Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Da var jeg på plass i England igjen. Litt surt å måtte stå opp halv 5 i dag men digg at alt slitet er over. Nå skal det chilles så hardt som over hodet mulig før det braker i gang med neste semester
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Crazy Kraken:
"Motsatt" blir vel litt feil, for det er tross alt mye enklere å finne kvinneklær når mesteparten av butikkene er for damer. Eller så kan man sammenlikne herreavdelingen og kvinneavdelingen på Cubus. Err... Ja, det er ikke et ekstremt stort utvalg for menn sammenliknet med kvinner. Og grunnen? Kvinner kjøper mer kler enn menn og det ligger derfor mer penger i dette. Men om vi snakker om pris så skal jeg ikke uttale meg.


Jeg tenkte vel på prisen ja. Jeg har i hvert fall aldri betalt 2000kr for en genser.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg tenkte vel på prisen ja. Jeg har i hvert fall aldri betalt 2000kr for en genser.


Fikk en Lacoste t-skjorte av dama til 700 fra en dritdyr butikk. Så prøvde jeg den og den passet overhodet ikke. Jeg dro så innom den dyre butikken og det eneste plagget de hadde som var lang nok (har jævlig lang overkropp) kosta 2000. Takk og pris, så var den jævlig nice, så ble ''bare'' 1300 i mellomlegg. Dyrt å handle på merkebutikker i Bodø.

Siterer Glorfindel:
Trodde det var stikk motsatt.


Finner sjeldent noe fint i Bodø for under 1000, men nå er jeg skikkelig merkesnobb da.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Kasernevakt i fra 03.00-05.00. Fya.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Er ikke så voldsomt nøye på klærne mine selv,så lenge de ser greie ut. Må få svidd av gavekortet jeg har på Boys of Europe tho.

Siterer Taktikkeren:
Kasernevakt i fra 03.00-05.00. Fya.


Er da ikke så lenge, om noe.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Nei, det er sant.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Nei, det er sant.


Tre minutter til nå.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jupp, og nå er jeg ferdig. Nå ser jeg litt Blacklist før revelje klokka 05.50.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Søndag. Dagen etter lørdag. Dagen før mandag. Not sure if good day, or bad day.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Søndag. Dagen etter lørdag. Dagen før mandag. Not sure if good day, or bad day.


Nøytral dag.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
I går var jeg så fyllesjuk at den fremdeles sitter igjen i dag. Jobb er et helvete nå.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
I går var jeg så fyllesjuk at den fremdeles sitter igjen i dag. Jobb er et helvete nå.


Høres deilig ut.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Høres deilig ut.


Av og til er det passende å droppe sarkasmen.
Siterer SirThomas:
Av og til er det passende å droppe sarkasmen.


Det tilfellet er vel rimelig selvforskyldt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirThomas:
Av og til er det passende å droppe sarkasmen.


Av og til er det greit å ta en spøk.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det tilfellet er vel rimelig selvforskyldt.


Hva så?

Siterer The Cookiemonster:
Av og til er det greit å ta en spøk.


Hadde det bare vært av og til.
  • 0
Siterer SirThomas:
Hadde det bare vært av og til.


er Den "tired"
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
er Den "tired"


https://www.youtube.com/watch?v=rYDW9s4Hjf4&t=0m8s
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer A to the H:
I går var jeg så fyllesjuk at den fremdeles sitter igjen i dag. Jobb er et helvete nå.


Synes synd på folk som blir fyllesjuke jeg.
Siterer A to the H:
Siterer Glorfindel:Jeg tenkte vel på prisen ja. Jeg har i hvert fall aldri betalt 2000kr for en genser.

Fikk en Lacoste t-skjorte av dama til 700 fra en dritdyr butikk. Så prøvde jeg den og den passet overhodet ikke. Jeg dro så innom den dyre butikken og det eneste plagget de hadde som var lang nok (har jævlig lang overkropp) kosta 2000. Takk og pris, så var den jævlig nice, så ble ''bare'' 1300 i mellomlegg. Dyrt å handle på merkebutikker i Bodø.

Zalando vet du. Der har de alt. Og gratis retur hvis det ikke passer.

Siterer Glorfindel:Trodde det var stikk motsatt.

Finner sjeldent noe fint i Bodø for under 1000, men nå er jeg skikkelig merkesnobb da.


Lagt til 2017-01-18 15:41:
Okei, er på mobilen så den siteringen i postet ble helt mongo, men min kommentar er tredje nederst setningen og rettet mot den nederste setningen
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Zalando vet du. Der har de alt. Og gratis retur hvis det ikke passer.

Kjøper mye på Zalando selv.

Decent utvalg og ser helt greit ut, men jeg er på ingen måte noen moteløve eller merkesnobb så kan være at jeg ser helt løk ut.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
men jeg er på ingen måte noen moteløve eller merkesnobb så kan være at jeg ser helt løk ut.


Da er vi to. Jeg går i trenings/fritidsklær nær sagt hver gang muligheten byr seg.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Nah, orker ikke Zalando. Hater å bestille online.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Kaffe trengs i mellom slagene kjenner je.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Not found
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!