Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Quinzel:
Takk for at jeg ikke fikk negativ kommentar daaaa!^^


Den koselige stemmen du har på Skype går det jo ikke an å si noe negativt om.

Har glemt stemmen til Cookiemonster, selv om han hørtes litt ut som en gårdsbruker ved navn Paul.
Siterer SirThomas:
Den koselige stemmen du har på Skype går det jo ikke an å si noe negativt om.


Awww, Sirt! Nå må jeg si du faktisk legit gjorde meg veldig glad, det var faktisk skikkelig hyggelig å høre. Sånn for reals, tusen takk It kinda made my day! Takk!
  • 0
Siterer SirThomas:
Har glemt stemmen til Cookiemonster, selv om han hørtes litt ut som en gårdsbruker ved navn Paul.


Veldig spesifikt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirThomas:
Skype


Hvem filler'n med respekt for seg selv bruker fortsatt Skype i stedet for Discord eller Teamspeak?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Hvem filler'n med respekt for seg selv bruker fortsatt Skype i stedet for Discord eller Teamspeak?


Jeg.
Let the voice of love take you higher
Discord er mye greiere.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Discord er mye greiere.


Har ærlig talt aldri orket å sette meg inn i det, har ikke hatt behovet. Men det er kanskje på tide å sjekke det ut, for Linux-utgaven av Skype er no jævla ræl.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Discord er mye greiere.



Mye bedre enn Skype.
mah boi
  • 0
discord er så enkelt. Ikke spesielt mye å sette seg inn i.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Discord endret livet mitt.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
I dag fikk jeg utdelt siste eksamensoppgaven jeg skal ha på studiet. Feels good man.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ferdig med sidte eksamen for i år. Kunne gått bedre men er i grunn bare fornøyd med å ha fri
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Lt Mactawish:
bare fornøyd med å ha fri


Digg! Nå må jeg bare skrive ferdig denne eksamensoppgaven og levere bacheloroppgaven ,så skal jeg jaggu ta meg ferie sjæl.
Let the voice of love take you higher
Dette ble plutselig tråden om Discord.
Siterer SirThomas:
Dette ble plutselig tråden om Discord.


På hvilken måte synes du Discord er bedre enn sex?
  • 0
Siterer Grallen:
Digg! Nå må jeg bare skrive ferdig denne eksamensoppgaven og levere bacheloroppgaven ,så skal jeg jaggu ta meg ferie sjæl.

Høres ut som noe pes, men når du er ferdig så kan du slække med god samvittighet.

(gleder meg ikke til slutten av neste år når jeg må skrive en oppgave på internshipet mitt og så gyve rett på min egen bacheloroppgaveting av og til lurer jeg på hvorfor jeg absolutt skulle studere )
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Muntlig eksamen den 7. juni, så blirre deilig med ferie - ferie som betyr fulltid på jobben min. føkk ye...
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Siterer A to the H:
Muntlig eksamen den 7. juni, så blirre deilig med ferie - ferie som betyr fulltid på jobben min. føkk ye...



Yeeee.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Yeeee.


Da kjenner man livsgnisten blir trukket ut sakte, men sikkert. Huffameg.

Blir 3 uker ferie i august tho, så erre siste året på universitetet.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
To ting jeg vil si:

1: Bestilte noe i posten for 4 uker siden, som jeg betalte en god del for, typ 8 ting. Får varene, og ofc mangler det to varer (de dyreste) og det var skade på noen av de jeg fikk. Klagde, skulle få de med skade erstattet (siden han visste det var skade på de) og de manglende dyreste varene. Har mast på nettsiden i 3 uker om de kan sende de, men de bare "beklager, forsinkelse pga helligdager" og masse andre unnskyldninger. De sendte varene på tirsdag (endelig), og nå fikk jeg sms fra posten at varene er forsinket. What is this. Ifølge pakkesporing forsvant de på vei fra Oslo til Kongsvinger.

2: hva skjer med kommentering på gamle blogger? Ikke noe hate altså, bare jeg som trodde de var nye så skvatt litt. Så da jeg så den "takk for meg, gamereactor" så tenkte jeg bare i alle dager. Og noe youtube-greier. Kanskje jeg skal rote i gamle blogger her, kanskje mye godsaker å finne.


Siterer Lt Mactawish:
Ferdig med sidte eksamen for i år. Kunne gått bedre men er i grunn bare fornøyd med å ha fri


Celebrate good times, come on! http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/11821169_308955739228733_971112714_n.jpg?ig_cache_key=MTA3MjY2NzYzMzI0NTk1MDIyNw%3D%3D.2
  • 0
Siterer Quinzel:
2: hva skjer med kommentering på gamle blogger? Ikke noe hate altså, bare jeg som trodde de var nye så skvatt litt. Så da jeg så den "takk for meg, gamereactor" så tenkte jeg bare i alle dager. Og noe youtube-greier. Kanskje jeg skal rote i gamle blogger her, kanskje mye godsaker å finne.



Haha, skvatt selv. Les mine gamle blogger. Der har jeg en del rasende festligheter fra da jeg var drittunge.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Haha, skvatt selv. Les mine gamle blogger. Der har jeg en del rasende festligheter fra da jeg var drittunge.


Godt å høre jeg ikke er eneste xD Der har jeg underholdning hele helgen vil jeg tro :p
  • 0
Siterer Quinzel:
Der har jeg underholdning hele helgen vil jeg tro :p


Oh no. Ikke den bloggen... 7 år gammel blogg om ekskjæresten.... Jeez
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Oh no. Ikke den bloggen... 7 år gammel blogg om ekskjæresten.... Jeez


Gjør som meg da vel, slett alle bloggene!
  • 0
Siterer Jeppzki:
Gjør som meg da vel, slett alle bloggene!


Nah. Det føles litt som en time capsule. slik at jeg kan se hvor kjøtthue jeg var da.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!