Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Komentar til Top 50 listen til GR?


Siterer Trondheim:
Hva er du snakker om Heretic?

Citerer The Heretic:

Det er vel strengt tatt idiotisk å ville slutte på ett forum hvis du ikke hatt fått vilja di. Det blir som om jeg skulle sluttet fordi ingen at PGR spillene er på lista. Men så dum er jeg ikke at jeg ikke kan akseptere ytringsfrihet og at andre personer har en andre meninger. Hvis jeg skulle laget lista etter mitt behov så ville lista sett helt på trynet ut for 99% av alle gamere. Derfor mener jeg at lista var rettferdig og omtrent alle fikk se ett spill de setter pris på i den lista.



Tror du har misforstått litt....

Du sa du ville slutte på forumet hvis Zelda hadde kommet på første...
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer Ninett:
Jeg må nok være dne eneste i verden som synes at "Ocarina Of Time" var dårlig.


Ja, du er nok det
  • 0
WARCRAFT 3 ROC-TFT
4.Kings Dont contact us, We'll contact you
  • 0
det er nesten umulig å lage en slikk liste. Med tanke på at du må forholde deg til andres meninger, og prøve å ikke støtte noen fanboys...
The cake is a lie!
  • 0
Synes lister generelt er noe tull. Bedre at man heller tar ett dypdykk i en serie slik som GR gjorde med MGS i forroge mag. Eventuelt kan brukerne komme med meninger om spill som bør tas opp.

Skal man absolutt lage en liste bør den ikke ha en bestemt rekkefølge. Leste en liste i ett helt annet blad en gang. Da hadde de bare tatt og skrevet om 100 spill som de synes var bra. Det var ingen spill som fikk mer ære enn andre. Så egentlig bør magasiner som GR sett opp lister over bra spill istedet for verdens über ZomgLAR beste spill. Det høres kanskje ikke like kult ut med en liste over bra spill, men på den måten blir ingen spill på listen sett på som bedre enn andre og det er også mye større åpninger for at det finns masse andre minst like bra spill.
This is great banter, it really is.
  • 0
Jeg, som ikke har spilt noen av de øverste spilla kan vel egentlig ikke klage på dem, men fra 10. og nedover skulle jeg gjort noen forandringer.

Btw, noen som er enig at HL2 er verdens beste? Vil spille det, men får vondt i hodet når jeg ser på andre spiller det. Dunno why.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Syntes HL2 ikke skulle være best. Dumt at ikke CoD og MoH AA kom der da to av tidenes fps
  • 0
syns lista var nokså ok jeg,
men jeg syns god of war burde ha en 3. plass eller noe, og black 4.
begge de to spillene gav meg de beste spillopplevelsene jeg har hatt.
men jeg er enig i at zelda og half life to er de beste spillene så langt.
"Right man in the wrong place can make all the difference in the world"
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Siterer nygard:
men jeg syns god of war burde ha en 3. plass eller noe, og black 4.


Jo, men GR sin liste er bare gamle spill og noen få nye, så God of war ikke kommet høyt på listen, og Black har aaaaalt kort holdbarhet + alt for ensformig!
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Nei, nå altså...

Jeg mener at det blir litt vel mye oppramsing av populære spill, uten gode begrunnelser. De spillene som var på topp 50 lista, var der fordi de skilte seg ut fra resten av røkla, og var enten nyskapende, eller rett og slett bortimot perfeksjonert på en eller annen måte. Mange spill som er nevnt her, bl. a Warcraft 3, er jo bra spill, men litt vel monotone? Eller korte? Ubalanserte? Tungvinte?

Jeg syntest at listen var godt gjennomført. med tanke på antallet personer som antakeligvis hadde svært (!) forskjellige meninger om hvilke spill som burde nevnes. Den er variert, og tar for seg noen av de beste titlene i de fleste sjangrene.

Var også noen som nevnte AoE II, som er et utmerket strategispill. Men det er også temmelig langdrygt, og blir fort monotont og kjedelig for mange.

(Gikk i taket da jeg så at Syndicate var med, og så på en så høy plass. Way to GO!!! )

Og noe som er forståelig, er at når man har så mange spill å vurdere, er det jo klart an noen glemmes.

Nevner bare kort;

*Doom 1?

*Albion?

*Serious sam? (Kan diskuteres, jeg mener nå i alle fall at DET var nyskapning på høyt nivå. Noe så useriøst underholdende som det skal du se langt etter!)

*Duke Nukem 3D?

*Prey?

Eller gode, gamle Worms?


Klart, dette er jo noen av mine favorittspill, så det er sikkert noen åpenbare nedsider og mangler ved disse som jeg ikke kan se. Hadde vært gøy å få vurdert disse titlene uansett, da. (Spesielt Doom. Jeg mener, DOOM! Hva gikk galt? HVorfor? Hvorfor?)

Uansett, bra liste, var enig i det meste som stod der, og det er ikke ofte! (At jeg er enig i noe som helst.)
jeg virker intelligent, sjarmerende og kunnskapsrik- Helt til jeg åpner kjeften. DET hadde du vel aldri trodd?
  • 0
Synes BF2 burde vært høyere opp
BF2....
  • 0
Av spill JEG har spilt så synes jeg Halo burde være på 1. plass.
  • 0
"sukkh"
jeg virker intelligent, sjarmerende og kunnskapsrik- Helt til jeg åpner kjeften. DET hadde du vel aldri trodd?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!