Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactors store dilemmaspalte [lek]


Løpe to mil hver dag. Tungt i begynnelsen, men etter hvert vil det nok bli rutine, og man blir fit som fæn! To kilo ostepop hørtes i overkant mye ut. Ostepop er godt, men ikke såå godt

Nytt dilemma:

Å bare kunne stille spørsmål, ikke svare, eller bare kunne svare på spørsmål, ikke stille?
(Forbudene gjelder både skriftlig, muntlig og kroppsspråklig interaksjon)
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Bare kunne stille spørsmål, da lærer man noe nytt hele tiden, hvis man bare kunne gi svar vil man aldri kunne utvikle seg videre.

Dilemma:

aldri mer ha tilgang til internett, eller aldri mer kunne spille favoritt spillet ditt ?
All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
  • 0
Siterer annje:
Aldri mer ha tilgang til internett, eller aldri mer kunne spille favoritt spillet ditt ?


I og med at Internett er noe jeg bruker til nærmest alt, og favorittspillet mitt, Halo 3, er noe jeg kan klare meg uten så må jeg si at jeg ville valgt å aldri mer spille favorittspillet mitt.

Dilemma:

Du må velge mellom å bare kunne se filmer eller TV-Serier og Programmer. Filmer som sendes på TV teller ikke som Serier og Programmer. DU har gratis tilgang til begge.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ville nok valgt å, *gulp(!)*, ikke se mer TV. Foretrekker rett og slett film framfor TV - serier.

Dilemma:

Å sitte tre år i isolat, eller å være fri, men ha noe på programmet hele tiden (Altså ha det konstant travelt) i tre år.
  • 0
Tror jeg ville ha godt for å være konstant travel i tre år. Tror ikke jeg hadde taklet å bli isolert.

Dilemma:

Drittdårlig internett, men superduper pc, eller superdupert internett, men drittdårlig pc. Med drittdårlig internett snakker vi 1 kb/s, og med drittdårlig pc snakker vi midten av 90-tallet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Det første. Du ville ikke fått nytte av hva det supre internettet ditt kan gi med en 90-talls pc.

Nytt dilemma:

Hund eller katt?
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
fra mobilen

Katt! Definitivt!! Den steller seg selv, lufter seg selgv og den evner å tenke selv. En hund er etter hva jeg har erfart dum, klengete, hard og knoklete med masse sikkel den absolutt skal smøre inn i trynet ditt! hunden er dessuten avhengif av sin mester. For en tosk. Katten er selvstendig. Katt ftw!

Nytt dilemma:

Om du fikk en tidsmaskin som bare kunne reise én vei i tiden, ville du valgt en som kunne reise fremover, eller bakover i tid. Siden den bare kan reise én vei er det altså ikke mulig å returnere til nåtiden med tidsmaskinen.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Om du fikk en tidsmaskin som bare kunne reise én vei i tiden, ville du valgt en som kunne reise fremover, eller bakover i tid. Siden den bare kan reise én vei er det altså ikke mulig å returnere til nåtiden med tidsmaskinen.


Eg ville reist bakover. Kvifor? Reiser du framover i tid, er det einaste du får gjort, å tilfredsstille nysgjerrigheten. Reiser du bakover, så veit du kva som kjem til å skje i framtida. Du har moglegheiten til å legge ting til rette for deg sjølv.
Sei viss du velger i første omgang å prøve å reise 20 år tilbake i tid:
Vanlig mann: "Det derre Microsoft greiene kommer aldri til å holde. For en gimmick..."
Meg: "I invest ALL the money"


Nytt dilemma:
Ville du hatt ei eigen personleg regnsky, som følgte deg overalt (utenom under tak). Eller ville du hatt ei sky som dekka heile byen du budde i. (Dette betyr at du kan reise på tur frå den, men når du kjem tilbake vil skya vere der. Viss du flytter til ein annan by, vil skya også flytte seg.)
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Den er lett, jeg ville valgt regnskyen over byen jeg bodde i. På den måten kunne jeg bare reist Jorda rundt, opplevd verden og nytt det beste den har å tilby, så kunne jeg takle litt regn når jeg kom hjem igjen.

