LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Off Topic

      Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

      De beste fotballspillerne


      Siterer Chessmaster:
      Veldig enig der, men Luis Alberto Suárez er et hakk bedre. (synes jeg)


      Siterer Chessmaster:
      Suárez kommer til å bli bedere. Han er veldig god på Fifa 12 så....


      Siterer Chessmaster:
      Nei, men Suárez er en veldig god spiller.


      mehehhehehehhAHHAHHWAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
      AHAH! Hvilken trapp har du falt ned i det siste? Suarez, blir bedre? Bedre enn Gerrard?

      I'm crying over here, this guy!

      Dette er en mer riktig forklaring:
      Siterer xezopen:
      Og angående Suarez, han har fantastiske ferdigheter når det kommer til driblinger, men målscorer ? nope, og hjelper heller ikke at han oppfører seg helt idiotisk som å bite motspillere, filme, sparke spillere, spytter på spillere og rasistisk uttalelse.


      Siterer The Cookiemonster:
      You'll Never Walk Alone
      Hvis du aldri har hørt det før begynner jeg å lure.


      Jajjaja, har hørt om det. "Cult-sloganet" til Liverpool. Klarte bare ikke plassere YNWA til det.

      Siterer Chessmaster:
      Taxta: Messi og D. Maradona er veldig like.
      '

      Jeg syntes du skal begynne å argumentere for disse tingene du sier, alt du har sagt i denne tråden har bare vært et spiller navn hvor det virker som du baserer det for det meste på fifa.

      Å forklare hvorfor du syntes spilleren er en av de beste, eller hvorfor f.eks Messi og Maradona er like hadde jo gjort hele denne tråden en god del mer spennende.
      "Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
      • 0
      Siterer HopeN:
      Citerer xezopen:
      Og bråkebøte? Pga av at han klikka på en holligan som var full og snakka drit til han, og som har banka treneren til sønnen sin og som var narkomann? han fortjente det bare


      Uhm, Cantona var faktisk en bråkebøtte. Eller, rettere sagt en grisespiller til tider. Har du sett noen av taklingene hans? For ikke å nevne karatesparket.

      hvis du leser hva jeg skriver så fortjente supporteren karate sparket, og har ikke hørt noe om taklingene hans nei, du tenker sikkert på roy keane eller scholes?
      søkte akk på cantona takles på youtube å, fikk ikke opp noe resultat :p
      men støtter ikke sparket til cantona, sier bare at det ikke gjør han til en grisespiller, det var jo trossalt en holligan han gjorde det på, de ødelegger fotballen helt selv
      • 0
      Siterer NewAge:
      hvor det virker som du baserer det for det meste på fifa.


      Nei jeg gjør ikke det, men poenge var at han er en veldig god fotballspiller.
      Youtube, fifa viser at han har veldig gode skills. Ps. D. Maradona er ikke på fifa på grun av doping.

      Siterer NewAge:
      Å forklare hvorfor du syntes spilleren er en av de beste, eller hvorfor f.eks Messi og Maradona er like hadde jo gjort hele denne tråden en god del mer spennende.


      Vell Maradona driblet 4-5 fotballspillere og så scorte han eller ikke. Messi driblet 3-4 fotballspillere og så scorer. like!...............................
      Play chess and win. The intermediate
      • 0
      *Facepalm*



      Siterer Chessmaster:
      Ps. D. Maradona er ikke på fifa på grun av doping.


      P.S. Diego Maradona er ikke på fifa FORDI HAN ER FUCKING 51 ÅR GAMMEL OG IKKE SPILLER FOTBALL LENGRE!

      Siterer Chessmaster:
      Vell Maradona driblet 4-5 fotballspillere og så scorte han eller ikke. Messi driblet 3-4 fotballspillere og så scorer. like!...............................


      Fuckings Ben Arfa kan drible seg forbi flerne spillere og score, gjør ham ikke like Messi eller Maradona for det.

      Det at en spiller kan drible gjør dem ikke lik noen andre, ihvertfall ikke bare p.g.a det. Du kan ikke si at Ronaldinho og Messi er like fordi de begge dribler seg forbi spillere.
      "Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
      • 0
      NewAge: På Fifa <12 er det et lag som har alle de beste spillerene gjenom tidene.
      Pele er på det lage og alle andre som har vert mestere i fotball (De som ikke spiller fotball lenger). D. Maradona er ikke der på grun av at han ble tat for doping....

