Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactors store dilemmaspalte [lek]


Mexis, you are welcome to continue.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Mexis, you are welcome to continue.

Åj. Ehm.

Penis i panne eller panne i skrittet?
  • 0
Panne i skrittet.

Ville du heller blitt spikret på et kors, og hengt der i 24 timer eller ville du heller mistet både armer og bein smertefritt, men at de aldri kom tilbake?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Panne i skrittet.

Du valgte nettopp bort alt du kan gjøre med en penis.

Avstår fra å svare, for jeg har ikke noe nytt dilemma å komme med.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Ville du heller blitt spikret på et kors, og hengt der i 24 timer eller ville du heller mistet både armer og bein smertefritt, men at de aldri kom tilbake?


Tror jeg hadde latt meg blitt spikret på et kors. Har fortsatt bruk for armer og bein.

Måtte oppholdt deg et år på et nudistsenter med bare kåte eldre menn som alle ville ha brukt deg på måter som ikke skal nevnes.

Eller

Vært en måned i en satanistisk kult hvor du hver dag måtte ha ofret en venn til satan.
  • 0
Nudistsenter.
Kåte eldre menn vil bruke meg på mange måter men jeg ville ikke latt dem få muligheten.


5 år i boliviansk fengsel, eller 10 år i norsk fengsel ?
  • 0
Siterer Kristiano:
5 år i boliviansk fengsel, eller 10 år i norsk fengsel ?


Ti år i norsk fengsel. Vil heller være fengslet på et bra sted dobbelt så lenge som å være i helvetes fengselet i Bolivia.

Nytt dilemma

Kutte av din egen fot eller ligge i en kiste i en uke der du ikke kan gå ut av den.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Kutte av din egen fot eller ligge i en kiste i en uke der du ikke kan gå ut av den.


Kutte av foten, SAW-style!

Nytt dilemma

Stikke ut det ene øyet eller holdes nede i vann i 2 minutter?
  • 0
Siterer SirThomas:
Stikke ut det ene øyet eller holdes nede i vann i 2 minutter?


Holdes under vann. Har klart å holde pusten i 2 minutter før, så det hadde sikkert gått bra en gang til.

Nytt dilemma

Miste synet eller miste hørselen. Begrunnelse tas gjerne imot.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Miste synet eller miste hørselen. Begrunnelse tas gjerne imot.


Hørselen. Kjipt å miste en kommunikasjonsevne, men trenger synet mitt.

Siterer SirThomas:
Stikke ut det ene øyet eller holdes nede i vann i 2 minutter?


2 minutter under vann er ingenting... just sayin'


Nytt dilemma

Drepe, eller bli drept?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Drepe, eller bli drept?


Tror jeg ville drepe.

Nytt dilemma;


Bade i et svømmebasseng med en rekke dødelige fisker og kryp i en time, eller kutte av dine egne fingre for så å servere dem til foreldrene dine, uten at de visste at det var fingrene dine?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Bade i et svømmebasseng med en rekke dødelige fisker og kryp i en time, eller kutte av dine egne fingre for så å servere dem til foreldrene dine, uten at de visste at det var fingrene dine?</quote>

Hadde gått for sistnevnte. Uvitene kanibalisme har jeg alltid satt pris på.

Nytt dilemma

Dele celle med Anders Behring Breivik i 1 mnd, eller leve som veganer resten av livet?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Dele celle med Anders Behring Breivik i 1 mnd, eller leve som veganer resten av livet?


Uten problemer hadde jeg delt celle med Breivik i 1 måned! Psyken til folk interesserer meg, og han er intet unntak - så hadde jeg hatt noen gode dager til å bli kjent med han som blant mange må bli ansett som en av Norges sykeste menn.

Nytt dilemma

Stille opp foran klassen med Borat speedo eller filme deg selv mens du smører deg inn med babyolje og legge det ut på facebook?
  • 0
Siterer SirThomas:
Stille opp foran klassen med Borat speedo eller filme deg selv mens du smører deg inn med babyolje og legge det ut på facebook?


