Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjøp, selg & bytt


Her kan du poste dersom det er noe du ønsker å kjøpe, selge eller bytte. Tråden gjelder ikke kun for spill og spillrelaterte produkter, men også hardware, bøker, musikk, etc. Det er også lov til å tipse om egne eller andres nettauksjoner. Før du setter igang, LES FØLGENDE:

§1 Forumets reglement gjelder også i denne tråden, men med noen tillegg.

§2 Disclaimer: Gamereactor eller Gamereactors ansatte har intet ansvar for handler og avtaler inngått her mellom to private parter. Gamereactor er ikke en part i handler inngått her. Du har selv ansvar for å forsikre deg om at parten du inngår en handel med har til hensikt å oppfylle sin del av avtalen. Gamereactor har ikke mulighet til eller ansvar for å rydde opp i mislykkede handler. Forøvrig regulerer norsk lov forhold i handler mellom to privatpersoner.

§3 I denne tråden kan du selge, bytte, kjøpe, be om vurdering av, eller gi bort, hva du måtte ønske. Merk innlegget tydelig med hvilket det gjelder. Ex. "Selger hovedkort". Dermed blir det tydelig hvilke poster som er annonser og hvilke som er bud eller kommentarer.

§4 Det er ikke tillatt å selge eller bytte (etc.) piratkopierte eller moddede produkter eller promoutgaver her. Alle produktene som annonseres skal være lovlige å omsette i Norge.

§5 Bedrifter har ikke annledning til å annonsere sine produkter her. Kontakt Gamereactors annonseavdeling.

§6 Det er ikke tillatt å selge eller kjøpe brukerkontoer av noe slag. Tjenester som Steam, Uplay, Battle.net eller lignende presiserer normalt at de ikke tillater videresalg av personlige kontoer i sine betingelser og vilkår.

§7 Alle poster i denne tråden skal ha relevans til det som kjøpes og selges. Useriøse bud eller falske salgsannonser vil medføre advarsel.

§8 Bud kan gis i tråden, på PM eller etter annonsørs spesifisering. Når et bud godtas, fullfør handelen på PM eller annen direkte kommunikasjon.

§9 Formidle gjerne til en moderator dersom du opplever at en bruker kommer med useriøse bud eller ikke er villig til å gjennomføre en avtalt handel. Brudd på god skikk og bruk i kjøp og salg-tråden vil kunne medføre utestengelse fra forumet.


Når du har lyktes med å selge noe legg til "SOLGT" i kommentaren, men la originalteksten stå for at man skal kunne ha en viss oversikt over hva folk har lyktes i å selge.

Når du har gjennomført en vellykket transaksjon, send gjerne en PM til moderasjonen, så vil vi opprette en tråd i forumet med brukere som opptrår seriøst i en handel. Dermed kan man for fremtidige salg søke opp selger/kjøper i tråden for å vurdere om vedkommende er seriøs.


Tips: Sjekk ut brukeren som vil selge eller kjøpe noe av deg før du inngår en handel og sørg for å avtale en transaksjonsmåte som sikrer begge parter at de vil motta avtalt vare eller betaling.

Dersom tilbudet er for godt til å være sant, så bør det lyse en lampe.

Be om et bilde av varen.

Oppnå kontakt med selger/kjøper IRL slik at dere har hverandres navn og motparten ikke kan lure seg unna med sin anonymitet.

Sjekk prisen i butikk og vurder om det virkelig lønner seg.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Missing Avatar
  • furu
Får være først jeg da;D

Selger/byttes; Panasonic TH-42PZ85.Full HD plasma tv.Vant en god del tester for et par år siden.Kjempetv,men er nå på utkikk etter 46" og er student så kan ikke beholde den

På utkikk etter; Shrek The Whole Story(blu-ray)
  • 0
Ønskes kjøpt

Noen som har et ripefritt eksemplar av The Legend of Zelda: The Wind Waker, som de ikke har det helt store behovet for å ha i samlingen lenger?

Jeg har lett lenge, men finner sjelden noe til under 1000kr.
Så hvis du har et og prisen ikke er helt på trynet, ikke nøl et sekund med å sende meg en PM.
Byttehandler er også en mulighet, kanskje har jeg noe du ser etter.
  • 0
Jeg vil kjøpe BioShock 2 til PS3 for en billig penge. Ta kontakt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Ønkser å kjøpe The Legend of Zelda: Twilight Princess til Gamecube, i god stand, til en fornuftig pris. Haster ikke da, siden jeg Gamecuben ikke er i hus enda. Send PM!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ønsker å kjøpe: Hvilket som helst Zelda spill til N64, alle skal has i samlingen.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Predator:
Jeg vil kjøpe BioShock 2 til PS3 for en billig penge. Ta kontakt.


