Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Crazy Kraken:
Bruker ikke Rotten Tomatoes, nei. For meg holder det å sjekke IMDB
Siterer SirGalahad:
Av og til metacritic for å sjekke kritikernes score.

Ja, det er også en mulighet ,bruker gjerne imdb og tomotes. Foretrekker nok i hvertfall begge over metacritic da må det i hvertfall være som Sier Galahad sier mest til kritikk score på film

Siterer Crazy Kraken:
Ta en tur innom den nye tråden jeg lagde!
https://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=92673&page=1#3039903

Ja,ok
  • 0
Siterer SirThomas:
Siterer Elektro Banana et finnes ikke noe mer sanne ord enn det der.

Skal vi se Kingsman 2 på kino sammen?


For å være helt ærlig synes jeg 1-eren var helt ok. Jeg har allerede avslått en annen som spurte om å se den fordi jeg ikke er interessert i filmen.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Noe liv der ute?
Siterer SirGalahad:
Noe liv der ute?


Kan virke som de bare er oss to her på forumet i det siste
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Siterer SirGalahad:Noe liv der ute?

Kan virke som de bare er oss to her på forumet i det siste

Hei, det er dårlig gjort, jeg er her jeg å , haha, neida , men ja det er lite liv på forumet. Om det er noe liv ,tja så vidt
Siterer Crazy Kraken:
Kan virke som de bare er oss to her på forumet i det siste


Det er "bare" jeg som holder liv i siden med mine blogger og anmeldelser
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
Det er "bare" jeg som holder liv i siden med mine blogger og anmeldelser


Det er konge at du anmelder og blogger! Har vært en god del aktivitet her faktisk i forhold til hvor dødt det har vært det siste året. Kjekt å se at folk skrive i de ulike trådene, og at det er litt diskusjon på forumet
Siterer Xtord:
Hei, det er dårlig gjort, jeg er her jeg å , haha, neida , men ja det er lite liv på forumet. Om det er noe liv ,tja så vidt


Hehe, det var ment å provosere frem en reaksjon, og det fikk jeg til! Men det ER lite aktivitet for tiden.

Siterer sideswipe:
Det er "bare" jeg som holder liv i siden med mine blogger og anmeldelser


Det er mange her som er flinke til å blogge osv, og det er selvfølgelig kjempebra, men det ser ikke ut til at den aktiviteten smitter direkte over på selve forumet og det er litt synd.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Ja. Veldig synd. Vi fire holder det i hvertfall ganske så gående
Jeg har iallfall ikke tenkt å holde fo
  • 0
Jeg har vel mer eller mindre "returnert" nå (har vært mye av og på sida siden jeg joinet), får se hvor lenge det varer, begynte å savne sida litt

Hørte også snakk om en discord-channel, invite? Prøvde linken tidligere i emnet men den er visst "expired"
Take off every zig, for great justice
Siterer Worst Username Ever:
Hørte også snakk om en discord-channel, invite? Prøvde linken tidligere i emnet men den er visst "expired"


Prøv denne https://discord.gg/sPwz7Rx
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Siterer Worst Username Ever:Hørte også snakk om en discord-channel, invite? Prøvde linken tidligere i emnet men den er visst "expired"

Prøv denne https://discord.gg/sPwz7Rx

thank :3
Take off every zig, for great justice
Hvis flere trenger så ligger det invite til serveren inne på krypinnet mitt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Vel. Det er da fremdeles noen her.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
Innimellom.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Strategist:
Vel. Det er da fremdeles noen her.


Noen få.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Noen få.

Ja , veldig lite aktivitet, går opp når det konkurranser da, men ja det er lite folk som erher . Er jo innom så og si minst en gang hver dag , men ikke all verden jeg føler er hvert å kommentere eller skrive.
Hva skjera folkens? Er det noe gaming på gang?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva skjera folkens? Er det noe gaming på gang?


Spiller noen runder Overwatch før leggetid. Prøver å mekke noen Halloween lootboxer når jeg har muligheten.
Let the voice of love take you higher
Siterer Crazy Kraken:
Hva skjera folkens? Er det noe gaming på gang?
¨

Ikke noe gaming for øyeblikket. Planer om å spille Uncharted: The Lost Legacy etter jeg er ferdig med filmen jeg holder på med
Bare å adde meg på Battle.net, hvis noen vil spille Overwatch på pc ;)

Battle-tag: blobgobber#2627
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!