      Det er ikke mange som er som Lionel Messi. Han har vldig rask og har veldig god kontrol på ballen..... De fleste gode spillere har ikke det...... Ronaldinho, D. Maradona og C. Ronaldo har veldig god kontrol på ballen......

      Jeg sa at D. Mardona og Lionel Messi er like. Men ikke lik de andre.

      D. Maradona kommer fra Argentina, er 166 cm og er veldig rask... Det er også Messi.
      Play chess and win. The intermediate
      • 0
      Siterer Chessmaster:
      NewAge: På Fifa <12 er det et lag som har alle de beste spillerene gjenom tidene.
      Pele er på det lage og alle andre som har vert mestere i fotball

      Pelè er der ikke, men Abedi Pele derimot ja
      • 0
      Jaja, da vet jeg det.

      Vil også nevne Torres som alle burde vite om: I 2008 kom han på 3rd plass av de beste spillerne. (FIFA World Player of the Year).

      Torres sammen med landslage Spania har vunnet em 2008 og vm i 2010. Og nå er de verdens mestere.

      (Em 2012 blir spennende)
      Play chess and win. The intermediate
      • 0
      Torres herjet i Madrid og Liverpool. Dessverre har han havnet i en helt feil klubb, og fått ødelagt karrieren sin. Han er elendig. Holder ikke toppnivået som han en gang hadde. Tenker og håper på at den mannen ikke får mye spilletid i EM. Selv om det er mye håpe på, siden David Villa mest sannsynligvis ikke får spilt.
      Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
      • 0
      Torres har tapt seg noe sjukt, godt mulig han finner igjen formen på landslaget, i Atletico og før slutten i Livepool var han virkelig god, er United fan, men Torres er en spiller jeg alltid har likt :p
      • 0
      Ja. Torres er ikke så god nå da, men jeg tror landslaget hjelper ham til å score.
      Gode sentringer. Når det er sakt vil jeg nevne Andrés Iniesta. Er like god på Barcelona
      som på sit landslag Spania. Han er klart bedre en Torres i dag. (Torres var bedre før).
      Om han er en av de beste vet jeg ikke, men han er på grensen.
      Play chess and win. The intermediate
      • 0
      Torres sine prestasjoner på landslaget har heller ikke vært gode i de siste åra. Vi husker vel alle hvor elendig han var i VM2010. Mannen har mistet all sin gode selvtillit. Og slet jo med en del skader før det mesterskapet. Så kan hende det ligger noe der. Jeg håper vi får se han tilbake i Madrid snart.
      Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
      • 0
      Jeg vill nevne den beste keeper gjennom tidene er for meg Buffon.... Bevise for at han er/hvar verdens beste er i VM 2006 da Italia vannt sammen med Buffon.
      Han reddet alltid ballen, det var bar et straffespark (far Zinedine Zidane), og noen få mål. Men han var heller ikke så verst i VM 2002 da Brazil vant VM gull får 5 gang (rekord). Han var ikke allverdens i em 2008, men EM 2012 blir spennende. Han har spillt fantastisk for Juventus. VM i Brazil 2014 blir nok det siste for Buffon etter å ha vert i 3 VM cup. Så den 4th blir nok det siste, som de fleste gjørs(Pele, Maradona, Ronaldo, Zinedine Zidane eks.). Eller vis han ikke slår rekorden til Lothar Matthäus såm var i helle 5 VM cup (1982-86 sølv-90 Gull-94- 98 ).

      Når det er sakt synes jeg at Lothar Matthäus er på delt 3rd plass på tidenes beste spiller. Han er utrolig exsplosiv speed og fantastiske frispark mål! I 1986 VM klarte han å takle Maradona flere ganger i finalen. Maradona fikk aldri scort selom de vant, og måtte nøye seg med en assist. Sammen med Lothar Matthäus er det Rivaldo. Han har spillt 4 VM cup og altid scort når det virkelig gjelder. Han vant 2 VM cup 94 og 2002. Men har ikke slåt Peles 3 VM seiere (rekord) som er tidenes beste spiller sammen med Maradona. Maradona viste at han allerede i VM 82 at han var en av de beste, men gikk litt galt da det helle var over da han fikk et rødt kort.

      I 86 viste at han var tidenes beste spiller. Som scorte det mest uforglemelige VM mål i historien mot England i kvart-finale da han dribla hele forsvaret i det han scorte.
      Play chess and win. The intermediate
      • 0
      At Buffon er tidenes beste keeper er jeg enig i!
      • 0
      Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
      En eventuell diskusjon om emnet kan tas her: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=28312&page=1 /The Cookiemonster