Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Bernt Erik nærmer seg 13k poster. Men det er ingenting mot den svenske redaktøren Petter sine nesten 32 000 poster.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Gratulerer på etterskudd da. Jeg nådde nylig 9000 poster selv, så du har lang vei å gå.


Er du læremesteren min?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Jeg kan være Elektro-san. Hva vil du lære?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Kunsten i å forføre en banan på en frekk måte.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Jeg er på litt over 15000 poster, dog er det nok en del mannshit inni der.
  • 0
Stilig at du akkurat nådde 15555 poster.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer sonic og link:
Er vel enkelte som er forbi 12k, så er mange som har mye arbeid foran seg.


Jepp. Får meg til å føle meg fersk med mine 5K poster.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Det kommer jo litt an på hvordan man poster da. De første årene på Gamereactor postet jeg bare noen få innlegg om dagen. Da jeg ble moderator hadde jeg postet ganske få innlegg sammenlignet med brukere som hadde vært her like lenge. Innhold er vel så viktig som antall, men det er bra for forumet at det er noen som er ganske aktive slik at det er synlig at det skjer noe hele tiden her inne.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Kan vampyrer få diabetes om de drikker blod fra mennesker med høyt blodsukker?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110702165054AA
8uddS


Siden vampyrer teknisk sett er døde produserer de nok ikke insulin uansett.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Fullførte akkurat To The Moon. The feels ;_;
  • 0
Jeg spiste akkurat en kraftig middag etter å ha gått to dager uten å orke/gidde å lage mat... Når maten nå har truffet fordøyelsen slår trøttheten inn enda jeg egentlig ikke har vært oppe så lenge siden sist jeg spiste.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg har 4271 poster på siden. Beat that! Oh, you allready have....
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Inntil videre har du flere aktivitetspoeng enn meg i det minste.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Inntil videre har du flere aktivitetspoeng enn meg i det minste.

Jeg har antageligvis vært mer aktiv siden det ble innført, uten at jeg husker når det var.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Åpenbart. Men jeg har tatt innpå de siste månedene. Dessuten foregår mye av aktiviteten min i deler av forumet som ikke registreres som aktivitetspoeng.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Mon tro om aktivitetsnivået kommer til å holde seg på dette nivået en stund, eller om det er en kortvarig glede. Skulle ønske forumet var slik hele tiden.

Men det er alt for mange av de samme personene som er aktive. Vi burde vært flere.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Det blir stadig flere. Nå er det 17 brukere med over 100 aktivitetspoeng. Det er flere enn noengang såvidt jeg vet. Hvis vi holder det gående med tiltak og høy aktivitet en stund fremover vil initiativet forhåpentlig spre seg enda mer.

Det kan nok ikke regnes med at brukere vil ha over 700 aktivitetspoeng over tid, men på sikt kan det forhåpentligvis stabilisere seg med mange brukere over 100 og 200 poeng.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Men det er alt for mange av de samme personene som er aktive. Vi burde vært flere.


En kompis av meg som jeg var hos idag sa akkurat det samme.

At det var for lite aktivitet, og at det var stort sett de samme navnene han så hele tiden.

Samtidig er det litt koselig, fordi man føler at man kjenner de fleste som holder seg her. Det er jo mange flere brukere på Gamereactor, men det virker som om mange holder seg unna forumet.
  • 0
Vi håper at når folk ser at det er aktivitet her hele tiden og alltid noe å svare på av interesse, så skal de joine inn i diskusjonene og samtalene. Forhåpentligvis sprer vi godt humør i forumet ved å sprette opp overalt og i alle tråder.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste med å hjelpe til i tiden fremover.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste med å hjelpe til i tiden fremover.


Det er flott. Jo flere, jo bedre.

Lagt til 2013-04-14 07:58:
Siterer fantomena:
Jeg er på litt over 15000 poster, dog er det nok en del mannshit inni der.


Det er jo en ganske stor prestasjon. Jeg synes det er verdt å nevne at den totale postlengden din (altså samtlige poster sammenlagt) likevel er omtrent den samme som min. Jeg har det dog fordelt på litt i underkant av 3700 poster.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Ser ut til at jeg trenger å steppe opp gamet her. 14 000 innlegg totalt gjennom min tid på Gamereactor fordelt på alle kontoene mine. Da er ikke lenger den som hersker. Sånn kan det ikke være.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
14 000 innlegg totalt gjennom min tid på Gamereactor fordelt på alle kontoene mine.


I total postlengde er du, så langt jeg kan se, nummer fire.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg er i alle fall kort og konsis i mine meninger, fremfor å utskrive dem til det evige. Kvalitet i hver bokstav er viktigere enn antallet. Den diskusjonen blir aldri gammel.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!