Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Nope, men for å gi deg en veldig kort utgave: helt klart verdt et kjøp om du liker første sesong. Deck Nine har helt klart ikke gjort skam på Dontnod sitt univers.
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Nope, men for å gi deg en veldig kort utgave: helt klart verdt et kjøp om du liker første sesong. Deck Nine har helt klart ikke gjort skam på Dontnod sitt univers.


Jeg har spilt spillet jeg også, men jeg var bare spent på hva GR hadde å si om saken.

Selv syns jeg spillet både var bra, og litt skuffende. Skuffende fordi det ikke holdt helt mål sammenliknet med sesong 1 (som i min bok er et utrolig bra spill), men fremdeles bra. Historien er nok det største problemet for meg, fordi den virker så rushed (det burde nok vært 5 episoder), men jeg er glad for det vi fikk, og de nye stemmeskuespillerne gjorde en solid jobb!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Send hep. Nå er jeg så hyped på Krigsguden at jeg holder på å krepere...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Send hep. Nå er jeg så hyped på Krigsguden at jeg holder på å krepere...


Hahaha, hype is dangerous.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Send hep. Nå er jeg så hyped på Krigsguden at jeg holder på å krepere...


My body is ready!

For å holde ut, så har jeg gitt The Witcher 3 en ny sjanse.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Såååeeehhh... Jeg har enda ikke spilt Horizon Zero Dawn og Persona 5. Begge spillene er på salg på CDON nå (green friday). HZD: Complete edition for 400kr og P5 for 300kr. Hvilke av de to spillene burde jeg sjekke ut først? Tror jeg har noen timer igjen av GoW, men det hadde vært gøy å hoppe rett over på noe annet etter at jeg er ferdig. Samtidig har jeg jo litt backlog...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Nevermind! Jeg har Persona 4 til PS Vita, så da gir jeg det en sjanse først. Passer meg bedre å spille et litt rolig JRPG enn GoW nå som jeg har blitt skikkelig forkjølet.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Skriver litt på andre forumer og sånt. Prøver å forstå Internet kulturen. Ser på Monty Phytons Flygende sirkus på Netflix.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har Persona 4 til PS Vita, så da gir jeg det en sjanse først.


Anbefaler å plukke opp Persona 5 etterhvert, for gameplayet der er veldig mye bedre enn i 4.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Anbefaler å plukke opp Persona 5 etterhvert, for gameplayet der er veldig mye bedre enn i 4.


Persona 5 er det beste i serien?

Jeg er litt usikker på om jeg gjorde et smart valg angående vanskelighetsgrad i P4. Jeg har hørt at Persona spillene kan være ganske vanskelige, men jeg valgte "normal". Burde jeg valgt "easy" (very easy blir vel for lett?) hvis jeg ikke har peiling, eller burde normal gå fint?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Persona 5 er det beste i serien?


Jeg syns det, men så har jeg bare fullført 5. 4 Golden er jeg ca 25 timer inn i, og de andre har jeg ikke rørt.

Siterer Crazy Kraken:
Burde jeg valgt "easy" (very easy blir vel for lett?) hvis jeg ikke har peiling, eller burde normal gå fint?


Jeg spiller på Normal på 4 Golden nå, og det har gått fint sålangt, selv om jeg er nødt til å grinde der jeg er nå, tror jeg kanskje er litt underleveled. Jeg vet ikke hvordan very easy er i 4 Golden, men jeg spilte på det i P5 på den andre gjennomspillingen min (jakta på trofeer), og det var helt latterlig lett.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Åja! Persona 3 er det eneste jeg har prøvd (før jeg startet på P4 i dag) og der ble jeg stuck... Men P3 var veldig bra, det er nok bare jeg som er dårlig.

Men jeg får fortsette litt på normal, tenker jeg!

Persona 5 frister forsåvidt veldig mye uansett. Ser ut som et utrolig bra spill.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har akkurat begynt å jogge, de sier det er bra for helsen og at fysisk aktivitet er en bra måte å kurere depresjon på... My ass!!! Tre dager inn i rutinen og jeg har lyst til å dø!
Gjør vondt i knærne og jeg føler lungene kan eksplodere når som helst.
Den gnomen som sa at dette er bra for deg burde blitt låst inn i en mørk celle før vi kuttet av han balla, trøkte dem ned i halsen på han og tvangsforet han på avføring til hans siste åndedrag.
For alt i verden kids, IKKE begynn å jogge!
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Har akkurat begynt å jogge, de sier det er bra for helsen og at fysisk aktivitet er en bra måte å kurere depresjon på... My ass!!! Tre dager inn i rutinen og jeg har lyst til å dø!
Gjør vondt i knærne og jeg føler lungene kan eksplodere når som helst.
Den gnomen som sa at dette er bra for deg burde blitt låst inn i en mørk celle før vi kuttet av han balla, trøkte dem ned i halsen på han og tvangsforet han på avføring til hans siste åndedrag.
For alt i verden kids, IKKE begynn å jogge!