Nytt dilemma:
Ville du helst måtte svømt en mil, uten å kunne svømme, eller klatret en mil(loddrett oppover et gærhøyt fjell) uten noen form for sikring?
Kept you waiting, huh?
  • 0
What, hvordan kan man svømme en mil, uten å kunne svømme? Uansett, hadde nok tatt det. Du sier ikke noe om hvor dypt vannet er, så jeg vil tro det er mindre sjans for å daue da.

Nytt dilemma:

Blind eller døv?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Det er en vanskelig en... men jeg tror jeg går for døv. Synet er jo viktig for nesten alt man gjør, pluss at man fortsatt kan lese, spille osv.

Dilemma:

Base Jumping eller fallskjermhopping? Du er ikke trent i noen av delene, men du har selfølgelig utstyret som trengs.
  • 0
Fallskjermhopping, jeg har høyde skrekk men etter at jeg tok en titt på hva som er hva virker fallskjermhopping tryggere. (ironien i at jeg har høyde skrekk er vel at jeg er neste 2 meter lang )

Nytt Dilemma

Du har muligheten til å stoppe en av disse to tingene for alltid:
Krig og All sykdom i verden!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Sykdom, krig kan være en nødvendighet, hvis feks. et land har et styre som undertrykker og etc. kan det være nødvendig å gripe inn.

Nytt Dilemma

Hva ville du valgt mellom å kunne fly, men aldri røre bakken, eller å være ute av stand til å løfte beina fra bakken(det vil si at du ikke kan hoppe eller noe sånt)?
Kept you waiting, huh?
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Du må velge mellom å bare kunne se filmer eller TV-Serier og Programmer. Filmer som sendes på TV teller ikke som Serier og Programmer. DU har gratis tilgang til begge.

Jeg ville valgt Serier og programmer. En serie varer lengre enn en film, og karakterer har større rom for utvikling, det er mer rom for plot twists og man har større sjans til å får et forhold til karakterene enn i en film på et par knappe timer.

Siterer Creteck:
Du har muligheten til å stoppe en av disse to tingene for alltid:
Krig og All sykdom i verden!

Fjerne krig. Sykdom er en naturlig del av mennesket og vår biologi. Krig er bare primitiv og ærlig talt barnslig adferd som skal være mulig å styre unna.

Fun-fact: Bare to dyrearter i verden går til krig mot sin egen art. Maur, og mennesker.

Siterer Dump Truck:
Hva ville du valgt mellom å kunne fly, men aldri røre bakken, eller å være ute av stand til å løfte beina fra bakken(det vil si at du ikke kan hoppe eller noe sånt)?


Ikke løfte føttene fra bakken? Ikke kunne gå altså? Nei, å gå må være lov. Men uansett ville jeg uten tvil valgt å fly. Jeg kan fortsatt hovre såvidt over bakken. Og du sier ingenting om det å ligge i sofaer og sitte i stoler. Må bare passe på å ha en fotskammel ;)
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Nytt Dilemma

Ketchup på alt du spiser, eller miste luktesansen?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Fun-fact: Bare to dyrearter i verden går til krig mot sin egen art. Maur, og mennesker.


Også er det de som ofte sammenlignes:

"Menneskene ser ut som maur her oppe fra."

Siterer Joelspeanuts:
Nytt Dilemma

Ketchup på alt du spiser, eller miste luktesansen?


Ville kanskje egentlig valgt å miste luktesansen. Ketchup på alt ødelegger mye for smakssansen, som er litt viktigere for meg.

Nytt dilemma:

Aldri mer bruke Gamereactor.no, eller bare kunne bruke internettet til det?
  • 0
Siterer Duckislate:
Ville kanskje egentlig valgt å miste luktesansen. Ketchup på alt ødelegger mye for smakssansen, som er litt viktigere for meg.


Husk at uten luktesans er det vanskelig å kjenne mange smaker...

Siterer Duckislate:
Aldri mer bruke Gamereactor.no, eller bare kunne bruke internettet til det?


Jeg ville nok droppet Gamereactor. Tenk å aldri kunne besøke nettbutikker, søke etter informasjon, spille på nett osv. osv... Men på den andre siden kunne det vært interessant å se hvordan det hadde gått å bare hatt GR som eneste nettressurs. Folk kan jo gjøre søk for meg, bestille ting for meg osv. Men gud bedre så tungvindt.

