Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ingen gjestehåndduk...


Du har gjort ditt fornødende på et fremmed bad. Du har vasket hendene, men oppdager så at der ikke finnes noen gjestehåndduk...

Hva gjør du?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Svaier med hendene for å få vekk det verste, så stikker jeg hendene i lommene uten gjenstander i for å tørke uten å lage synlige vannflekker.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Rister hardt nok på hendene. Det er ikke verre.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Eller la vær å vaske hendene. Like a douch.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
What woul MacGyver do?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
What woul MacGyver do?


Lage en gjestehåndduk av sin bakteriefrie gaffateip.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • Los
  • Los
Tørker hendene mine på den håndduken som henger der. Jeg kjenner ingen som her en dødelig sykdom som spres ved å ta på hånduken som henger der. Og om de som bor der bruker den til å tørke hendene kan det virkelig ikke være så gale.

Det store spørsmålet er: Hva i alle navn og dager bruker du å gjøre med din håndduk som gjør at du ikke tørr å bruke den hos andre?
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Er det forskjell på håndduk og håndkle?
Kept you waiting, huh?
  • 0
Hva? Er det egne gjestehåndduker?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Aldri opplevd at noen har hatt gjestehåndduk jeg. Tar jo selvfølgelig å tørker meg på det som er der.....
How hard can it be?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hos oss har vi to håndkler, eller "håndduker" om du vil; Et til hendene og et til... Intimvask. Håper virkelig ingen har brukt det i den tro at det er et gjestehåndkle... Seriøst, hvem faen har gjestehåndkler?
Kept you waiting, huh?
  • 0
Siterer Dump Truck:
Intimvask


Deler dere på den?
Decyfered!
  • 0
Viftet med hendene og tatt dem i lomma.
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Dump Truck:Intimvask

Deler dere på den?


Selvfølgelig, ingenting som bringer familien sammen bedre enn litt bakteriedeling <3
Kept you waiting, huh?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!