Helt klart Borat speedo. Det høres ut som et gjennomsnittelig russe treff.

Nytt dilemma:

En måned uten internett eller en måned uten kjøleskap ?
The gavel corrupts
  • 0
En måned uten kjøleskap. Kunne levd på brød jeg.

Nytt dilemma:

Du ble lenket til en stol der du ble tvunget til å høre på Justin Bieber i 12 timer, eller at du mister 1000 kr hver dag resten av ditt liv?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
JB i tolv timer. Jeg har ikke råd til å miste millioner av kroner.

Nytt dillema :


Du ble lenket til en stol der du ble tvunget til å høre på opplesning av bloggene til Jeppzki i 48 timer eller du er nødt å se ALL film i 3D resten av livet ?
The gavel corrupts
  • 0
Tar lett Jeppzkis blogger i 48 timer. Uansett hvor vridd og hjernevasket jeg måtte bli, så er det bedre enn å se 3D filmer resten av livet.

Nytt dilemma:

Være isolert fra omverdenen i 1 år, innelåst i et rom med de 3 personene du misliker aller mest i hele verden.

eller

Leve et halvt år, hvor ingen i det hele tatt bryr seg om deg på noen som helst måte. Du er så og si bare luft for omverden.
  • 0
Jeg går for:
Siterer ElGamer:
Leve et halvt år, hvor ingen i det hele tatt bryr seg om deg på noen som helst måte. Du er så og si bare luft for omverden


Det høres ut som himmelriket i mine ører

Nytt dilemma.

En måned uten innlagt vann eller en måned uten internet ?
The gavel corrupts
  • 0
Though one.

Kunne bare ha dusjet hos naboen og hentet vanndunker derfra av og til, tror de hadde latt meg gjøre det. Og selvsagt ikke fortelle dem at jeg heller ville hatt internett enn vann, fordi de hadde de sikkert ikke lattm eg gjøre det.

Nytt dilemma:

Mistet en av dine beste venner, eller latt 100 stykker du ikke kjenner fra en helt annen verdensdel dø?
  • 0
Hmm... enkel!

Ofrer heller 100 randome folk fra et eller annet sted i bytte mot at en veldig god venn får leve.

Nytt dilemma:

Bli tvunget til å se dine tre absolutt beste venner bli drept, eller se på at foreldrene dine blir torturert i 24 timer men overlever?
  • 0
Den var også vanskelig. Troor jeg hadde valgt det første.

Nytt dilemma

Bare spille Call of Duty resten av livet, eller kunne spille hva som helst på Play Store, men kun på en liten mobil?
  • 0
Hadde gått for førstnevnte. De 4-5 første er ikke så aller værst.

Nytt dilemma

Leve en uke på kroppens avfall (flass, sårskorper, navlelo, blemmer osv), eller nappe alt kroppshår hver dag i en mnd?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Nappe alt kroppshår, tror du dør hvis du spiser alt det der. Idk, bare gjetter på det.

Nytt dilemma

Drikke varm brus uten kullsyre resten av livet istedenfor vann eller for alltid leve på fast-food?
  • 0
Lever heller på fast-Food resten av livet. Siden du ikke nevner noen spesiell form for fast-Food, så kan jeg som kokk tolke det til så mye rart innenfor matens verden.

Nytt dilemma:

Bare ha sex med ekstremt gamle damer (typ 80-90) resten av livet, eller bare ha sex med eldre menn (50+) resten livet?
  • 0
Hallo i luken..

Akkurat her må det bli hoes before bros. Gamle damer takk !

Nytt dilemma:

Måtte gå i kirken hver dag resten av livet eller selv måtte kappe av deg tommelen på venstre hånd (høyre hvis du er skeivhendt) med en øks ?
The gavel corrupts
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!