Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Uansett hvor mye ejg spilte Dead Island likte jeg ikke spilelt og synes det var kjedelig og monotont.
  • 0
Siterer fantomena:
Uansett hvor mye ejg spilte Dead Island likte jeg ikke spilelt og synes det var kjedelig og monotont.


Dude, 30 min er vel ikke mye. Til og med jeg spilte mer enn det med WoW før jeg ga opp og bestemte meg at det ikke var for meg.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer blyantkvesser:
http://www.youtube.com/watch?v=xF1Bt82V3NA&feature=rel
mfu


Han i midten ligner på deg daniel, han i svart vest.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fantomena:
Uansett hvor mye ejg spilte Dead Island likte jeg ikke spilelt og synes det var kjedelig og monotont.


Hvordan kan det føles monotont og kjedelig etter bare en halvtime?
  • 0
Siterer fantomena:
Uansett hvor mye ejg spilte Dead Island likte jeg ikke spilelt og synes det var kjedelig og monotont.


Du kan ikke si slike ting etter en halvtime? Du har ikke gitt spillet nok tid til å begynne engang.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer fantomena:
Uansett hvor mye ejg spilte Dead Island likte jeg ikke spilelt og synes det var kjedelig og monotont.


Jeg gav Dead Rising ca 10 timer, før jeg kom til samme konklusjon..
Gi spillet noen timer til... Hvis du fremdeles ikke liker det, kan du alltids lage en konkurranse her på GR , med spillet som premie.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Dead Rising var så lite intenst at det ble kjedelig.

2'eren dugde
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer fattigmann:
Citerer blyantkvesser:http://www.youtube.com/watch?v=xF1Bt82V3NA&a
mp;amp;feature=rel
mfu

Han i midten ligner på deg daniel, han i svart vest.


Han med grå lue sant? if so, ich bin enig.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Predator:
Citerer fantomena:Uansett hvor mye ejg spilte Dead Island likte jeg ikke spilelt og synes det var kjedelig og monotont.

Du kan ikke si slike ting etter en halvtime? Du har ikke gitt spillet nok tid til å begynne engang.


Om jeg er nødt til å gi spill tid til å bli bra er spillet dårlig lagd.
  • 0
Siterer fantomena:
Om jeg er nødt til å gi spill tid til å bli bra er spillet dårlig lagd.


Spiller fortiden Kingdom Hearts II som jeg fikk på bursdagen min for noen dager siden. Har bare spilt en time eller halvannen og syns starten er litt kjedelig. Har likevel tenkt å spille det mer. Hvorfor? Fordi jeg har hørt at starten nettopp er det, og at det blir mye bedre etterhvert. Derfor blir det litt feil å si hva man syns om et spill allerede etter en halvtime.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Liker at man dør av å dette ned fra en meter på Deus Ex HR
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Grallen:
Citerer fantomena:
Om jeg er nødt til å gi spill tid til å bli bra er spillet dårlig lagd.


Spiller fortiden Kingdom Hearts II som jeg fikk på bursdagen min for noen dager siden. Har bare spilt en time eller halvannen og syns starten er litt kjedelig. Har likevel tenkt å spille det mer. Hvorfor? Fordi jeg har hørt at starten nettopp er det, og at det blir mye bedre etterhvert. Derfor blir det litt feil å si hva man syns om et spill allerede etter en halvtime.


Ja starten er litt kjedelig..

Siterer blyantkvesser:
Liker at man dør av å dette ned fra en meter på Deus Ex HR


Det kan man i RL også...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Det kan man i RL også...


1 meter? neppe
DoGRoG og blyantkvesser er coole men gay xQ
  • 0
Siterer Kule G:
Citerer Creteck et kan man i RL også...

1 meter? neppe


Isåfall kun med hodet først.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Grallen:
Citerer fantomena:

Om jeg er nødt til å gi spill tid til å bli bra er spillet dårlig lagd.


Spiller fortiden Kingdom Hearts II som jeg fikk på bursdagen min for noen dager siden. Har bare spilt en time eller halvannen og syns starten er litt kjedelig. Har likevel tenkt å spille det mer. Hvorfor? Fordi jeg har hørt at starten nettopp er det, og at det blir mye bedre etterhvert. Derfor blir det litt feil å si hva man syns om et spill allerede etter en halvtime.


Skal selv låne KH 1 og II av en venn snart så gleder meg og er enig med deg.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer fantomena:
Om jeg er nødt til å gi spill tid til å bli bra er spillet dårlig lagd.


Du har så feil tankegang at det svir dypt i sjela mi.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hva skal det bety?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hva skal det bety?


Ah han har mangel på tålmodighet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer Predator:Hva skal det bety?

Ah han har mangel på tålmodighet.


Tålmodighet? Tror jeg har sykt mye tålmodighet når det kommer til å ventingen på BF3 betaen.

Men tror du virkelig det er så funny å spille et spill som er så kjedelig?
  • 0
I 30 min...

Jeg kan godt ramse opp en del spill sm jeg synes var kjedelige i starten, men ble bedre etterhvert:

Forza Motorsport 3, Mass Effect 2, Fallout 3, Mount & Blade, Red Faction: Guerilla, Test Drive Unlimited, Battlefield: Bad Company, Crackdown, og Borderlands... (sikkert mange fler.)

Skulle jeg droppet alle disse perlene fordi de var kjedelige i 30 min?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Kommer an på hvor kjedelige de var for deg. Dead Island var like kjedelig som Far Cry 2. Og det er ille.
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
I 30 min...

Jeg kan godt ramse opp en del spill sm jeg synes var kjedelige i starten, men ble bedre etterhvert:

Forza Motorsport 3, Mass Effect 2, Fallout 3, Mount &amp; Blade, Red Faction: Guerilla, Test Drive Unlimited, Battlefield: Bad Company, Crackdown, og Borderlands... (sikkert mange fler.)

Skulle jeg droppet alle disse perlene fordi de var kjedelige i 30 min?


Assassin's Creed, RDR og mange flere gode spill har også kjedlige starer, men blir mesterverk etterhvert!
fantomena har som sagt mangel på tålmodighet og vil ikke gi spill mer tid.
Nå er jeg lei av denne diskusjonen, fanto får bare gå glipp av mesterverk.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Dead Island et mesterverk? Haha. Ikke ifølge anmeldelsene og mange som faktisk har kjøpt spillet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!