Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Tegneserie-anbefalinger?


Begynner å gå tom for comics nå, så om noen av dere har noen anbefalinger blir jeg veldig glad om dere skriver de her nede! :D

Åpen for det meste, men liker veldig godt DC, marvel og Dark Horse.
  • 0
Kan anbefale på det sterkeste Red Sonja: She Devil With A Sword Omnibus 1-3

Astonishing X-Men Omnibus( Denne er utrolig tung), men er til gjengjeld utrolig bra. Den er skrevet av Joss Wheadon(Tror jeg skrev etternavnet hans riktig ).

Old Man Logan: Heltene er borte og superskurkene har tatt over, dette er en av de BESTE tegneseriene jeg noensinne har lest

Civil War, Amazing Spider-Man Ultimate Collection av Straczynski, har bare lest vol 1-3 så kan bare anbefale de.

Er litt vanskelig å anbefale noe mer uten å vite hva du har fra før
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer Music og Gameiac:
Kan anbefale på det sterkeste Red Sonja: She Devil With A Sword Omnibus 1-3

Astonishing X-Men Omnibus( Denne er utrolig tung), men er til gjengjeld utrolig bra. Den er skrevet av Joss Wheadon(Tror jeg skrev etternavnet hans riktig ).

Old Man Logan: Heltene er borte og superskurkene har tatt over, dette er en av de BESTE tegneseriene jeg noensinne har lest

Civil War, Amazing Spider-Man Ultimate Collection av Straczynski, har bare lest vol 1-3 så kan bare anbefale de.

Er litt vanskelig å anbefale noe mer uten å vite hva du har fra før


Takk! Nei, det burde jeg kansje ha nevnt, haha
Civil War og litt Amazing Spiderman har jeg lest. Skal sjekke ut resten
  • 0
Bare hyggelig
Btw, Astonishing X-Men Omnibus er ganske dyr også, jeg betalte rundt 400 kr på Amazon.co.uk, men det var verdt det

Kan også i samme slengen anbefale Batman: The Court Of Owls
Jeg har ikke lest så mye fra DC bortsett fra Batman,Superman(Ikke så stor fan av han, han er for overpowered ), Catwoman, Justice League og Demon Knights, de 3 siste nevnte er fra New 52, men har 2 elder Justice League tegneserier også: Year One og Tower Of Babel
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer Music og Gameiac:
Bare hyggelig
Btw, Astonishing X-Men Omnibus er ganske dyr også, jeg betalte rundt 400 kr på Amazon.co.uk, men det var verdt det

Kan også i samme slengen anbefale Batman: The Court Of Owls
Jeg har ikke lest så mye fra DC bortsett fra Batman,Superman(Ikke så stor fan av han, han er for overpowered ), Catwoman, Justice League og Demon Knights, de 3 siste nevnte er fra New 52, men har 2 elder Justice League tegneserier også: Year One og Tower Of Babel


Missliker Superman sterkt, haha Jeg laster de som regel ned og leser dem i SimpleComic. Om jeg liker de, så kjøper jeg de som regel og setter de i hylla
  • 0
Vil anbefale Donald Duck, og spesielt Don Rosas serier! Hans samling av historier fra Skrue McDucks ungdom er noe av det mest facinerende jeg har lest
Ja, det er meg.
  • 0
Dette er et spørsmål som hører hjemme på forumet. Endret derfor tittelen litt så den lettere kan søkes opp av interesserte, og flyttet den til passende sub-forum.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Dette er et spørsmål som hører hjemme på forumet. Endret derfor tittelen litt så den lettere kan søkes opp av interesserte, og flyttet den til passende sub-forum.


Takk
  • 0
Akkurat nå leser jeg ingen tegneserier, men før gikk det i Walking Dead, Donald og Pusur.
  • 0
Det er en del som leser manga her, leser du også det?

Det skal forresten komme en tegneserie-versjon av filmen Django: Unchained. Den skal fortelle hele historien og er sikkert ganske bra.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer fantomena:
Akkurat nå leser jeg ingen tegneserier, men før gikk det i Walking Dead, Donald og Pusur.


Walking Dead er veldig bra !

Siterer remote:
Det er en del som leser manga her, leser du også det?

Det skal forresten komme en tegneserie-versjon av filmen Django: Unchained. Den skal fortelle hele historien og er sikkert ganske bra.


Det hørtes ganske spennende ut. Jeg har ikke lest så mye manga, men sjekker det ut om det kommer noen anbefalinger.
  • 0
Du bør sjekke ut the Preacher.. Tarantino i tegneserieformat..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Du bør sjekke ut the Preacher.. Tarantino i tegneserieformat..


Det skal jeg gjøre. Takk
  • 0
Går kun i norske tegneserier oss meg nå,Pondus i bokform og Kollektivet i bok og tegneserie form.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Det finnes jo tonnevis med tegneserier. Men eg selv vil anbefale "Dragonball" serien. Den er utrolig gøy å lese, samt så finst det spill av det også. Ellers så er det lite eg veit om "andre" tegneserier.
  • 0
Ser at du ikke leser mye manga, men siden det er stort sett det jeg leser, så er det enklest å komme med forslag om det

Kan først og fremst anbefale Fullmetal Alchemist, har lest serien tre ganger, og starter mest sansynlig på fjerde gjennomlesning om ikke så lenge. Det sier vel seg selv at jeg liker den rimelig godt når jeg har lest den så mange ganger

Elllers kan jeg anbefale Vagabond om du er ute etter noe litt mer "realistisk". Vagabond tar for seg historien om Miyamoto Musashi, og er basert utifra en virkelig historie. Det er uten tvil en av de peneste seriene jeg har lest, både historiemessig, og på tegnefronten.

Eneste jeg har lest av Marvel og slikt, er vel Deadpool. Så kan vel anbefale det også, om du er ute etter noe litt uvanlig, men sykt awesome.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har ikke noe annet å anbefale atm enn Ultimate Spider-Man Peter Parker historien.
Men den vet vi jo at du leser haha
  • 0
Hulken tegneseriene er veldig bra og. Samt så vil eg og sei andre Marvel tegneserier er gøye og mye interessant kunnskap i bøkene/bladene.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Hulken tegneseriene er veldig bra og. Samt så vil eg og sei andre Marvel tegneserier er gøye og mye interessant kunnskap i bøkene/bladene.


Elsker Marvel
  • 0
Hvilke tegneserier har Marvel egentlig?
  • 0
Det er noen. Spider-man, Hulken, Iron Man (veit ikkje heilt kor ein får kjøpt det), Wolverine, Captain Amerika og fleire.

Lagt til 2013-03-07 23:37:
Men utenom Marvel, så er Lucky Luke utrolig bra
  • 0
  • Los
  • Los
Hellboy!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
"Hush" fra Batman. Elsker den.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!