Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Artig at jeg faktisk klarer å ta det sakte med Uncharted 4. All jobbinga har bare gjort meg helt ferdig resten av dagen, men har litt tid i kveld før fisketur venter i morgen. Er bare så vidt forbi gravstedet til Spoiler poiler:Henry.

Smaker godt med fri, når man har fortjent det. Ja, ja, bare ja.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Predator:
Jeg aner virkelig ikke.


Hmm, da har vi et mysterium å løse.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Er bare så vidt forbi


Hahah, går an å unngå spoilere lettere ved å si at du er kommet til Kapittel Spoiler:8.
  • 0
Det var jo litt mer lettvint ja Mr. Thomas.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Jaaaaaau. Åssen gååååååår'e a?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jaaaaaau. Åssen gååååååår'e a?


Chilling in Turkey. Der?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Er det dette som erstatter nattråden? Jeg tenkte å endelig delta i nattråden mens jeg sitter som nattevakt, men trodde nattråder og tilsvarende var over og ut.

Er det noen som er her i natt?
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Er det dette som erstatter nattråden?


Du er kommet til riktig sted, ja.
  • 0
Siterer SirThomas:
Siterer IranianNosebone:Er det dette som erstatter nattråden?

Du er kommet til riktig sted, ja.


We welcome you, please stay, in exception of the rest.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Takker. Jeg får titte inn her i ny og ne, når jeg sitter nattevakt.
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Takker. Jeg får titte inn her i ny og ne, når jeg sitter nattevakt.


Hehe, litt er bedre enn ittno.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Hadde helt glemt at No Mans Sky kommer om 10 dager. Lurer på om jeg skal kjøpe det eller ikke. Noen her som skal ha det?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Hadde helt glemt at No Mans Sky kommer om 10 dager. Lurer på om jeg skal kjøpe det eller ikke. Noen her som skal ha det?


Dayum, da er vi jaggu to. Har ikke streifet meg en tanke en gang. Var en tid jeg var ganske hypet på dette spillet, men det har dabbet skikkelig av. Kommer nok til å kjøpe det, men vet ikke om det blir helt enda...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer albaga:
Noen her som skal ha det?


Njæ, må se ann på mottakelsen. Men jeg har liksom aldri hatt skikkelig interesse for spillet. Da venter jeg heller på nye Deus Ex.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Njæ, må se ann på mottakelsen. Men jeg har liksom aldri hatt skikkelig interesse for spillet. Da venter jeg heller på nye Deus Ex.


Samme her. Det minner meg på at jeg kanskje burde spille gjennom Human Revolution igjen før det nye kommer ut.

Nice avatar, btw
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Siterer dark samus nemesis:
Det minner meg på at jeg kanskje burde spille gjennom Human Revolution igjen før det nye kommer ut.


Gjorde det selv nå nylig. Knabba med meg platinum i samme slenge.

Siterer dark samus nemesis:
Nice avatar, btw


Jau takk det samme. Har vært så mye gode fjes i JoJo de siste ukene, så jeg tenkte jeg skulle benytte meg av muligheten.
Let the voice of love take you higher
Siterer albaga:
Hadde helt glemt at No Mans Sky kommer om 10 dager. Lurer på om jeg skal kjøpe det eller ikke. Noen her som skal ha det?


Make it five. Helt vilt egentlig, virker jo ganske lovende.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Donald Trump kommer til å bli president. Mark my words.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer LesMiserable:
Når mareritt går i oppfyllelse:


Den er jo kjempefresh da. Men det virker som om de viker vekk fra Megaer, det vet jeg ikke om jeg er så stor fan av.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Siterer LesMiserable:Når mareritt går i oppfyllelse:

Den er jo kjempefresh da. Men det virker som om de viker vekk fra Megaer, det vet jeg ikke om jeg er så stor fan av.


Enig, en av de bedre pokemonsa denne generasjonen utseendemessig.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Grallen:
Gjorde det selv nå nylig. Knabba med meg platinum i samme slenge.


Nice, gratulerer! Er veldig lenge siden jeg først gjennomførte Human Revolution nå. Var vel før tiden jeg startet å bry meg så mye om trophies. Kanskje jeg prøver på platinum jeg også

Siterer Grallen:
Jau takk det samme. Har vært så mye gode fjes i JoJo de siste ukene, så jeg tenkte jeg skulle benytte meg av muligheten.


Hehe, indeed. Trodde ikke jeg kom til å like denne sesongen like godt som Stardust Crusaders, men så langt er det veldig lovende.

Noen som har prøvd ut ABZÛ, btw? Lurer litt på å kjøpe det, siden soundtracket er av Austin Wintory.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
SirGalahad har fullført det, kort sagt, han elsket det.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
SirGalahad har fullført det, kort sagt, han elsket det.


For en opplevelse det var! Amazing!

Siterer dark samus nemesis:
Noen som har prøvd ut ABZÛ, btw? Lurer litt på å kjøpe det, siden soundtracket er av Austin Wintory.


Musikken er helt magisk!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!