Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvor er du om 10 år?


Som tittelen sier: Hvor er du om 10 år? Hva gjør dur?

Jeg er enten død, totalt deadbeat idiot som bor hjemme, eller ferdig utdannet psykolog som bor fucking wherever. Kanskje en av byene jeg studerer i. Er sannsynligvis med dame som jeg er dritlei av og forhåpentligvis ikke med kids. Gamer nok fortsatt litt, men langt ifra så mye som jeg gjorde før (gjør jeg egentlig allerede), men har nok gaming-PC og nyeste konsoll. Dunno hva mer.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Refererer til en blogg jeg nettopp la ut: http://www.gamereactor.no/blog/Jompapa/42071/

Nå skal det sies at jeg virkelig ikke håper ting utarter slik jeg forutså i sjetteklasse. Om ti år er jeg kanskje ferdig med studiene, forhåpentligvis kan jeg japansk og det jeg trenger å vite om journalistikk. Om drømmene mine blir oppfylt vil jeg ha fått utgitt ei bok.

En annen måte ting kan utarte seg på er at jeg drikker en overdose Pepsi og dør av sukkererstaningsforgiftning. Eller kanskje jeg ender opp boende på et tivoli.

Uansett hvordan jeg bor og hvem som er sammen med meg, tror jeg spill fortsatt vil være viktig for meg og at jeg framdeles vil bli engasjert når det kommer spennende nyheter om spill, om enn ikke i like stor grad som nå. Jeg kan ikke se for meg at jeg hopper over noen Nintendo-konsoller, og jeg vil tro at Wii Us etterfølger sannsynligvis er på sine siste dager, og at jeg er vill etter rykter om den neste konsollen.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
I USA og studerer, forhåpentligvis.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Om 10 år så sitter jeg fremdeles i den lille leiligheten min med min 52 tommers Samsung Smart TV og min PS4, 720, og BD opptaker koblet til og spiller som en gal som vanlig.

Og når jeg ikke spiller på en av de maskinene så vil jeg sitte forran min trofaste PC (En ny og sterkere en selvfølgelig) og surfe nettet og spille der.

Med andre ord. Akkurat det samme som jeg gjør i dag, bare med nyere konsoller og sterkere PC
  • 0
Forhåpentligvis har jeg skaffet meg jobb i et spillselskap, utenom det tror jeg ikke det kommer til å være så mye som er forandret.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Død.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Cladeus:
eg er enten død, totalt deadbeat idiot som bor hjemme,


Under seks fot torv, bak kassa på Kiwi eller trygdesnylter. Potensielt så er jeg en creepy mod som henger på en gammel spillside. Who knows.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Enten godt i gang med et korstog eller innestengt på et galehus
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Det er et spørsmål som er helt umulig å svare på egentlig, for man vet aldri hva som skjer. Men sånn som jeg tenker i dag så kan det hende jeg ender opp som en ruskonsulent (ettersom jeg har en del erfaring jeg kan bruke for å veilede andre, har vurdert å lage en tråd om psykoaktive stoffer og alt rundt det men er usikker på hvor interesserte folk her er. innspill?) eller alternativt noe litt fritt kreativt, enten jeg skriver musikk eller lager billedkunst. Dette er ganske vanskelig å leve av, men det hadde vært en drøm å få det til. Jeg har også tenkt litt på filosofiutdanning.
Det er mange muligheter, men hvor jeg er om ti år aner jeg virkelig ikke.
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
Om ti år sitter jeg, med planen i dette øyeblikket, på en bachelor innen retorikk og tekstforfatterskap. I tillegg kommer en mulig mastergrad innenfor et ubestemt felt, samt årsstudie i filosofi. Når det er gjort håper jeg at jeg skriver noe redaksjonelt eller noe kulturelt (filmmanus, teaterstykker osv.) samt at jeg holder på med å forfatte en bok.

Eventuelt så failer jeg totalt, sitter med 500 000 i gjeld og er prima NAV-søker mens jeg er sporadisk deprimert og bor alene i en kjølig kjellerleilighet på Groruddalen.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
I et slott på det skotske høyland, leilighet i New York eller en liten kube i Tokyo.
Minimum 600 000 i studielån.
Forhåpentligvis har jeg en jobb jeg trives med, noe innenfor interessefeltene mine.
Har utgitt 1, aller helst tre bøker.
Jobber med å omarbeide en av bøkene til filmmanus.
Gift.
To unger, hvorav den ene heter Lindolf Flaubert.
  • 0
Jeg håper på å gjøre noe givende da. Akkurat nå ser jeg for meg journalistikk eller noe annet der jeg skriver mye.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Om 10.år fra nå er jeg 37.år gammel...
Så da håper jeg at jeg har fått meg en deltidsjobb av en slag,fått tatt sertfikatet for og kjøpt meg en mopedbil,fremdeles er den stolte eier av min nydelige bikkje Mika og forhåpentligvis fått unna det verste av boliglånet.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Om 10 år jobber jeg i et indieselskap innen gaming. Eller er fast NAV kunde. Det får tiden vise.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Om 10 år har jeg en fast jobb innen et eller annet og samboer. Kommer helt an på hva som skjer framover. Barn skal jeg ikke ha før jeg er over 30 år med en fast jobb med god lønn.
  • 0
Om 10 år har jeg vunnet Nobels litteraturpris to ganger og er multimilliardær og sjef i et enormt firma som heter ShitCorp som produserer våpendeler og selger til alle land, uavhengige organisasjoner og privatpersoner for profittens skyld. ShitCorp er også verdensledende når det gjelder forskning på mennesker, og vi kommer til å kjøpe opp alle store spillselskaper og lage spill som omhandler det vi vil. Så kommer vi til å kjøpe opp LA og kalle Hollywood for ShitCorpwood.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Kommer til å ha en liten miks av noe av de overnevnte.
Kommer til å ha et digert studielån, MINST 500 000, men forhåpentligvis en eller annen jobb innenfor spillbransjen... Om ikke, så er vel jeg også NAVkunde, eller har måttet begynne å jobbe i barnehage igjen!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Kanskje ingen av oss er NAV-kunder om 10 år? Kanskje tilbudet har blitt redusert så kraftig at alle som er arbeidsføre har så mye å tape på å nave (et fullverdig norsk verb, ifølge Språkrådet) at vi heller tar drittjobber?

Uansett, jeg aner ikke hvor jeg er om 10 år. Jeg har planer om å studere og ta en mastergrad, så studielånet kommer til å bli på flere hundre tusen. Jeg vet ikke helt hva jeg vil studere, men jeg regner med å jobbe innenfor det feltet. Samtidig er det vanskelig å vite - det kan godt hende at jeg studerer sosiologi og ender opp med å jobbe i VG? Eller NRK? Eller kanskje jeg studerer juss og blir lærer, eller PR-rådgiver? Jeg tør ikke gjette engang.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Om 10 år vil jeg være der livet tar meg. Har ingen anelse på hva, hvor eller hvordan livet mitt kommer til å forandre seg på 10 år. Så hva som skjer har jeg ingen anelse om per dags dato.
  • 0
Jeg vet ikke egentlig ikke. Der livet tar meg, I guess. En ting er sikkert: Det blir mye gaming i framtiden også!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!