Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvor er du om 10 år?


Som tittelen sier: Hvor er du om 10 år? Hva gjør dur?

Jeg er enten død, totalt deadbeat idiot som bor hjemme, eller ferdig utdannet psykolog som bor fucking wherever. Kanskje en av byene jeg studerer i. Er sannsynligvis med dame som jeg er dritlei av og forhåpentligvis ikke med kids. Gamer nok fortsatt litt, men langt ifra så mye som jeg gjorde før (gjør jeg egentlig allerede), men har nok gaming-PC og nyeste konsoll. Dunno hva mer.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Refererer til en blogg jeg nettopp la ut: http://www.gamereactor.no/blog/Jompapa/42071/

Nå skal det sies at jeg virkelig ikke håper ting utarter slik jeg forutså i sjetteklasse. Om ti år er jeg kanskje ferdig med studiene, forhåpentligvis kan jeg japansk og det jeg trenger å vite om journalistikk. Om drømmene mine blir oppfylt vil jeg ha fått utgitt ei bok.

En annen måte ting kan utarte seg på er at jeg drikker en overdose Pepsi og dør av sukkererstaningsforgiftning. Eller kanskje jeg ender opp boende på et tivoli.

Uansett hvordan jeg bor og hvem som er sammen med meg, tror jeg spill fortsatt vil være viktig for meg og at jeg framdeles vil bli engasjert når det kommer spennende nyheter om spill, om enn ikke i like stor grad som nå. Jeg kan ikke se for meg at jeg hopper over noen Nintendo-konsoller, og jeg vil tro at Wii Us etterfølger sannsynligvis er på sine siste dager, og at jeg er vill etter rykter om den neste konsollen.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
I USA og studerer, forhåpentligvis.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Om 10 år så sitter jeg fremdeles i den lille leiligheten min med min 52 tommers Samsung Smart TV og min PS4, 720, og BD opptaker koblet til og spiller som en gal som vanlig.