Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Naughty Bear var også gøy den første timen.
  • 0
Sup niggas?
  • 0
Siterer Jeppzki:
Sup niggas?


Ser på Let's Plays på youtube siden jeg ikke orker å spille sjæl akkurat nå.
Let the voice of love take you higher
Hva skjer, dudes and dudettes?
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Hva skjer, dudes and dudettes?


Trent litt, og nå går det i Horizon.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer A to the H:
Hva skjer, dudes and dudettes?


Fikset billetter til Fast & Furious 8 senere i kveld.
  • 0
Er på jobb.

Men i hodet mitt så ligger jeg og Glorfindel foran en peis på gulvet på en bjørnepels og omfavner hverandre.
Siterer Jeppzki:
Men i hodet mitt så ligger jeg og Glorfindel foran en peis på gulvet på en bjørnepels og omfavner hverandre.


Dream vacation right there <3<3
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer A to the H:
Hva skjer, dudes and dudettes?


Nettopp ankommet hotellet i London, så nå ligger jeg og chiller litt før jeg skal ut å ete.
Let the voice of love take you higher
Siterer A to the H:
Hva skjer, dudes and dudettes?


Har vært i Sverige hele dagen, kjøpt fancy tapet og vært hos frisøren. Det tok 4 timer å få blåfargen ut av håret, but it feels good to be blond.

Nu skal jeg kose meg med litt gaming.
  • 0
Siterer A to the H:
Hva skjer, dudes and dudettes?


Borderlands og påskegodt skjer.
The D' is silent.
Siterer Finalfantasyfrelst:
Borderlands og påskegodt skjer.


Må spille Borderlands med deg en dag altså
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Er meget dårlig aktivitet her om dagen, it's kinda sad. Dere kan jo fortelle om dagen deres eller om dere har gjort noe spennende i påsken.

I dag var jeg ute på en lang skogstur, very beautiful. Så gamet jeg litt, dro på bursdagen til søskenbarnet mitt som fylte 20. It was very hyggelig. Then I got home, spilte mer og nå sitter jeg å loker på nett. Veldig innholdsrik dag... xD
Siterer Quinzel:
Er meget dårlig aktivitet her om dagen, it's kinda sad. Dere kan jo fortelle om dagen deres eller om dere har gjort noe spennende i påsken.

I dag var jeg ute på en lang skogstur, very beautiful. Så gamet jeg litt, dro på bursdagen til søskenbarnet mitt som fylte 20. It was very hyggelig. Then I got home, spilte mer og nå sitter jeg å loker på nett. Veldig innholdsrik dag... xD


wow
many norsk
such språk
so kreft
wow
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Støtter Cookiemonster her, det står i reglementet at man skal skrive forståelig norsk!
  • 0
Siterer SirThomas:
Støtter Cookiemonster her, det står i reglementet at man skal skrive forståelig norsk!

Tror dette skyldes at moderatorene går foran med et dårlig eksmpel, exhibit A:
Siterer Glorfindel:
Dream vacation right there <3<3
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Tror dette skyldes at moderatorene går foran med et dårlig eksmpe, exhibit A:
Siterer Glorfindel:
Dream vacation right there <3<3


Hei da. Dette er da forståelig

Siterer Lt Mactawish:
eksmpe, exhibit A:


Dette derimot, er verre
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Var da voldsomt til svar på den forrige kommentaren min.

Jeg sitter nå med eksamen i ''Historikeren i samfunnet'', hvor vi skal skrive 20-25 om et undervisningsopplegg. Jeg har sittet hele påsken med denne oppgaven, og har holdt på med den i snart tre måneder nå (prep, gjennomføring og nå oppgaven). Før tirsdag hadde jeg 9 sider med shit content. Nå har jeg snart 16 sider med polert refleksjon. Jeg tror ikke jeg har vært så fornøyd med en innsats siden bacheloren min i fjor. Alle i klassen min ligger på rundt 2-7 sider, og jeg er ensom majestet foran dem med 10 sider, og innleveringsfristen er den 16 mai. Jeg hadde satt som mål å bli ferdig med den innen den 30. april, men det målet tror jeg at jeg knuser.

#føkkskippertak #doshitbeforeDLD
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer SirThomas:
Støtter Cookiemonster her, det står i reglementet at man skal skrive forståelig norsk!


I refuuuse
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Drikker oss i form og klår litt på damene. Frekkeste outfit'en til Irina, faaaaaen.
  • 0
Siterer SirThomas:
Drikker oss i form og klår litt på damene. Frekkeste outfit'en til Irina, faaaaaen.


Hoi!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer SirThomas:
Drikker oss i form og klår litt på damene. Frekkeste outfit'en til Irina, faaaaaen.


Hvor er det egentlig blitt av SirThomas? Brukeren hans er jo blitt slettet...
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Siterer sideswipe:
Hvor er det egentlig blitt av SirThomas? Brukeren hans er jo blitt slettet...


Tror vi har en egen tråd der moderatorer kan komme med oppdateringer rundt slike saker.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Tror vi har en egen tråd der moderatorer kan komme med oppdateringer rundt slike saker.


Hva heter så den tråden?
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!