ikke BF-aktig.


I don't get it. Jeg elsket måten den var spilt inn på.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer fantomena:Måten den var spilt inn, måten karakterene beveget seg osv. var ikke BF-aktig.

I don't get it. Jeg elsket måten den var spilt inn på.


Så bra da. For det gjorde ikke jeg.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Vi har en tråd for Battlefield 3 gutta. Ta det der a. =)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
I butikken:
Snur meg mot min bror og sier "finn det du skal ha"
Tre minutter senere ligger det sukker i forskjellig form verdt 400kr i kurven.

Note to self:
Ikke slipp lillebror løs i butikken med den beskjeden.

I hans forsvar var en brøkdel av det mitt
  • 0
JÆVLIG typisk meg.
Jeg bestilte Huawei Ascend P1 for et par dager siden, og hentet det i posten nå nylig. Jeg har bestilt et 8 GB SD kort i tillegg, som kommer senere. I mellomtiden puttet jeg inn ett på 2 GB. Problemet er at jeg ikke får 2 GB kortet ut igjen! Jeg har puttet det inn riktig, fulgt manualen, men den sitter dønn fast og kommer ikke ut igjen. Er litt kjedelig å være stuck med 2 GB når et 8 GB kort straks kommer.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
JÆVLIG typisk meg.
Jeg bestilte Huawei Ascend P1 for et par dager siden, og hentet det i posten nå nylig. Jeg har bestilt et 8 GB SD kort i tillegg, som kommer senere. I mellomtiden puttet jeg inn ett på 2 GB. Problemet er at jeg ikke får 2 GB kortet ut igjen! Jeg har puttet det inn riktig, fulgt manualen, men den sitter dønn fast og kommer ikke ut igjen. Er litt kjedelig å være stuck med 2 GB når et 8 GB kort straks kommer.


Prøvd å dytte den innover? Da skal det vanligvis gli lett ut.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Ja, og den sitter helt fast.
  • 0
Siterer fantomena:
Føler den traileren var ufattelig teit i forhold til realismen i Battlefield.


Vil ikke si BF3 er så realistisk. Du har bare et sort utvalg av ting å gjøre.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
BF3 er et av de mer realistiske skytespillene der ute. Samtidig føles det veldig realistisk og livaktig når man spiller.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
PG: Prøv Arma eller Red Orchestra og kom tilbake hit og snakk om realisme.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
PG: Prøv Arma eller Red Orchestra og kom tilbake hit og snakk om realisme.


Haha, jeg har spilt dem. Derfor sa jeg at BF3 var et av de mer realistiske spillene, ikke nødvendigvis et realistisk spill i forhold til fx Arma. Men mer realistisk enn de fleste skytespill ;)
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
BF3 er et av de mer realistiske arcade skytespillene der ute. Samtidig føles det veldig realistisk og livaktig når man spiller.


Fixed it for ye'
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Jeg vil ikke kalle BF3 et arcade-skytespill. Isåfall, hva kaller du et ekte skytespill?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Jeg vil ikke kalle BF3 et arcade-skytespill. Isåfall, hva kaller du et ekte skytespill?
Arma og red orchestra...
What is dead may never die
  • 0
Vel, virkelig, Battlefield 3 går i det minste under min kategori som et ekte skytespill. Ja, selv CoD er et ekte skytespill, selv om det er tydelig arcade-inspirert. For at jeg skal kalle det arcade må det faktisk føles som, og spille på samme måte som et arcade spill.

Det blir som å si at fx Assassin's Creed eller Dishonored er arcade-snikespill fordi det ikke er helt realistisk.
  • 0
BF3 og Cod er arcade skytespill, derav er BF langt mer realistisk i arcade sjangeren. BF kan ikke settes i samme bås som ArmA og Red Orchestra fordi de spillene er en simulator, noe BF ikke er.

Siterer Parkour Gamer:
Det blir som å si at fx Assassin's Creed eller Dishonored er arcade-snikespill fordi det ikke er helt realistisk.


Worst. Comparison. Ever.
  • 0
Hvorfor tar telefonen min skjermblider av seg selv..?

PS Plus er et forbanna bra tilbud! Gleder meg til å høre hva som er nytt neste måned.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!