Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Dårligste Anime


Jeg tror ikke jeg har sett dårlig anime bare at det er en sjanger jeg ikke liker helt GTO er dritt bra da! Elfen lied er helt greit det også, noen som har lest Gantz og Berserk, jeg vet ikke.. men i min mening er blant mine topp 10
"So now i'm getting taken away... Good bye, Rukia nee-san... Good bye, Inoue-san... Good bye, to all the C-cups I never met" -kon
  • 0
Queens Blade er noe av det største møkket jeg har sett ivertfall...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Ine
  • Ine
Har egentlig ikke sett noen veldig dårlige animeer. Selv om Hoshi no Kaabi ikke var spesielt bra
Riddle me this
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Queens Blade er noe av det største møkket jeg har sett ivertfall...


Hallo, hun ene kunne sprute syre ut av puppene sine. Hva mer trenger du?!
"Objection!"
  • 0
Halo legends er uten tvil den dårligste animen jeg har sett.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer KiDD:
Citerer svenningen:les bad company, det er prequel'en ja.. helt ok egentlig...

forstår ikke hvordan folk ikke kan like elfen lied.. det var jo episk.

Skal sjekke ut Bad Company når jeg er ferdig med en del serier på "plan to watch"-lista mi. Liker jeg den så blir det nok GTO på meg!

Elfen Lied var episk, ja! Mye bedre enn mangaen, vil jeg si... Droppet den på rundt kapittel 20-30.


Hører stadig mye møkk om elfen lied mangaen.. Animéen får d.og bare ros og skrøyt =) Syns den var helt genial jeg!

Har litt lyst på noen mindfuck animéer, anyone?!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
^ Se Texhnolyze. Første episode er ment for å skremme vekk "vanlige" seere.
Men, ja, den verste jeg faktisk har sett må være K-On! Specials eller Ladies versus Butlers! specials... ikke mye der :/ Heldigvis har jeg ikke sett så mye forferdelig.

NGE er ikke dårlig i det hele tatt. Ikke Elfen Lied heller. Men det er mye drit jeg ikke har sett.

og Boondocks er ikke en anime... tror ikke Powerpuff girls er det heller.
du må høre ordentlig etter
  • 0
Mye her jeg aldri har hørt om tbh :3 Men har noen prøvd å se hele Strawberry Panic? Maken til skrot har jeg aldri sett, gav opp på ep. 6, så mye tålmodighet hadde jeg for den serien!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!