Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Stemmer nok det Predator. Ps4 kan vel foreløpig ikke spille ps1 spill, så da må du frem med en ps3, vita eller psp isteden. Eller ebay, men jeg tror det kan bli dyrt!

Jeg holder på med del 2 nå, grallen! Det ble plutselig vanskelig igjen. Deilig!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Da blir det spennende å se om Dark Chronicle er så godt som Glorfindel sier det er!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Da blir det spennende å se om Dark Chronicle er så godt som Glorfindel sier det er!


Selvfølgelig er det det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Også en tid å våkne på.

Siterer SirGalahad:
Da blir det spennende å se om Dark Chronicle er så godt som Glorfindel sier det er!


Ikke like bra som Shameless!
  • 0
Siterer SirThomas:
Ikke like bra som Shameless!



Begge er fantastiske!

Dark Chronicle minner meg om Ni No Kuni, og det er en kjempebra ting.
  • 0
Siterer SirThomas:
Ikke like bra som Shameless!


Kan tenke meg du finner slående likheter mellom dem.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Blir en spennende kamp idag!
  • 0
Fy fader så ufortjent! Tyskland presset mesteparten av kampen og hadde noen brukbare sjanser mens Frankrike bare utnyttet to gigantiske tabber og ellers bare parkerte bussen på egen halvdel.

Jeg må dog nesten unne Frankrike å komme til finalen, men jeg hadde gledet meg til gråtende franskmenn.

Usikker på hvem jeg helst vil at skal vinne nå da, men gleden ved å se Nani og Ronaldo i tårer veier vel opp for at Frankrike vinner
Veni, Vidi, Dormivi
Skrivesperre igjen! Noen tips?
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
Siterer thosol01:
Skrivesperre igjen! Noen tips?


Hva skriver du? Blogg?
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer SirGalahad a blir det spennende å se om Dark Chronicle er så godt som Glorfindel sier det er!

Selvfølgelig er det det.


It better. Kjøpt det selv nå.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
It better. Kjøpt det selv nå.


Supert! Gøy når flere spiller samme spilll samtidig! Burde nesten laget en tråd.
  • 0
Tviler De på mine anbefalinger Tktkkrn.

Siterer SirGalahad:
Supert! Gøy når flere spiller samme spilll samtidig! Burde nesten laget en tråd.


http://www.gamereactor.no/forum/?forum=4&thread=86493

Here you are.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Tviler De på mine anbefalinger Tktkkrn.


I hope I dont need to Glrfidl. Tid vill shøw.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Tktkkrn.


Må være første gangen De har skrevet Hans navn slik.

Siterer Taktikkeren:
Tid vill shøw.


Viste jo seg ganske greit, den tiden der. Showtime.
  • 0
Siterer SirThomas:
Må være første gangen De har skrevet Hans navn slik.


Svar på bursdagshilsningene du har fått du, din frekkas.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Faan jeg har visstnok f[tt til [ gj;re tastaturet mitt engelsk eller noe s[nt, hvordan forandrer jeg tilbake_

Lagt til 2016-07-10 23:33:
Sånn, det var plagsomt
  • 0
Siterer Glorfindel:
Svar på bursdagshilsningene du har fått du, din frekkas.


Been there, done that.

Siterer Jeppzki:
Sånn, det var plagsomt


Er du fortsatt pirat?
  • 0
Siterer SirThomas:
Siterer Glorfindel:Tktkkrn.

Må være første gangen De har skrevet Hans navn slik.

Siterer Taktikkeren:Tid vill shøw.

Viste jo seg ganske greit, den tiden der. Showtime.


Showtime! 🙌🏻
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Sånn, det var plagsomt


Er du fortsatt litt homofil?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirThomas:
Er du fortsatt pirat?


Ja, jeg er fortsatt en pirat.

Siterer Glorfindel:
Er du fortsatt litt homofil?


Det har jeg aldri vært. Det er nok heller du som er usikker på din egen legning og prøver å fornærme meg ved å kalle meg det du innerst inne vet om deg selv.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Ja, jeg er fortsatt en pirat.


Hva tenker du om det å laste ned filmer?
  • 0
Siterer SirThomas:
Hva tenker du om det å laste ned filmer?


Det er for tapere med dårlig råd. En pirat er alltid rik siden han har plyndret til seg så masse rikdommer. En fattig pirat er en mislykket pirat. En pirat som laster ned ulovlig er derfor en mislykket pirat.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Siterer SirThomas:Hva tenker du om det å laste ned filmer?

Det er for tapere med dårlig råd. En pirat er alltid rik siden han har plyndret til seg så masse rikdommer. En fattig pirat er en mislykket pirat. En pirat som laster ned ulovlig er derfor en mislykket pirat.


Eller en smart en. Spare der man spare kan.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!