Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

1000 ting vi har lært av spill! [lek]


Siterer Glorfindel:
Topp 3 karakterer som leker med livet:


Kan adde Katarina til den lista. Gatemusikerne har dødd en del ganger. Samme med de dustene med kassene sine.

402. Rocket League

Når du er i tvil, kjør fortere.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
403. Final Fantasy XV

Når du tror alt håp er ute, er det lov å håpe på litt Divine intervention!
  • 0
404. Dark Souls 3

Au....
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
405. Dark Souls 3

Oversatt: Uansett hvor hardt du prøver her i livet, så dør du.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
406. God of War

Det finnes ingen grunn til å gi barna dine navn, så lenge du vet hva slags kjønn de er.
407. Ghouls VS Ghosts

Nervene mine kan faktisk berøres.
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
408. Middle Earth: Shadow of War

Orker er dumme.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
409. Uncharted 1-4

Spiller ingen rolle hvor mange ganger du blir skutt, sprengt, knivstukket eller forgiftet. I 30-40 årene kan man i noenlunde grei form sprette opp stiger og vegger som en katt, så lenge et forholdsvis vagt mål venter på toppen.
  • 0
410. Red dead redemption 2

Når du har blitt truffet et par ganger i en skuddveksling, og det begynner å se mørkt ut ganske raskt, så er det bare å dytte i seg den steika du har hatt liggende i ryggsekken en drøy uke - så går alt så meget bedre.


SvennyG - hold reklamen vekk herfra. Uønsket, og irrelevant spam! Du er meldt!
@chubbyviking
  • 0
411. Far cry 5

Hvis du ikke sier noe som helst så vil motparten bare føre samtalen på egenhånd. Tidsbesparende og energieffektivt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!