Jeg ville valgt å kutte ut GR. Men det hadde vært trist å ditche alle brukerne her da. Veldig trivelig forum

Nytt dilemma:

Drukne eller tørste i hjel?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Husk at uten luktesans er det vanskelig å kjenne mange smaker...


Hehe, tenkte ikke over det...

Siterer Joelspeanuts:
Nytt dilemma:

Drukne eller tørste i hjel?


Ville nok druknet. Det går fortere, og man merker ikke like mye som hvis man tørster.

Dilemma:

Sulte eller brenne i hjel?
  • 0
"Sulte eller brenne i hjel?"
Hadde nok gått for brenne i hjel. Forhåpentligvis hadde jeg blitt ferdig kremert.

Nytt dilemma

Drite seg ut(f.eks tape ansikt ved en opphetet diskusjon), eller drite seg ut(bokstavlig talt. Fersk og illeluktende kabel nedi boxeren..)?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Underbuksedilemma! Lenge siden sist

Jeg ville drite i buksa. Det kan jeg gjøre helt alene, og ingen trenger få vite noe. Å tape ansikt liker jeg ikke. Jeg har ikke noe i mot å bli overtalt til å skifte mening, men å f.eks. komme med en påstand som plutselig viser seg å ikke stemme... Det er ikke kult. Ikke kult å drite i buksa heller, men som sagt, ingen trenger få vite det

Nytt dilemma

Du får bare lov å drikke én ting resten av livet: Saltvann eller saftkonsentrat?
Dette gjelder til en hver anledning hvor vann trengs. Koking, baking, tannpuss osv.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Ugh. Liker ikke tanken på noen av dem. Hvis jeg måtte velge måtte det blitt saltvann, rett og slett fordi saftkonsentrat smaker dritt. Ikke at saltvann er så mye bedre da.

Nytt dilemma

Nå tar vi en ekkel en. Kaste opp 5 ganger om dagen, eller diare 5 ganger om dagen?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Diare fem ganger om dagen. Det er digg å sitte på dass.

Nytt Dilemma:

Vi har to stoler, den ene er det en pai på, og på den andre er det en muggen kvist med biller og mark. Vil du sette deg på stolen med paien, og spise kvisten, eller sette deg på stolen med kvisten (og få den langt opp i ræva), og spise paien.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg ville spist kvisten. Er ikke veldig keen på å få noe som helst opp der bak.

Nytt dilemma:

Ville du helst levd et lykkelig, spenningsfylt og på alle måter bra liv, men dødd når du ble 25, eller levd til du ble 90, men vært lam fra hofta og ned?
Kept you waiting, huh?
  • 0
Siterer Grallen:
Diare fem ganger om dagen. Det er digg å sitte på dass.


This

Siterer Dump Truck:
Ville du helst levd et lykkelig, spenningsfylt og på alle måter bra liv, men dødd når du ble 25, eller levd til du ble 90, men vært lam fra hofta og ned?


Den er vanskelig. Veldig vanskelig. Jeg er jo nå 21 år, og det frister ikke å dø om fire år. Nå har ikke livet mitt vært spesielt begivenhetsrikt (ingen fallskjerm, berg-og-dal-bane eller bilkræsj). Kanskje de thadde vært greit å dø om livet mitt var fylt med mer moro?

Så var det dette med å leve til en ble 90, men være lam i føttene. Jeg hører jo det bli sagt at fysisk utviklingshemming ikke nødvendigvis gjør livet ens fattigere. Jeg liker dog ikke tanken på å måtte ha hjelp. Jeg liker å klare meg selv.

I rullestol kan jeg likevel spille, se film, være sosial og gjøre det meste jeg kan gjøre i dag, bortsett fra en del fysisk aktivitet. Men, jeg er ikke spesielt aktiv i utgangspunktet. Men jeg villesavnet det å kunne gå tur i skog ogmark, sykle osv...

Livet som lam trenger ikke være jævlig bare fordi man er lam, så jeg ville valgt det. Jeg er for nysgjerrig på fremtida til å dø når jeg er 25.

Nytt dilemma
Dø om en uke, eller leve evig (uten mulighet for å ta sitt eget liv eller på andre måter dø).
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Leve evig selvfølgelig.


Nytt dilemma

Du har blitt kidnappet og kidnapperen gir deg to valg.

Bli druknet eller brent?
mah boi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!