Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Crazy Kraken:
Er det der det er fest?

Ja , for øyeblikket så er det vel det.
  • 0
Boy, oh boy, the price of freedom is steep, tror jeg har blitt litt avhengi av gaming igjen. Nå som jeg ikke har noen cosplayprosjekter på g, så bruker jeg all cosplaytid på gaming istedet, og det er mye tid. xD Bytter mellom FF7 og Persona 5, both damn good games so far. Det er livet mitt om dagen ass^^

Og fant nettopp ut at en gruppe jeg er medlem av på face, som jeg trodde ingen andre så hva jeg likte i og at den var typ lukket, visste seg at andre kan se hva jeg liker da pappa bare "Kine, dette bildet dukket opp på face! Dette er noe for deg". Flaut da det er sånn FF-fanart av alt mulig xD jeg har nok likt et bilde av Cloud i ovis der en gang liksom, haha xD
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det der det er fest?


Ja jøss, regelkanalen, som er det første det linkes til, er full av fart
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
George A. Romero er død
pstt* me: looking down, hey you bastart look up! me: facepalm
  • 0
Siterer Eivind Johannessen:
George A. Romero er død


Rip
Tror dere kaviar blir bedre hvis man tilsetter litt kanel og cayennepepper?
  • 0
Siterer Jeppzki:
Tror dere kaviar blir bedre hvis man tilsetter litt kanel og cayennepepper?

Ja.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Ja.


Det ble det så absolutt ikke!
  • 0
GR på mobil (ikke appen) er betydelig raskere nå *bank i bordet*
Skulle altså ikke mer til enn å møte Tor Erik og kaste alle våre klager direkte på han
Siterer TK Art:
GR på mobil (ikke appen) er betydelig raskere nå *bank i bordet*
Skulle altså ikke mer til enn å møte Tor Erik og kaste alle våre klager direkte på han


Jeg tror det må være karma, chi eller planetenes posisjon som har påvirket dette, for jeg har ikke løftet en finger.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Siterer Tor Erik:
Jeg tror det må være karma, chi eller planetenes posisjon som har påvirket dette, for jeg har ikke løftet en finger.


Enten det, eller så må det ha hatt veldig mye å si at de flyttet menyknappen fra venstre til høyre side
Siterer Tor Erik:
Jeg tror det må være karma, chi eller planetenes posisjon som har påvirket dette, for jeg har ikke løftet en finger.


Tankekontroll som styrte teknikerne, selvfølgelig. Neste steg er å få de til å fikse krypinnene, som plutselig ble tullet til over natta.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer Tor Erik:
Jeg tror det må være karma, chi eller planetenes posisjon som har påvirket dette, for jeg har ikke løftet en finger.


Må ikke innrømme det, bare ta imot creds xD
  • 0
Kjenner jeg blir lett irritert over turisme for tiden, er bortimot umulig å finne billetter hjem til en relativt ok pris så jeg er nærmest "fanget" her i England

Har ikke hatt muligheten til å ta dra hjem og slik det ser ut så er en impuls-tur hjem for å treffe venner og familie når de faktisk har fri helt av bordet.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Kjenner jeg blir lett irritert over turisme for tiden, er bortimot umulig å finne billetter hjem til en relativt ok pris så jeg er nærmest "fanget" her i England


Skulle dratt hjem etter du var ferdig i Danmark vett.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Kjenner jeg blir lett irritert over turisme for tiden, er bortimot umulig å finne billetter hjem til en relativt ok pris så jeg er nærmest "fanget" her i England

Har ikke hatt muligheten til å ta dra hjem og slik det ser ut så er en impuls-tur hjem for å treffe venner og familie når de faktisk har fri helt av bordet.


Det er så dumt at de sluttet med sånne last-minute billetter.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
RIP Chester Bennington
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Skulle dratt hjem etter du var ferdig i Danmark vett.

True, men jeg må egentlig være her pga. placementgreiene, hadde håpet på en uke eller to hjemme men burde selvfølgelig tatt det i Juni ellerno. Selv hvis jeg hadde komt hjem hadde det jo vært et problem hvis jeg plutselig måtte bort hit på kort varsel.

Siterer Archana:
Det er så dumt at de sluttet med sånne last-minute billetter.

Jupp.

Uansett hadde det vært ganske risky å reise når man ser på problemene Norwegian har hatt i det siste så det er vel like greit.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
True, men jeg må egentlig være her pga. placementgreiene, hadde håpet på en uke eller to hjemme men burde selvfølgelig tatt det i Juni ellerno. Selv hvis jeg hadde komt hjem hadde det jo vært et problem hvis jeg plutselig måtte bort hit på kort varsel.


Skjønner. Som du nevner, så er det mye rør med Norwegian i tillegg, så de ville vel funnet på å booke en flight uten pilot eller noe, hah.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
GReat activity.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Den kommer nok tilbake skal du se. Spillhøsten starter straks nå, og da kommer folk inn igjen;)
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Den kommer nok tilbake skal du se. Spillhøsten starter straks nå, og da kommer folk inn igjen;)


Ferie tar virkelig på det
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Den kommer nok tilbake skal du se. Spillhøsten starter straks nå, og da kommer folk inn igjen;)

Siterer sideswipe:
Ferie tar virkelig på det


Ferie, og flere finnes nå på Discord. Får dog forsøke å holde litt liv her enda.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Fanget i skjærsilden
Et livløst objekt, i live
Avventende represalier
Døden er deres frikjennelse
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!