Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva skal dere til sommerferien?


skal på leir imorgen, til bø i telemark eller noko sånt
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Ja, kanskje vi får sommer i år også... Hva har dere brukere planlagt for sommeren 2013 da?

Jeg er usikker på når vi er ferdige på HiNT for dette semesteret, men tipper det er rundt 14. juni.
Begynner i sommerjobb i uke 26/27, fram til ut uke 31. Håper jeg får tid til å reise noe på ferie etter det. Har lyst på storbyferie eller sydentur
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Personlig tenker jeg mest på den dagen sommerferien starter...

Moren, stefaren og søsteren min skal til Tyrkia i sommer. Som i fjor. Og året før det. Men det er så mye med det stedet som ikke frister lenger, så hva jeg skal, det er ikke godt å si.
  • 0
Forruten å chille helmaks på stranda, feste litt og game Last of Us, skal jeg en uke til Spania med gutta. Stikker også til USA i slutten av sommerferien, for være der til juni neste år.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hovefestivalen, USA sin vestkyst og Hawaii og så England, gleder meg skikkelig!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Håper det blir mye sol og varme i år da. Jeg skal på Slottsfjellfestivalen i Tønsberg og en liten tur til København. Resten av sommerferien går vel til grilling, bading og andre spontane ting. (:
  • 0
Siterer Archana:
Hva har dere brukere planlagt for sommeren 2013 da?


Skal til Danmark med familien de første to ukene av Juli. Utenom det, så blir det nok det vanlige. Som vil si gaming, venner, slappe av, fotball, jobbing og masse annet som alltid gjøres om sommern.
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer Archana:Hva har dere brukere planlagt for sommeren 2013 da?

Skal til Danmark med familien de første to ukene av Juli.


Håper dere blir heldig med været. Var i Danmark i en uke i fjor og da hadde vi rundt 30 varmegrader hver eneste dag, det var rene sydenforhold.
Uken før og uka etter så bøtta det ned med regn, så var veldig heldig for å si det sånn p:
  • 0
Siterer Camiija:
Jeg skal på Slottsfjellfestivalen i Tønsberg


Skal nok opp dit. Bor like ved fjellet, men har aldri vært på festivalen. I år er det dog nok interessante artister til at jeg vurderer en tur opp.

Resten av sommeren blir vel brukt til akkurat det samme som jeg gjør resten av året. Skal prøve å få rotet med meg noen lerret ut for å male litt.
  • 0
Oppsummerer i enkeltstående ord: grill, øl, Sørlandet, bade, (forhåpentligvis) jobbe (litt), game og flytte. Det skal bli deilig med sommer igjen!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Åpenbart ikke jobbe, da alle søknader har blitt avvist.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Åpenbart ikke jobbe, da alle søknader har blitt avvist.


Har ikke hørt noe fra noen jeg heller, så jeg er usikker. Det er så grusomt mange søkere til så få stillinger. Nåvel, da blir det mer tid til andre ting.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Har veldig lang ferie. Blir nok for det meste å slappe av, med LAN, og tur til ulike hytter. Blir vel også litt koding, for å holde kunnskapene vedlike.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Har ikke hørt noe fra noen jeg heller, så jeg er usikker. Det er så grusomt mange søkere til så få stillinger. Nåvel, da blir det mer tid til andre ting.


Har ikke engang søkt jeg... :/

Sommerferien blir vel brukt på å lage album, lese bio, komme meg igjennom backloggen og jogge litt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg skal gjøre det jeg gjør hver eneste sommer: bade og fiske.
Når jeg får gjort det så er det en fin sommer uansett.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg skal:
- Download Festival
- Iron Maiden i Stockholm
- Trene
- Jobbe
- Sikkert drikke litt øl, hvis jeg gidder.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Camiija:
Håper dere blir heldig med været. Var i Danmark i en uke i fjor og da hadde vi rundt 30 varmegrader hver eneste dag, det var rene sydenforhold.
Uken før og uka etter så bøtta det ned med regn, så var veldig heldig for å si det sånn p:


Var nesten sånn for oss i fjor og. Vi hadde 2 dager med regn i løpet av 2 uker og hadde ellers strålende vær. Så vi traff bra.

Siterer gnyg:
- Sikkert drikke litt øl, hvis jeg gidder


Heter vel mer: Skal drikke øl, når jeg gidder
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg skal:
- Download Festival
- Iron Maiden i Stockholm


Fy fa**, din heldige gris .-. Download Festival er min store drøm. Har kjempe lyst til å se Iron Maiden en gang til også. Så dem når de var i Oslo i 2008, tror jeg det var.
  • 0
Eneste planen jeg har sålangt er UKM sin landsmønstring rett etter at skolen er ferdig, og Green Day-konsert 30. juni. Har også planer om å ta turen til Stockholm for å se Iron Maiden der. Resten av sommeren blir vel max chill, siden det virker som om jeg blir arbeidsløs i år.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Reise og chille.
  • 0
Siterer Kronoz:
Åpenbart ikke jobbe, da alle søknader har blitt avvist.


Jeg var farlig nær den der selv. Vurderte å søke på bilioteket på Levanger til slutt, men så fikk jeg jobb i siste liten. NESTEN så jeg måtte tvinne tomler hele sommeren
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Flytte, ordne ting i det nye huset. Slappe av.
mah boi
  • 0
Slappe av, game og jobbe.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Skal mest sansynlig en tur til London. Fortsatt litt usikker. Ellers skal jeg vel på en bråte fjelltopper. Bor jo midt i Sunnmørsalpene, så litt fjellturer blir det nok uansett.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Camiija:
Fy fa**, din heldige gris .-. Download Festival er min store drøm. Har kjempe lyst til å se Iron Maiden en gang til også. Så dem når de var i Oslo i 2008, tror jeg det var.


Jeg skal hovedsakelig se Iron Maiden på Download også. Sjalu?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Lignende tråd finnes.