Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kaketråden


Siterer Predator:
Best



<3333
mah boi
  • 0
Gulrotkake.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer SirThomas:
Bernt Erik ville utvilsomt ha vært maskot for denne tråden.


Bernt Eriks kone mener du vel.
  • 0
Siterer gnyg:
Hva er pinnsvinkake? Hvordan lager en sjokoladekake med romfyll?

Pinnsvinkake er kake med vaniljekrem og sukkerbrød toppet med glasert kokos . Veldig digg så lenge man ikke spiser for mye av det.

Den jeg er vant til er laget av oppskriften farmors sjokoladekake(egentlig formkake) som bunn, rom krem inni og med mørk sjokoladeglasur. Selve rom kremen kan man egentlig bare bruke tine sin, er god den.
Kan jo prøve deg selv med forskjellige sjokoladekaker dele de opp og ha rom krem inni. Anbefaler at den er litt mørk.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Siterer Eamic:
Pinnsvinkake er kake med vaniljekrem og sukkerbrød toppet med glasert kokos . Veldig digg så lenge man ikke spiser for mye av det.


Hørtes utrolig godt ut. Er kanskje den første kaken jeg virkelig liker.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Eamic:
Pinnsvinkake er kake med vaniljekrem og sukkerbrød toppet med glasert kokos . Veldig digg så lenge man ikke spiser for mye av det.


Litt som tilslørte bondepiker med andre ord?

Siterer Eamic:
Den jeg er vant til er laget av oppskriften farmors sjokoladekake(egentlig formkake) som bunn, rom krem inni og med mørk sjokoladeglasur. Selve rom kremen kan man egentlig bare bruke tine sin, er god den.
Kan jo prøve deg selv med forskjellige sjokoladekaker dele de opp og ha rom krem inni. Anbefaler at den er litt mørk.


Hmm, det høres interessant ut. Er ingen baker så må sverge til muttern tenker jeg.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Det blir ikke bedre enn ostekake, folkens.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Ostekake er ikke godt. faen.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Ostekake er ikke godt. faen.


Holebass er støgg. Faen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Holebass er støgg. Faen.


Slutt å piss på meninger. Det kler deg ikke, din sytete amerikanergay.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Slutt å piss på meninger. Det kler deg ikke, din sytete amerikanergay.


Du gjorde meg oppgitt med dine grove hatord mot byen min.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer gnyg:
Litt som tilslørte bondepiker med andre ord?

Nei ikke akkurat de to er ganske ulike vil jeg si ingen likheter.

Siterer gnyg:
Hmm, det høres interessant ut. Er ingen baker så må sverge til muttern tenker jeg.

Kan jo prøve da er jo ikke så vanskelig egentlig . Hadde sånn innstilling før jeg prøvde meg på no. Når jeg først begynte endte det opp med at jeg fylte fryserne våres (har 2 svære) fikk ikke lov til å bake en stund etter det haha.

Siterer Predator:
Det blir ikke bedre enn ostekake, folkens.

Hmm ikke for min del, har faktisk ostekake i kjøleskapet rører ikke den jeg. Ostekake erke noe godt spør du meg.
You got me on milk and alcohol
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Eamic:
Kan jo prøve da er jo ikke så vanskelig egentlig . Hadde sånn innstilling før jeg prøvde meg på no. Når jeg først begynte endte det opp med at jeg fylte fryserne våres (har 2 svære) fikk ikke lov til å bake en stund etter det haha.


Ja det er sant. Er jo sånn med vanlig matlaging. Er ikke flink nok til å engasjere meg i matlaging generelt. Kan jo lage middag, det er ikke det, men det blir veldig enkelt og rett fram.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Den her trenger virkelig mer aktivitet. Det er jo så fantastisk mange forskjellige kakesorter der ute. Personlig liker jeg så å si alle, men noen favoritter er bla. Snickers-kake (min tante baker noe jeg tror kalles Snickers-kake, masse karamell og nøtter, vanvittig godt), ostekake og kefirkake. Hva er deres favoritter? Få i gang en skikkelig debatt nå.
  • 0
Siden jeg går på Restaurant og Matfag så baker vi ofte kake.

I dag så har jeg lagd "hjertevennlig" kake. Det besto av en sukkerbrød som jeg har stukket små hull i, så har jeg presset appelsin-saft som skal trekke in i kaken. Skal smake den i morgen.
mah boi
  • 0
Siterer Duck Song:
I dag så har jeg lagd "hjertevennlig" kake. Det besto av en sukkerbrød som jeg har stukket små hull i, så har jeg presset appelsin-saft som skal trekke in i kaken. Skal smake den i morgen.


Så den skal stå å trekke en hel dag? Hvorfor er den hjertevennlig da?
  • 0
Jeg tror ikke det er nødvendig å la den trekke en hel dag. Men jeg gjør det.


Hjertevennlig, det er en mye bedre dessert for hjertet enn f.eks en bløtkake med masse krem.
mah boi
  • 0
Siterer Duck Song:
Hjertevennlig, det er en mye bedre dessert for hjertet enn f.eks en bløtkake med masse krem.

Så lenge det er like godt, så kan jeg være positiv. Men bløtkake med masse krem er jo fantastisk godt da.
  • 0
Siterer Mexis:
Så lenge det er like godt, så kan jeg være positiv. Men bløtkake med masse krem er jo fantastisk godt da.


Vi har tilpasset kost som tema nå for dagen. Så jeg måtte finne en kake som ikke tetter blodårene så fort.

Dere får høre i morgen om kaken er god eller ikke.
mah boi
  • 0
Siterer Duck Song:
Dere får høre i morgen om kaken er god eller ikke.

Hvordan ble den? Er alltid veldig skeptisk til at tilpasset mat kan smake så veldig godt.
  • 0
Var ikke på skolen i går, så fikk aldri sjangs til å smake. Får ta også lage den hjemme en dag.
mah boi
  • 0
Siterer Duck Song:
Var ikke på skolen i går, så fikk aldri sjangs til å smake. Får ta også lage den hjemme en dag.

Kjipt å måtte lage kake man ikke får spist. Gjør det, er virkelig spent på hvordan den blir!
  • 0
Jeg har alltid vært svak for bumcake.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Jeg har alltid vært svak for bumcake.

*Søker opp på google*. *Humrer for meg selv*
  • 0
Siterer Mexis:
Siterer bent_a:Jeg har alltid vært svak for bumcake.
*Søker opp på google*. *Humrer for meg selv*

For morro skyld kan du alltids søke opp cumcake (hehe)..
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!