Vil ikke selge mitt eksemplar, men CDON har det på lager til den nette sum av 140 kroner. Regner med det er billig nok? Tviler på at du får det stort billigere fra noen på GR.

http://cdon.no/spill/bioshock_2-5990858
You're sleeping over, right?
  • 0
Folk som er ute etter spesial utgaver kan være heldige i denne tråden vil jeg tro. Kanskje ikke for de som tviholder på sjeldne.
Hvis du kunne vært på utkikk etter spesial utgave, skriv dette i tråden, hvis du vet at det finnes til spillet/filmen/dingsen.

Det hadde vært kjekt, right?


Ønskes kjøpt
Need for Speed: Underground 2 (Xbox)
(Har det til Gamecube, men xbox er diggere kontroller på)

Ønskes kjøpt
Halo figurer
(Fra spesial versjoner, Master Chief shit maybe, etc)
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Ønskes kjøpt
Heart of Darkness (PS1)
War, war never changes
  • 0
Ønskes kjøpt

Legend of Zelda: Oracle of Ages(GBC)
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Ønskes kjøpt

Need for Speed spill til gamle konsoller(ps1)...
Har alle spillene fra Hot Pursuit 2 og vil gjerne ha flere spill i serien som er eldre. Bor i Trondheim og vil helst møtes og betale kontant, men kan kanskje gjøre handelen på en annen måte. De som jeg vil kjøpe:
- Need For Speed(1994)
- Need for Speed II (1997)
- Need for Speed III: Hot Pursuit (199
- Need for Speed: Porsche Unleashed/Porsche 2000 (2000)

Det har egentlig ikke noe å si hvilken konsoll det er til, siden jeg så og si har de aller fleste Ikke nøl med å sende meg PM !
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Til salgs

Et gavekort fra gamestop på 450 kroner... Trenger penger så selger det for 400 kroner kontant. Kan møte deg på Tiller eller på Trondheim Torg ;) Bare å si ifra!
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Heisann folkens!

Ønsker å komplettere Nintendo Magasinet samlingen min, så hvis noen her har noen av
utgivelsene nedenfor så send meg gjerne en PM eller lignende

Mankoliste:

1990: Nr 2, 3
1991: Nr 6, 7 (Mangler Nr 1,2,3,4,5,8,9,10 med Power Player så kjøper/bytter gjerne til meg dem)
1992: (Mangler Nr 1 med Power Player så kjøper/bytter gjerne til meg dem)
1993 Nr 3
1994 Nr 2, 4, 7

Legger ved en bytteliste av blader jeg har to eller fler av.

Bytteliste:
1991: Nr 10 Uten PP
1992: Nr 2,3,8,9 Alle med PP utenom Nr 2
1993: Nr 6 Alle med PP
1994: Nr 1 Alle med PP

Alle bytte bladene er i pen stand.

På forhånd takk
  • 0
Til salgs
Jeg har en kode for et år med XBOX Live Gold som jeg ikke har planer om å bruke. Tenker at 400 kr er passe. Jeg holder til i Trondheim om kontant betaling er interessant, men foretrekker Paypal. Koden kan sendes på mail eller via brevpost, der kjøper betaler frakt.
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Til salgs

Jeg har en rekke spill jeg har lyst til å selge, alle til PS3:

Assassin's Creed (det første)
Lego Star Wars: The Complete Saga
Lost: Via Domus
Need For Speed SHIFT
Pure
WET

Bud tas imot på personlig melding.
Just kill him with your awesome
  • 0
Til Salgs
Reality Fighters til PS Vita!

Selger Reality Fighters til PS Vita. Det er en kode, og den er uåpnet og ubrukt 200 kroner!
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33170630
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Ønskes kjøpt

NES og SNES konsoll, og kanskje noen N64-spill
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Til Salgs

Gamer PC fra komplett med skjerm selges! Dette var "monster pcen" hos komplett (Komplett Gamer Premium i70) når jeg kjøpte den for 27 000 kr. Men detta var i 2008 så hva jeg kan forvente å få av denne veit jeg ikke helt sjøl

Selges grunnet millitær tjeneste i utlandet til sommern.

Nedenfor ser du bestillingslista for PC'en. Ting som er byttet ut vil ikke stå i lista. (Div. programvare som Cyberlink, Nero8 etc. er ting som medfølger når man kjøper ferdigbygd. Dette vil ikke medfølge, og er ganske ubrukelig uansett). Nederst står andre ting som vil medfølge hvis det er ønskelig =)

Komplett Gamer Premium i70

Strømkabel PC m/Jord 2m
rett plugg

Støtsikker PC-eske STOR

Zalman GS1000 Titan Gaming, Alu,
ATX, 3x120mm Fans (Without PSU)

Thermaltake 800W (Litt usikker på specs her, siden den er bytta ut)

Hovedkort: Asus Rampage Formula cpu:LGA775 socket, chipset: Intel X48/ICH9R
FSB: 1600/1333/1066/800MHz, Memory: Dual Channel DDR2 1200/1066/800/667MHz.


