Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Venner


hva mener du om venner? hvis de er viktige, hvorfor? og slikt
Buuuuuuurn!
  • 0
Mener at venner er veldig viktig. Vis du ikke har noen venner må det være dritt å leve
...So Heres A Resignation From Me...
  • 0
men det er ikke problemfritt... er iriterende ofte at jeg setter meg ned for å spise, se TV, sove eller noe lignende jeg ikke vil bli fortyrret under at telefonen ringer... "hallo" "hei, blir du med ut" "nei, jeg spiser" "ja men blir du med ut?" "det passer ikke" "Å!? hvorfor ikke?" *leggerpå*
}The Creature of the Night(rocket){
  • 0
*slettet*
  • 0
^
jeg er oftest den som ringer opp folk og spør om de vil finne på noe... det kan få deg til å bli misslikt en liten grad.

Når det kommer til hvor mange venner jeg har så er jeg ikke så sikker, over åra så har jg fått den følelsen at folk distanserer seg fra meg, veit ikke hvorfor, kan bare være at jeg bare er paranoid.

håper det blir bedre på videregående...
Bytta til nicket K!M
  • 0
venner er viktige fordi vi er flokkdyr, bare så dere vet det;D
siden vi er inne på hvor mange venner vi har syntes jeg kan "rangere" vennene mine, ikke etter åssen jeg liker dem, men hvor mye jeg er sammen med dem. Har 3 bestevenner, en hau med gode venner, og en del med folk jeg kjenner. har ikke noe problem med krangling og sånt, for de som faktisk er interisert i å krangle er ikke vert strevet.
  • 0
Siterer Razorsharp:
jeg er oftest den som ringer opp folk og spør om de vil finne på noe... det kan få deg til å bli misslikt en liten grad.

Når det kommer til hvor mange venner jeg har så er jeg ikke så sikker, over åra så har jg fått den følelsen at folk distanserer seg fra meg, veit ikke hvorfor, kan bare være at jeg bare er paranoid.


hvis du ringer veldig mye tror jeg det kan være en faktor
}The Creature of the Night(rocket){
  • 0
Venner er ikke viktig hva skal en med sosial-liv når en har pc?
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Venner er fint å ha det synes æ, noen og henge sammens med og å ha det morro med. Det er ikke altid like artig å sitte foran pcen heller da, må ikke glemme å gå på Kino en gang i blant heller . Da er det jo supert med venner ikke sant
Enough is enough! I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  • 0
Siterer sersjant drittsekk:
Venner er ikke viktig hva skal en med sosial-liv når en har pc?


Det der kan du seriøst ikke mene...
RoninWarriors!
  • 0
Venner er en utrolig viktig faktor i livet azz. De er alt. Nesten.
  • 0
Venner: personer som kjenner deg og kun vil deg det beste.
Venner vil prøve å dekke når du får problemer og når du trenger trøst.
Venner har ikke noe med kjønn å gjøre, derfor er det ingen som kan si noe når to gutter eller jenter gir hverandre ein klem og trøst (også i edru tilstand).

Ekte venner vil ikkje at du skal havne i bråk og vil hjelpe og lære deg med diverse saker som du møter på din vei.
De vil også tilby deg sjul når du trenger det.

Mange foreldre vil forstå at vennene dine får vite mer om deg enn dem selv, og at dette kan være for ditt beste for, EKTE VENNER SLADDRER IKKE.

ok...viss du har gjort noe ulovelig vil sikkert foreldrene dine hate vennene dine for å ikkje ha sakt noe, men vil senere forstå at du har ekte venner.
og da vil dei bli glad i vennene dine igjen.
Ta vare på venner for det er det viktigste du kan ha i livet.
Life is a Game, play for Real
  • 0
Venner er noe av det beste med livet.
Ekte venner kan tom bli en del av familien.

Når alt går til helvette, er det godt å ha en som kjenner deg inn og ut å bitche til
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
Har mange jeg kjenner, men få venner. Hadde flere før, men de var liksom ikke ordentlig venner - hvis dere skjønner.

De få jeg har er svært gode venner, og de er gode å ha!
  • 0
Vi på Game reactor er som en stor familie, er vi ikke det?
venner uten å vite det.
It's by doing whatever that you become whoever!
  • 0
Venner er mye viktigere en PC og spill. Du er ute og kjører om du velger spill foran venner, men de fleste spiller jo når de ikke er sammen med venner. Venner er veldig viktig for en person, man skaper gode minner med venner!
Skal ej rive dej eit nytt rævhål? :O
  • 0
helvete jeg har også en sånn tråd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
That's it
  • 0
ahh, livet er ikke så ille likevel.
Bytta til nicket K!M
  • 0
venner er jevlig viktig syns ivartfal jeg, venner og familie kommer foran det meste. foreldre kan være litt kjipe en gang i blandt men de vil alltid være viktige, det merket jeg veldig godt når faren min døde når jeg var 8 år!
ta kontakt vis du trenger photograf, bil modder (PS), lys,lys og dj eller om du bare har lyst til og slå av en prat =)
  • 0
uten de blir d bare kjedeli og ensomt

bare spørr om og være venn her på gr
  • 0
Synest det er mye Mye kjekkere å spille med venner enn å spille alene....(mange multiplayer spill på konsollene mine hehe)
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Venner... Tullete små folk som bor under trapper. De liker Skinke og småbarn som mat. Noen ganger ringer de for å få så få svar på "Blir du med ut?"
De liker som regel en eller annen jente/gutt som er WAAAY out of their league... den eneste grunnen til den forestående likingen er spising av dems lille fettere og kusiner... de kan fra tid til annen spy ut med usannsynlige skjemaer om hvordan eller annen fyr ble skutt femti ganger, brent levende, bli utsatt for tung tortur og skutt igjen. Dette er uhemmet irriterende... men jovisst. de er vel greie og jeg ville ikke levd en dag uten dem.

(jeg skrev hele denne dritten uten en spesiell bokstav, finn ut hvilken)
Hade GR! Luxe du skylder meg en diskusjon!
  • 0
Æ

Lagt til 2006-12-27 23:09:
Venner er ment for Co-Operative. Spess på Halo
  • 0
Jeg er litt anderledes... venn deg til det.
Hade GR! Luxe du skylder meg en diskusjon!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!