Jogging is life.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Jogging is life.


Jogging er den tafatte mellomtingen mellom gåing og løping. Du får støteffektene fra løpingen, men bruker mer tid på å bruke like mye energi. Står over.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jogging er den tafatte mellomtingen mellom gåing og løping. Du får støteffektene fra løpingen, men bruker mer tid på å bruke like mye energi. Står over.

Har inngått et moralsk veddemål med meg selv, skal fortsette denne rutinen ut mai.
Det forutsetter at jeg jogger i minst 30 minutter vær dag, unngår røyk og spiser fisk tre dager i uken. Vet ikke altså.. Føler meg bare trøtt og utslitt hele dagen, tar vel litt tid før resultatene kommer
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Nå har jeg nesten runna Quantum Break for andre gang, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd! Må kanskje skrive en liten anmeldelse...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Aaaaarrrgghhh! Little Nightmares er seriøst et av de dårligste og mest frustrerende spillene jeg har spilt. Herregud for et frustrerende leveldesign, og for noen seige og upresise kontrollere. Holy banana! Spillet er pent, men det hjelper virkelig ikke. Det har til og med store framerate problemer på xbox one. Nei, styr unna folkens!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Aaaaarrrgghhh! Little Nightmares er seriøst et av de dårligste og mest frustrerende spillene jeg har spilt. Herregud for et frustrerende leveldesign, og for noen seige og upresise kontrollere. Holy banana! Spillet er pent, men det hjelper virkelig ikke. Det har til og med store framerate problemer på xbox one. Nei, styr unna folkens!


Strengt a gitt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg likte Little Nightmares, mye takket være atmosfæren i spillet. Personlig hadde jeg ikke problemer med leveldesignet, men jeg kan godt skjønne at kontrollene kan være ødeleggende.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Strengt a gitt.


Jeg tror de fleste som kjenner meg på dette forumet vet at jeg er en ganske tålmodig og reflektert person, men sjeldent har jeg blitt så sint som da jeg spilte Little Nightmares i går kveld. Som Grallen sier, så er atmosfæren kjempebra! Grafikken og det visuelle designet er helt utrolig, men for meg så feiler det på alle måter som et "spill". For meg blir dette en veldig dårlig Inside/Limbo. Spillet er av 2,5d designet, og dette sammen med seige kontrollere gjør at spillet føles veldig upresist og urettferdig. Leveldesignet har for meg store problemer når det gjelder å gjøre det tydelig for spilleren hva spilleren skal/burde gjøre for å komme videre. Det er flere ganger spillet har "lurt" meg med ting som er platformer som man kan hoppe til som ikke leder noen veier (kanskje bare til døden). Spillet lider av å være et "prøve og feile" spill. Dette slet også Inside med til tider, men det spillet hadde korte loading tider for å prøve på nytt. I Little Nightmares er lastetidene helt latterlig lange som gjør at det å dø blir langt mer frustrerende enn det burde være.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
I går ble Windows 10 OS-et mitt helt korrupt. Etter langt tid med mye diverse problemer så sa det til slutt stopp. Problemet er også at BIOS ikke kjenner igjen Windows 10 på USB (for å reinstallere). Jeg ble altså nødt til å installere Ubuntu Linux på PCen min. Ikke spesielt optimalt, med tanke på at minst 60-70% av alle spillene mine på steam nå ikke fungerer lenger, men nå kan jeg trygt bruke PCen til all annen bruk.

Så, frem til jeg finner ut hva problemet med BIOS er (nei, den trenger ikke en oppdatering), eller kjøper nytt hovedkort (men da må jeg også kjøpe ny CPU+RAM=dyrt), så blir det veldig lite The Witcher 3, PUBG, Rainbow Six Siege, Warhammer: Vermintide 2, osv osv...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ubuntu Linux


RIP.

Håper at du finner ut hva som feilen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
RIP.


Ubuntu er ikke så ille, egentlig, selv om det er litt herk å hele tiden skulle bruke terminalen for å installere oppdateringer, og programmer. Det største problemet er nok at de fleste spill ikke støttes på Linux.

Siterer Grallen:
Håper at du finner ut hva som feilen.


Jeg også! Men jeg er redd jeg rett og slett må kjøpe nytt hovedkort...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Slapper av, ser på pcen, Gr og på Off topic på Steam.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!