Intel Core? 2 Quad Extreme QX9650 3GHz
,LGA775,1333MHz,45nm, 12MB, BOXED w/fan

Crucial DDR2 PC8500 4096MB CL7,
Kit w/two matched DDR2 PC8500 2GB CL7
Oppgradert til 8GB!!!!!

XFX GeForce GTX 280 640M 1GB XT GDDR3,
PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 640MHz

Western Digital VelociRaptor 150GB,
10000RPM, SATA, 3 Gb/s, 16MB

Western Digital Caviar GP 500GB SATA2,
16MB 7200RPM

Western Digital Caviar GP 500GB SATA2,
16MB 7200RPM

USB2 multikortleser 3.5" sort for
CF I/II,SM,MMC/SD/microSD,MS,xD (bulk)

Sony NEC Optiarc Blu-Ray reader BR-5100S
, Black, SATA, DVD

Samsung DVD±RW burner, SH-S223B
22x DVD, DVDRAM, SATA, Black, Bulk

PCen kom med Vista, men den kjører nå Windows 7 Professional. CD-rom medfølger.

Samsung 24" LCD Syncmaster T240 (KJEMPEFORNØYD med skjermen!)

-----------------------------------------------------------------------------
--------

Div stuff som er satt inn i etterkant:

Zalman 120mm Blue LED Fan
4x Blue LEDs, 4x Anti-Vibration Silicone Pins, RC5

Noctua NF-S12B FLX 120mm Vifte
120x 120 x 25 mm, 1200 RPM, 100,6 m³/h, 18,1 dBA,

Zalman viftestyring

-----------------------------------------------------------------------------
------

Div. stuff som medfølger hvis ønskelig.

XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5
PCI-Express 2.0, "XXX", 2xDVI-I, HDMI, DisplayPort

Zalman VGA-Kjøler VF900-Cu, Lett
Kobberkjøler, 2 Heatpipes

Logitech G500 gaming mus. (+200kr)

Bose PC høytallere 2.1. (+1000 kr)

Alt av kabler og annet snacks som fulgte med det nye hovedkortet og PSU følger også med!

-----------------------------------------------------------------------------
-----

Og hva skal jeg ha for alt dette? Aner ikke!!!!
Kom med et fornuftig bud så får vi se =)

Skal du ha med Bose anlegget vil jeg ha 1000 kr i tilegg (dette er relativt nytt og så god som ny! koster 3000 kr i butikk.)

Gaming musa er brukt 1 gang så da sier jeg 200kr ekstra.

Hvis du vil kjøpe noe separat, så er det også lov=)

Send PM eller mail: [email protected]

PS: Kan ta bilder osv hvis detta er ønskelig! =)
Skal du fiske, eller få fisk?
  • 0
Selger:

Et helt Guitar Hero-sett:
1 stk trommer
1 stk mikrofon
2 stk Gitar/Bass
Om ønskelig kan tre GH-spill legges ved i pakken.

Har ikke brukt det spesielt mye, og vil selge til eventuelle bud på PM.
Just kill him with your awesome
  • 0
Selger Manga,Anime og Spill:

-Manga pocketbøker og Anime Dvder.
25.Kr for enkeltbøker,Serier/Bøker i samme serie selges samlet.
20.Kr for enkelt dvder.

-Lilla N64 og Lilla NGC.

1.stk N64 Spill: The Legend of Zelda Ocarina of Time. 50.Kr.
(Spillet ble kjøpt brukt og kommer komplett men eske og manual er slitt,aldri fått testet det,men det skal virke,derav den lave prisen.)

-PS1,PS2,NGC Wii og NDS Spill. (For det meste RPG spill og litt annet.)

Send meg en PM for en liste over hva du er interessert i,kan ta bilder av det jeg har for salg.Kjøper betaler for Porto og emballasje hvis det ikke kan hentes oss meg.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Selger

PSP med rundt 10 spill. Hvis noen er interessert, send PM. Da tar jeg meg også t id til å liste opp spillene.
  • 0
Solgt
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Selger

En hel haug mangabøker og diverse tegneserier, bl.a. Donald Pocket.

Kjøper

Folklore (PS3)
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Ine
  • Ine
Ønskes kjøpt

Gammel Xbox 360 uten harddisk, eventuelt den nye med 250 gb harddisk inkludert.
Riddle me this
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!